![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Minister
|
![]() Het is door ze in groep te plaatsen dat we niet samenleven maar apart leven.
Ik bedoel dat niet zo slecht als ik het uitschrijf hoor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Je noemt jezelf vrijheidsstrijder en de islam een religie van vrede om vervolgens ongelovigen uit te kafferen voor het vuil van de straat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#67 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
volgens mij ben je toch een heeeeeeeelll onwetende kerel want islam heeft totaal niets met oorlog te maken ten eerste wat slm betekent god zou het weten maar ik heb het in geen enkele vers of overlevering of wat dan ook zien staan s.a.w. wel maar dat is de afkorting voor het arabische van vrede zij met hem slm gebruiken jonge marokkanen als afkorting voor salaam dus vraag me echt af waar jullie die nonsens allemaal halen wow even de opmerking maken dat je in ny geweest bent zeer interessant als we ons over dat gaan verdiepen dan weet elke nuchtere kerel dat er veel meer achter zit dan kapers en osama bin laden waar is het vliegtuig dat het pentagon in vloog wat zijn de explosies die zich voordeden om de zoveelste verdieping op de wtcs waarom was george bush op dat moment in afghanistan gefotografeerd met bin laden en bla bla bla dde wtc torens was het begin en heeft de reden gegeven aan gans de wereld om de kruisvaarders hun oorlog tegen islam te rechtvaardigen dat is wat ik er van denk wat u daar zegt over de profeet is dat niet haatzaaiend dan is dat niet redenen geven aan mensen die deze forums lezen om meer haat te dragen terwijl jullie vragen om integratie begrip en blablabla hoe begon de mensheid denk je achterlijke ezel met tien verschillende families misschien ten eerste dat gebeurd zelfs allang niet meer dat neven en nichten nog trouwen dat is van een generatie of twee geleden ten tweede ook bij belgen christelijk of niet was dat de normaalste zaak ten derde hier zijn mensen die puur op islam zijn geviseerd in deze tijd zou je toch bij jezelf denken dat voor je je mond opent je weet wat je zegt of niet ga eens wat informatie zoeken wikipedia is genoeg typ islam en misschien ga je dan weten wat dat is
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wie een middeleuws geloof aanhangt moet maar tegen een stootje kunnen hier leven we namelijk in een MODERNE SAMENLEVING
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het ruikt hier naar een gebande nick
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
wat gebeurd er in ierland he zijn dat ook islamieten ik zie niet op die teller bij all other religions wat daar gebeurd :s:s ach normaal dat je zon intellectueel bezit je volgt wat je maar zezlf wilt volgen hahahha en btw ergens zag ik words of prophete muhammad ik wist niet dat ongelovigen en enorm haatdragende mensen tegenover de koran de koran kunnen vertalen interpreteren en dan zogezegd verkopen als de religie van de oorlog de helft op die site is incorrect want het is net het westen dat altijd voor oorlog en doden heeft geopteerd zelfs om scholen op te blazen en voedselbanken en dergelijke dingen en het begon niet in ons leventje hoor en ook niet dat van ons ouders of grootouders het begon bij de kruistochten dat de blanke christelijke man de wereld wou doen knielen voor een paus en als amerika en minimum 120 andere landen de navo genoemd een land binnenvallen mag dat volk zich dan niet beschermen neen is het niet normaal dat als ik 3 broers van u en 2 zussen het leven ontneem dat je erger wilt doen voor mij en zo is de wereld gewoon in een spiraal van geweld terechtgekomen waar de amerikanen en israel en dergelijke duidelijk nog niet uitwillen en begin nu niet over islamitische landen of die bullshit want wat heeft een islamitisch land in zijn arsenaal tegenover israel of amerika of europa of wie dan ook niets het is alsof ze een ongewapende man neerschieten in een duel met revolvers nu zijn ze maaandenlang bombardementen in libie aan het doen en dat allemaal voor 1 man die ze zo kunnen vangen met hun supertechnologische wapens en computers en dergelijke dat alles op de vierkante cm kunnen zien en horen nee wat doen ze ziekenhuizen bombarderen burgerslachtoffers maken 'per ongeluk' en weet ik wat nog neen er is al heel lang geleden een heilige oorlog tegen islam begonnen waarom denk je dat dat zou zijn
![]() |
![]() |
#72 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
wowww ik heb geen enkele ongelovige uitgemaakt voor het vuil van de straat en als iemmand ongelovig wilt zijn is dat zijn of haar keuze maar het is niet dat je ongelovige bent dat je elke vuil woord dat je maar kan bedenken of elke vernederende en onrespectvolle gedachte moet verspreiden om anderen te overtuigen dat een geloof verrot is en van oorlog en dat ze allemaal een bomgordel dragen etc als je de hele topic zou lezen zou je misschien mijn standpunt begrijpen jegens de mensen diee hier abnormale barbaarse en achterlijke onwetende dingen zitten te zegge
![]() |
![]() |
#73 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
en het doet neutrale mensen de beslissing maken om wat meer te gaan leren over de islam en dan bessefen ze wat wat is
![]() |
![]() |
#74 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
middeleeuws geloof hahhaha man man weet je wel welke tijde de middeleeuwen waren dit bewijst hoe onwetend somige mensen zijn en zich dus puur laten leiden door die haat etc.. in dat geval is trouwens elk geloof ''middeleeuws'' dus bedoel je gewoon dat elk geloof onwelkom is
![]() |
![]() |
#78 |
Vreemdeling
|
![]() ik ben nooit geband of wat dan ook geweest ik ben sinds gisteren lid van deze pagina waar ik nooit eerder van hoorde
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Vreemdeling
|
![]() ja da was erover en liet me even vangen door de praat erboven