![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het kapotslaan van de chip doet de database heus niet weg hoor.
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Pfff.... https://ccff02.minfin.fgov.be/portal...oine/realgoods
(bemerk de leuke nederlandstalige verwijzing) Citaat:
Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 29 juli 2011 om 08:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() Dromen?
Tegenwoordig valt dat mee. Maar er was een tijd dat je in Vlaanderen voor enige eigen woning voordelen kreeg als je geen eigenaar was van enig ander onroerend goed. Diegenen die ergens 1/100 eigenaar waren hadden dikke pech..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
http://welcome-to-e-belgium.be/nl/ Citaat:
![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
als ze de mijne in die lezer steken zal er in elk geval wel een rood lichtje gaan branden, ... ze kennen mij al op de gemeente, Als die asseholes denken dat hun vertragings en mensenkloot technieken bij mij pakken... schakel ik wel een tandje hoger, ik had die trut hare kop wel eens willen zien toen ze mijn laatste emailtje gekregen heeft. Het was in elk geval binnen de 12 uur zoals geeist opgelost. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister-President
|
![]() Mijn vrouw wist haar pin code niet meer en ze moest 15 euro betalen om een nieuwe te krijgen. Ik wist die ook niet meer, maar kreeg die gratis
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge zult gij ne schone jongen zijn hé.
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
Zeg eens, Pin en Puk, hoe doen mensen met een geheugen van 3 bit dat dan met hun bankkaart? Vraag je iedere keer een nieuwe aan als je geld wil afhalen of kleef je er een post-it op met je pincode? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Parlementslid
|
![]() Vlaams minister Pascal Smet heeft een addertje onder het gras. Volgens hem is het Engels de EU-voertaal. Conclusie: vermits België een EU-lidstaat is, is Engels wel een erkende taal in België.
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het probleem is niet 4 cijfertjes te onthouden Het probleem is dat je tegenwoordig bij alles een code moet onthouden. Dat zijn heel wat codes te onthouden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb ook voor alles dezelfde nummer. En als ik ga zwemmen volg ik de wijze raad van de politie en gebruik niet 0000 of 1111 maar het nummer van mijn bankkaart. Zo weet ik zeker dat als er iemand in slaagt van me dat nummer te zien indrukken die persoon ook mijn identiteitskaart en bankkaart kan gebruiken. Maw dat niemand nog gelooft dat ik ik ben en die persoon niet ik. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alez niet zomaar natuurlijk. Je moet er een oude video voor hebben die je wellicht nergens nog zult vinden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#39 |
Minister-President
|
![]() ID, GSM, bankkaart bij Dexia en ING, allemaal hetzelfde. Ferm gemakkelijk. Gewoon de eerste code die ik ooit gehad had, en heb vanaf dan alle codes die ik kreeg veranderd naar die eerste code.
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
drie cijfercodes en drie wachtwoordcodes(met #variatiemogelijkheid) ik maak een inschatting van 'veiligheidsniveau' adhv toepassing en die code kies ik dan zit er ni dikwijls naast, en dit lijkt me een 'aanvaardbaar' risico. |
|
![]() |
![]() |