![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2301 |
Europees Commissaris
|
![]() De groepjes Marokkanen en Turken die consistent autochtonen (nooit mensen van de eigen gemeenschap uiteraard) bedreigen, beroven en in elkaar slaan zijn de grootste racisten die we in België kennen. Daar wordt echter met geen woord over gerept door de politiek correcte massa omdat ze een 'minderheid' zijn.
![]() |
#2302 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik denk dat het nutteloos is om een kampioenschap uit te schrijven om vast te leggen wie de grootste racisten zijn. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2303 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2304 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zij die wel kritiek durven te geven op extreem rechts maar nooit op Islam.
![]() |
![]() |
#2305 | |
Banneling
|
![]() Iedereen gelijk behandelen, akkoord.
Citaat:
Zoals die die kritiek durven geven op de islam maar nooit op extreem rechts. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2306 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Die boefjes moeten niet omwille van racisme, maar omwille van hun misdaden veroordeeld worden. En wat mij betreft mogen ze daar serieus wat meer aandacht aan besteden.
![]() |
![]() |
#2307 |
Europees Commissaris
|
![]() Als neo-Nazi's consequent allochtonen in elkaar slaan worden ze wel veroordeeld voor racisme. Moeten deze dan volgens u niet voor racisme veroordeeld worden?
https://stratlingo.com Laatst gewijzigd door Snerror : 2 augustus 2011 om 11:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2308 | |
|
![]() Citaat:
Neo-nazi's worden veroordeeld wegen het in elkaar slaan van iemand omdat ze iemand in elkaar geslagen hebben. Moet een bankovervaller veroordeeld worden voor het ontbreken van een rijbewijs voor de chauffeur in de vluchtauto?
![]() |
![]() |
#2309 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Deze vergelijking gaat niet op.
![]() |
![]() |
#2310 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2311 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik moet het je nageven. Ik kan mijn standpunt onmogelijk volhouden. Je hebt gelijk. Ik heb iets mogen leren van je. Bedankt daarvoor. En dat meen ik. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2312 |
|
![]() Nee,
maar misschien begrijpt ge me verkeerd. Ik verduidelijk: Neo-nazi's die geen gewelddaden plegen (kunnen) worden veroordeeld wegens racisme omdat ze racistisch zijn. Neo-nazi's die wel gewelddaden plegen (kunnen) worden veroordeeld omdat ze iemand in elkaar geslagen hebben.
![]() |
#2313 |
|
![]() Als ge dit meent, dan moet ik op mijn beurt toegeven dat ik me in u vergist heb.
![]() |
#2314 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De uitgevoerde criminele daden (iemand in mekaar slagen) worden wèl erger bevonden en zwaarder bestraft als racisme aan de basis ligt. Net zoals bij de marokkaanse etters die mensen beroven en in mekaar slagen omdat het toch maar vuile ongelovige kaffers zijn: beide zijn racistisch. (of zouden alleszins op dezelfde leest moeten geschoeid worden, wat natuurlijk niet het geval is: een marokkaan mag mij in mekaar kloppen omdat een marokkaan nooit racistisch kan wezen, wegens minderheid, maar als ik hetzelfde terug doe dan ben ik uiteraard wèl racistisch al was het maar omdat een aantal forumleden - U welbekend - met de nodige bewijzen daarvoor menen naar de rechter te moeten stappen!) Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 2 augustus 2011 om 12:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2315 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2316 | |
|
![]() Citaat:
Er zijn tal van daden die tot veroordeling kunnen leiden en die niet gewelddadig zijn. Discriminatie bij aanwerving, toegang ontzegging tot bepaalde locaties, ... Het ging me in deze dan ook over het feit dat gewelddaden moeten veroordeeld worden als gewelddaden en niet als racisme.
![]() |
![]() |
#2317 |
|
![]() Het gaat in deze en andere draden dan ook niet over kritiek, maar over "elk onderscheid, uitsluiting, beperking of voorkeur gebaseerd op ras, huidskleur, afstamming, of nationale of etnische oorsprong die het doel of effect heeft van opheffing of aantasting van erkenning, genieting of uitoefening, op basis van gelijkwaardigheid, van mensenrechten, en fundamentele vrijheden in het politieke, economische, sociale, culturele of enig ander veld van het openbare leven"
![]() |
#2318 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Men mag katholieken niet weigeren in een job omwille van het feit dat ze katholiek zijn, maar wel omwille van het feit dat ze tijdens de veertigdaagse vastenperiode niet helemaal ten volle hun job doen wegens veertig dagen te weinig eten .... zoiets? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2319 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een gespartel...
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2320 |
Europees Commissaris
|
![]() Wat een kinderlijke opmerking Raf.
![]()