![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb zo'n vermoeden dat jij niet eens begrijpt wat in verschillende van mijn topics staat. Er lopen snuggere mensen rond dan jij. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Of ontkent u bijvoorbeeld dat het Vlaams Blok er in slaagt om het "centrum" in de politiek naar rechts te doen opschuiven? 8) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Overigens, de ossaert (cf. elders) in mij zegt mij dat een revolutie over langere termijn geen revolutie is... Spreek jij wel Nederlands?
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() als ik mij echt intellectueel wil inspannen dan doe ik wel wat ik aan de univ moet doen of lees ik een boek, 90% van jouw posts zijn trouwens gewoon puur provocatieve en racistische (=gefrustreerde) reacties. ik heb al lang begrepen wat voor "maatschappij" jij aanhangt, daarvoor moet ik al die teksten per se nog niet lezen...
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() BTW: Goed van Griekenland, ![]() |
||
![]() |
![]() |