![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 |
Minister-President
|
![]() Ik wil ook wel meedoen. Ik voel ook meer voor bloemen en planten (noblesse oblige, mijn ouders zijn bloemisten), maar leg me gerust neer bij de meerderheid.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
![]() |
![]() |
![]() |
#262 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#263 |
Banneling
|
![]() vraag aan descartes jr om een gepaste tekst te maken
Laatst gewijzigd door born2bewild : 27 juli 2011 om 18:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#264 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#265 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Was er genen draad met favoriete quotes , spreekwoorden of zo waar hij liet iets zette ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#266 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik geloof nu niet dat zijn meest getypte uitspraak en meest gekende trouwens ook, iets is om op zijn eigen plaatje te laten graveren.. (Jaz zou hier zelf mee lachen nu)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#267 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Klinkt mss cru, maar moest er iemand van het forum sterven die ik amper ken, beghalve van een paar keer te lezen, dan zou ik dat uiteraard erg vinden, maar het zou mij niet zo raken als de dood van Jazzie. Ik hoop dat dit niet verkeerd overkomt ,maar weet niet goed hoe ik het anders moet uitleggen. ![]()
![]() |
![]() |
#268 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#269 |
Minister-President
|
![]() Een echte vriend zou ik me niet durven noemen, hoezeer ik hem ook apprecieerde (en soms was geërgerd, als we het weer eens niet eens waren). En real life? Ik ben niet eens meer zeker of hij erbij was op een forummeeting in Den Ouden Tijd in Leuven. Toch was hij meer dan zomaar een forummeubel, waartegen je altijd wel wat kwijt kon. Zo iemand verdient erkenning, ook al is het slechts een postume.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
![]() |
![]() |
![]() |
#270 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Duupje, wil je me ook toevoegen aan het lijstje?
thanks, Lantjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#271 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#272 |
Partijlid
|
![]() Damn... :/
R.I.P. |
![]() |
![]() |
![]() |
#273 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#274 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga die rekeningnummer rondsturen naar iedereen die er me om vroeg.
Iedereen stort iets naar eigen vermogen en goesting. Ik ga het geld dan laten staan op die rekening tot en met 31 augustus. Zo heeft iedereen ruimschoots de kans en tijd om er eventueel op in te gaan. Ook zij die dit misschien pas binnen 2 weken lezen omwille van vakantie en dergelijke. Het totale bedrag dat ik zal ontvangen hebben gaat integraal naar een stukje voor op Jazeker's laatste rustplek te zetten. (bewijs zal daar ten gepaste tijde voor geleverd worden op vraag van zij die dat wensen) Bij deze geef ik ook iedereen de kans (die het wil) om, als het eenmaal klaar is, mee te gaan naar zijn graf om het daar in alle sereniteit te gaan plaatsen. Maar dat is iets dat later nog af te spreken valt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#275 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#276 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#277 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#278 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor zijn nachtelijke gesprekken, zijn IT-hulp, zijn onverbeterlijke spitsvondigheid in de manier waarop een idee toch "cachet" gegeven kan worden...
Wat ik hier zei, heeft nu echt wel een bittere ondertoon voor me; en ik zei het verschillende keren: http://forum.politics.be/showpost.ph...3&postcount=23 Ik zou graag bijdragen. Liefst met een krans, ik geloof zelf niet al te veel in plakkaatjes. Een boom planten, of vruchtjes, vind ik eigenlijk het mooiste gebaar. Maar ik leg me graag neer bij wat degenen hier die hem veel beter kenden dan ik, wensen.
![]() |
![]() |
#279 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#280 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()