![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#8801 |
|
Europees Commissaris
|
Ok, dat is mogelijk. Moesten mijn ervaringen dezelfde zijn als de jouwe zou ik er waarschijnlijk ook geen probleem van maken.
|
|
|
#8802 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Het enige wat je boeit is waarschijnlijk lijstjes plaatsen. |
|
|
|
|
|
|
#8803 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als zelfs de groenen beginnen in te zien dat de multikulturele verrijking een flop is..... |
|
|
|
|
|
|
#8804 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Ik heb het hier al tientallen keer gezegd. Pak gewoon dat macho gedrag strenger aan. Ofwel hebt ge gelijk en zijn het alleen maar autochtonen die op de vingers zullen getikt worden, ofwel heb ik gelijk zijn het alle macho's die hun slecht gedrag bestraft zien. In beide gevallen wint de maatschappij. Ik zie niet in waarom iemand in het kader van deze of andere discussies een maatregel zou beperkt zien worden tot een bepaalde groep mensen. Of zijn jullie bang dat vrienden of mss zelfs gij onder de maatregelen zullen vallen?
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 3 augustus 2011 om 21:11. |
|
|
|
|
|
|
#8805 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Maar ok, als dat hetgeen is wat moet gebeuren, so be it. Ik wil gewoon dat het stopt.
|
|
|
|
#8806 | |
|
|
Citaat:
Het is namelijk makkelijk om te eisen dat er iets gedaan wordt aan 'die anderen' zonder zelf nadeel te ondervinden. Maar zo werkt het niet. Als ge iets niet aanvaard van iemand uit de ene groep, dan kunt ge dat ook niet aanvaarden van iemand uit een andere groep. Iedereen gelijk voor de wet. Strenger beleid tegen boefjes zal betekenen tegen alle boefjes. De maatschappij kan er alleen wel bij varen.
|
|
|
|
#8807 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Beperk je tot het denken te weten wat je zelf boeiend vind ipv dat van anderen. Dat lukt misschien beter en dan maak je je allesinds niet zo belachelijk.
|
|
|
|
|
#8808 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#8809 | |
|
Banneling
|
http://www.vandaag.be/binnenland/747...r-ernstig.html
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#8810 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
#8811 | |
|
|
Citaat:
Ge kunt niet de ene met Belgisch paspoort in de gevangenis steken en de andere voor hetzelfde misdrijf uitwijzen. Waarom is het zo moeilijk om gewoon iedereen op zijn daden te beoordelen?
|
|
|
|
#8812 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Niet iedereen heeft trouwens een dubbele nationaliteit, dat is dan ook discriminatie. "Three strikes and you're out" zou dan wel eens een hele leuke bijklank kunnen krijgen als al die draaideur ettertjes gewoon de derde keer ineens het vliegtuig op naar Marokko worden gezet, belgisch paspoort ingetrokken en bye bye. Wat een verademing voor de Europese grootsteden gaat d?*t niet met zich meebrengen! Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 4 augustus 2011 om 08:58. |
|
|
|
|
|
|
#8813 |
|
Europees Commissaris
|
Hoezo? Dan komen ze gewoon op het niveau van de meeste mensen. Namelijk '1 nationaliteit'.
https://stratlingo.com Laatst gewijzigd door Snerror : 4 augustus 2011 om 09:19. |
|
|
|
|
|
#8814 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#8815 | |
|
|
Citaat:
Iedereen die iets mispeutert het land uit.
|
|
|
|
#8816 | |
|
|
Citaat:
Ik heb twee nationaliteiten. Ziet ge tot welke resultaten dat soort discriminatie gaat leiden?
|
|
|
|
#8817 |
|
Europees Commissaris
|
Ik heb maar 1 nationaliteit dus mij kunnen ze niet uitwijzen. (naar waar zouden ze me uitwijzen?)
Zoals je zelf gezegd hebt, strengere regels moeten voor iedereen gelden. We mogen niet discrimineren. Daarbij, als je echt gehecht ben aan je Belgische nationaliteit zal je je wel gedragen na 2 waarschuwingen.
https://stratlingo.com Laatst gewijzigd door Snerror : 4 augustus 2011 om 09:53. |
|
|
|
|
|
#8818 |
|
Banneling
|
uiteraard... als ik een tweede nationaliteit heb en ik mispeuter iets in belgique dan mogen ze me natuurlijk met één nationaliteit naar het thuisland sturen.
|
|
|
|
|
|
#8819 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Waarom moet die dubbel nationaliteit enkel voor de bipatriden een voordeel zijn? mogen de aboriginals ook nog een voordeel hebben? (even persoonlijk vraagje: mocht je moeder nog vliegen als ze zo hoogzwanger was? normaal mag je na 7 maanden zwangerschap toch niet meer op het vliegtuig? of was je een prematuurke?) Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 4 augustus 2011 om 10:01. |
|
|
|
|
|
|
#8820 | |
|
|
Citaat:
Kunt ge zelf eens ervaren wat het is een sans-papiers te zijn. Iedere Belg is gelijk voor de wet
|
|