![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1301 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Op die manier help je mee topics te verknoeien en draag je ij aan de vervuiling. Mocht je je energie iets meer steken in het beantwoorden van replies die verder gaan dan de simplismen van extreme forumgangers van eender welke signatuur, zou je hen veel minder eer doen dan nu het geval is. Je replies zijn overigens ook meestal van generlei waarde wat betreft de inhoudvan het topic. Ik heb het al honderdduizend keer gedacht, vandaar dat ik het tijd vond om het ook eens te posten. Reageer daar toch eens niet op!!!
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1302 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1303 |
|
![]() Jou zouden ze niet graag zien komen naar een cursus Nederlands, dat is duidelijk. Wat je van mij en andere allochtonen niet kunt zeggen.
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 26 juli 2011 om 20:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1304 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Maar wat we van de allochtonen kunnen zeggen is toch wel wat straffer. Neen? Linkjes nodig?
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1305 |
|
![]() Ik heb geen link nodig. Een doorsnee-allochtoon beheerst de taal beter dan jij, dat is alles. Ik zou door de grond zakken van schaamte moest ik van u zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1306 | |
|
![]() De goeie die het zegt.
Citaat:
Een tweede fout is dat je oorzaak en gevolg door elkaar haspelt. Veel mensen zijn gek, feit. De reden waarom ze gek zijn, is evenwel een geheel ander onderwerp van discussie, net zoals de mate van hun gestoordheid weer een compleet nieuw onderwerp is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1307 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De grote verliezer van de komende verkiezingen zou zonder meer de sociaal-democratische AP zijn, die meer dan een derde van zijn kiezers verloor ten opzichte van de vorige verkiezingen. Die AP gaat nu veel, heel erg veel, protest- en sympathiestemmen krijgen, en dat komt de zwaar op verlies staande partij natuurlijk niet bepaald slecht uit. Integendeel... Die AP is nu al druk bezig om campagne te voeren en misbruikt daarbij de nog lauwe lijken van hun omgekomen kameraden op welhaast schandaleuze wijze. Tevens komt het diezelfde AP, die sinds 1945 zeer lange periodes in de regering heeft gezeten, ook niet slecht uit dat Breivik lid van de op winst staande FrP is geweest, waarmee die FrP ontegenzeggelijk "besmet" is geraakt. Alle kans dus dat de AP dankzij deze tragedie zijn positie weer aardig heeft weten te verstevigen.
![]() |
![]() |
#1308 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
En de grond is nog stevig zenne. No prob. In mijn omgeving heeft men toch ook al door dat een dt-fout beter te verteren valt dan een door arabieren verkrachtte dochter. 20 jaar geleden durfde men nog al eens twijfelen. Jullie hebben er voor gezorgd dat ze toch van de 2 kwaden de minst ergste gelijk moesten geven. Raar he?
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! Laatst gewijzigd door Carnivore : 26 juli 2011 om 21:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1309 | |
|
![]() Citaat:
Overigens maak jij meer dan een dt fout. Mensen die geen verschil zien tussen de woorden 'jou' en 'jouw' zijn taalverkrachters, naar mijn bescheiden mening. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1310 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1311 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
En wie ligt er nu nog wakker van 'taal'verkrachters als we dit http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=221 om handen hebben? Natuurlijk dat jij de prioriteiten wat wil verleggen. Da's je aard en je godsdienst. Maar daarom is 't niet minder waar en acuut.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! Laatst gewijzigd door Carnivore : 26 juli 2011 om 21:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1312 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1313 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1314 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Treg naar het onderwerp cq back on topic:
Hartverscheurend dit gesprek tussen moeder en dochter: http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-14287822 |
![]() |
![]() |
![]() |
#1315 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1316 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ten eerste ik ben geen vlaams-nationalist. En de rest van Uw betoog is niet relevant aan de problemen ... problemen? DRAMA'S die uw soortgenoten hier veroorzaken. Dat het tijd wordt om hierop eens gepast te reageren. Noodzakelijker dan de DT-politie.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! Laatst gewijzigd door Carnivore : 26 juli 2011 om 21:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1317 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1318 |
|
![]() Juist, je bent een Belgicist.
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 26 juli 2011 om 21:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1319 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1320 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een drama gepleegd uit haat en racisme. Ik weet niet wie de soortgenoten zijn die je daarop wil aanspreken. Laatst gewijzigd door artisjok : 26 juli 2011 om 21:30. |
|
![]() |
![]() |