![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nja de uitbreiding van Brussel is nog nooit op de onderhandelingstafel gekomen zelfs niet onder Verhofstadt. Het past gewoon in zijn precampagne voor de gemeenteraadsverkiezingen. Hij profileert zich als de Franstalige BDW. Niet plooien. Ik zou niet verschieten mocht de man op een dag wakker worden met een vlaggenmast van de PS in zijn reet. Ik vermoed dat ze zelfs binnen MR het gedrag van MR beu aan het raken zijn.
Laatst gewijzigd door solidarnosc : 27 juli 2011 om 14:12. |
![]() |
![]() |
#43 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
N'importe quoi.
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
|
![]() |
![]() |
#44 |
|
![]() Je bedoelt van het FDF. Tenzij ze zichzelf willen opdoeken...
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
![]() |
![]() |
#45 | |
|
![]() Citaat:
Ik moest opeens op dat liedje denken van André Hazes (Een beetje verliefd). En dan een parodietje daarop : Een Beke gejost, ik zag een Beke gejost...
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() En wat die vlaggemast van de PS betreft: nooit PS-er Moureaux bezig gehoord over uitbreiding van Brussel, corridor,... ? (Hij had zelfs het lef ervoor te pleiten op het VRT-nieuws). ![]() |
|
![]() |
![]() |
#47 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe lang horen we nu dat liedje dat de goede MR de slechte Maingain gaat buiten gooien? Hoe lang is het geleden dat Maingain ondervoorzitter was van de MR?
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zolang is dat niet geleden, het was toen Reynders voorzitter was.
![]() |
![]() |
#50 |
Minister
|
![]() Maingain zegt gewoon luidop wat de andere Franstalige partijen denken.
#51 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
||
![]() |
![]() |
#53 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik vraag mij echter wel af welk voordeel Maingain haalt bij zo'n uitspraken. Hij provoceert hiermee toch onnodig? Of zie ik dat zo verkeerd?
Hij zal toch ook wel beseffen dat hij hiermee de meningen nog meer op de spits drijft? Of zou het enkel dienen om de Vlaamse onderhandelaars "minder erge" toegevingen te doen slikken? Ik betwijfel dat een beetje, want om nog wat geloofwaardigheid te behouden kan Wouter Beke toch niet anders dan hîerop reageren en stellen dat er GEEN uitbreiding komt, op geen enkele wijze! Lees hier trouwens al een tijdje mee, maar aangezien ik mij niet zo een politiek geleerde beschouw heb ik hier veelal enkel gelezen ![]() Laatst gewijzigd door Meuh : 27 juli 2011 om 14:48. |
![]() |
![]() |
#54 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Beke zit daar om te garanderen dat de Belgiscistische machtsgroepen waaruit zijn partij bestaat ongegeneerd kunnen blijven graaien in de Belgische vetpotten.
![]() |
![]() |
#55 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Nogmaals, zo politiek bedreven ben ik niet, probeer er nog van te snappen wat er van te snappen valt ![]() |
|
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#57 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En stemmen verliezen doen ze niet meer sinds er alleen nog Belgiscisten op hen stemmen. En voor die mensen is Beke goed bezig. Laat u niet vangen, er is geen Vlaamse vleugel in de CD&V, dat werd toch duidelijk door de stilte die heerste in de CD&V nadat de voorzitter publiekelijk had verklaard dat voor de CD&V "Vlaams zijn goed was voor tijdens de verkiezingen." Laat u niet gek maken dat Peeters Vlaamsgezind is, had het zo geweest dan had de man nooit Vlaams Minister-President geworden. De CD&V bestaat uit Belgiscistische machtgroepen die per definitie anti-Vlaams zijn.
![]() |
![]() |
#58 |
Minister
|
![]() Men rekent erop dat een akkoord (zelfs een slecht akkoord) kan worden verkocht als een succes. Dat men alle kritiek van de oppositie zal kunnen afwimpelen als geroep aan de zijlijn. Of het effectief zo zal uitdraaien weet ik niet, maar het zou me eigenlijk niet verbazen (diepe zucht).
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En die denken en hopen dat ze toch aan de macht kunnen blijven. Al moest het gebeuren via een alliantie met de PS of de CDH, ze zouden het nog doen ook, nog liever dat belgischtistisch postje dan voor hun kiezers opkomen. De grootste schuldige daarbij is de vakbondpoot die dankzij het stupide belgische systeem om via de vakbonden den dop uit te delen miljoenen verdient. Daarom zijn ze als de dood dat er een echt Vlaams rechts bestuur zou komen heel wat van hun privileges en systeempjes waar massas geld worden verkwist zouden ze kunnen kwijtraken. |
|
![]() |
![]() |
#60 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() of zo: