Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 augustus 2011, 15:29   #61
Alienation
Minister

Alienation's schermafbeelding

Standaard

Het is door ze in groep te plaatsen dat we niet samenleven maar apart leven.
Ik bedoel dat niet zo slecht als ik het uitschrijf hoor.
Oud 5 augustus 2011, 15:35   #62
Fleur__
Lokaal Raadslid

Fleur__'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Snerror Bekijk bericht
Akkoord, soms is het misschien wat te veel. Maar ik wil wel vermijden dat ons land verder verrot zoals Sint-Gillis, Anderlecht, Borgerhout, Sint-Joost-Ten-Node, etc etc. Toevallig (?) allemaal plaatsen waar moslims het hoogst in aantal zijn. Voeg daar nog eens een haatzaaiende Koran aan toe en mijn persoonlijke ervaringen en je hebt het perfecte recept voor een Islamofoob (wat dat ook moge betekenen) of Islam-basher te worden.
Je bent wat je haat.
Fleur__ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2011, 15:37   #63
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijheidsstrijder Bekijk bericht
volgens mij weet geen enkele hier aanwezig wat in de koran staat, en die is zeker niet haatzaaiend of het een of ander integendeel..

maar zoals het ook in alle culturen en religies en rassen en blabla voorkomt is er altijd 1 iemand die een extreme interpretatie neemt en deze ook verspreid door populariteit

kijk maar naar vlaams belang is er een ander die zulke praat verkoopt als de winter
pvv iemand die zo extreem uit de hoek komt dan de wilder
sharia4belgium met hun extreme interpretaties en foutieve verspreiding van wat allesbehalve in de koran staat
nva iemand als de wever
ga zo maar verder
geen niveau die mo de pedo aanhangers...
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2011, 15:40   #64
Fleur__
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
geen niveau die mo de pedo aanhangers...
Leuk toch, mensen persoonlijk aanvallen en de 'Mo' in elke discussie betrekken. Zoek een leven. Mensen als jou versterken de moslims alleen maar. Dat had je nog niet door, dat is duidelijk.
Oud 5 augustus 2011, 15:43   #65
Sean
Burgemeester

Standaard

Citaat:
trouwens alles liever dan incest en pedofilie en haat en geslloten zijn voor alles in de wereld en geen liefde tussen familieleden maar enkel alcohol en leed en alles waar de ongelovige voor staat
Merkwaardig!
Je noemt jezelf vrijheidsstrijder en de islam een religie van vrede om vervolgens ongelovigen uit te kafferen voor het vuil van de straat.
Sean is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2011, 15:45   #66
Dionysus
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sean Bekijk bericht
Merkwaardig!
Je noemt jezelf vrijheidsstrijder en de islam een religie van vrede om vervolgens ongelovigen uit te kafferen voor het vuil van de straat.
Wat jij al merkwaardig noemt.
Oud 5 augustus 2011, 15:46   #67
vrijheidsstrijder
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
dat "islam is vrede" geleuter is ondertussen al heel lang ontmaskerd. Ben je er zo eentje die nog steeds niet weet dat de letterlijke vertaling van "slm" in feite gewoon ONDERWERPING betekent? Mohammed ondertekende zijn diplomatieke brieven met "slm": onderwerp U (en ge zult geen oorlog(vrede) hebben), beetje zoals de maffia: betaal uw beschermingsgeld en we branden uwe winkel niet af.

Ik ben gaan kijken in NY en die torens zijn toch echt weg hoor.
Nog wat andere info? www.thereligionofpeace.com daar staan al die vredelievende daden netjes op een rij.

hangt ervan af wat jij incest of pedofilie noemt zeker? Een oude bok van 53 die op een kind van 9 maanjaren (8.5 zonnejaren) kruipt is volgens u geen pedofilie als die oude geilaard Mohammed heet zeker? en generatie na generatie huwelijken tussen neven en nichten is ook geen incest zeker? Genetisch zit je dan wel op een bepaald moment met je opa te copuleren hoor.

volgens mij ben je toch een heeeeeeeelll onwetende kerel want islam heeft totaal niets met oorlog te maken

ten eerste wat slm betekent god zou het weten maar ik heb het in geen enkele vers of overlevering of wat dan ook zien staan s.a.w. wel maar dat is de afkorting voor het arabische van vrede zij met hem

slm gebruiken jonge marokkanen als afkorting voor salaam dus vraag me echt af waar jullie die nonsens allemaal halen

wow even de opmerking maken dat je in ny geweest bent zeer interessant
als we ons over dat gaan verdiepen dan weet elke nuchtere kerel dat er veel meer achter zit dan kapers en osama bin laden
waar is het vliegtuig dat het pentagon in vloog wat zijn de explosies die zich voordeden om de zoveelste verdieping op de wtcs
waarom was george bush op dat moment in afghanistan gefotografeerd met bin laden en bla bla bla dde wtc torens was het begin en heeft de reden gegeven aan gans de wereld om de kruisvaarders hun oorlog tegen islam te rechtvaardigen dat is wat ik er van denk

wat u daar zegt over de profeet is dat niet haatzaaiend dan is dat niet redenen geven aan mensen die deze forums lezen om meer haat te dragen terwijl jullie vragen om integratie begrip en blablabla
hoe begon de mensheid denk je achterlijke ezel
met tien verschillende families misschien

ten eerste dat gebeurd zelfs allang niet meer dat neven en nichten nog trouwen dat is van een generatie of twee geleden
ten tweede ook bij belgen christelijk of niet was dat de normaalste zaak
ten derde hier zijn mensen die puur op islam zijn geviseerd in deze tijd zou je toch bij jezelf denken dat voor je je mond opent je weet wat je zegt of niet
ga eens wat informatie zoeken wikipedia is genoeg typ islam en misschien ga je dan weten wat dat is
Oud 5 augustus 2011, 15:47   #68
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fleur__ Bekijk bericht
Leuk toch, mensen persoonlijk aanvallen en de 'Mo' in elke discussie betrekken. Zoek een leven. Mensen als jou versterken de moslims alleen maar. Dat had je nog niet door, dat is duidelijk.
wie een middeleuws geloof aanhangt moet maar tegen een stootje kunnen hier leven we namelijk in een MODERNE SAMENLEVING
Oud 5 augustus 2011, 15:48   #69
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
volgens ... is
het ruikt hier naar een gebande nick
Oud 5 augustus 2011, 15:50   #70
Fleur__
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
wie een middeleuws geloof aanhangt moet maar tegen een stootje kunnen hier leven we namelijk in een MODERNE SAMENLEVING
Die zal ik onthouden.
Oud 5 augustus 2011, 16:05   #71
vrijheidsstrijder
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
dat wat andere info? www.thereligionofpeaceb
.com
daar staan al die vredelievende daden netjes op een rij.
.
wow en gij gelooft al die bullshit op die site hahahahha heb je die teller al eens gezien ahhahahahah
wat gebeurd er in ierland he zijn dat ook islamieten ik zie niet op die teller bij all other religions wat daar gebeurd :s:s ach normaal dat je zon intellectueel bezit je volgt wat je maar zezlf wilt volgen hahahha

en btw ergens zag ik words of prophete muhammad
ik wist niet dat ongelovigen en enorm haatdragende mensen tegenover de koran
de koran kunnen vertalen interpreteren en dan zogezegd verkopen als de religie van de oorlog
de helft op die site is incorrect
want het is net het westen dat altijd voor oorlog en doden heeft geopteerd zelfs om scholen op te blazen en voedselbanken en dergelijke dingen
en het begon niet in ons leventje hoor en ook niet dat van ons ouders of grootouders het begon bij de kruistochten dat de blanke christelijke man de wereld wou doen knielen voor een paus

en als amerika en minimum 120 andere landen de navo genoemd een land binnenvallen mag dat volk zich dan niet beschermen neen is het niet normaal dat als ik 3 broers van u en 2 zussen het leven ontneem dat je erger wilt doen voor mij

en zo is de wereld gewoon in een spiraal van geweld terechtgekomen waar de amerikanen en israel en dergelijke duidelijk nog niet uitwillen

en begin nu niet over islamitische landen of die bullshit want wat heeft een islamitisch land in zijn arsenaal tegenover israel of amerika of europa of wie dan ook niets

het is alsof ze een ongewapende man neerschieten in een duel met revolvers

nu zijn ze maaandenlang bombardementen in libie aan het doen en dat allemaal voor 1 man die ze zo kunnen vangen met hun supertechnologische wapens en computers en dergelijke dat alles op de vierkante cm kunnen zien en horen
nee wat doen ze ziekenhuizen bombarderen burgerslachtoffers maken 'per ongeluk'
en weet ik wat nog neen er is al heel lang geleden een heilige oorlog tegen islam begonnen waarom denk je dat dat zou zijn
Oud 5 augustus 2011, 16:17   #72
vrijheidsstrijder
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sean Bekijk bericht
Merkwaardig!

wowww ik heb geen enkele ongelovige uitgemaakt voor het vuil van de straat en als iemmand ongelovig wilt zijn is dat zijn of haar keuze maar het is niet dat je ongelovige bent dat je elke vuil woord dat je maar kan bedenken of elke vernederende en onrespectvolle gedachte moet verspreiden om anderen te overtuigen dat een geloof verrot is en van oorlog en dat ze allemaal een bomgordel dragen etc
als je de hele topic zou lezen zou je misschien mijn standpunt begrijpen
jegens de mensen diee hier abnormale barbaarse en achterlijke onwetende dingen zitten te zegge
Oud 5 augustus 2011, 16:19   #73
vrijheidsstrijder
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fleur__ Bekijk bericht
ik moet fleur gelijk geven het versterkt hun geloof niet alleen maar doet hen ook verdiepen en doet hen ook kiezen voor de extreme vorm het radicaliserende omdat dialoog duidelijk niet werkt
en het doet neutrale mensen de beslissing maken om wat meer te gaan leren over de islam en dan bessefen ze wat wat is
Oud 5 augustus 2011, 16:19   #74
Dionysus
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
wowww ik heb geen enkele ongelovige uitgemaakt voor het vuil van de straat en als iemmand ongelovig wilt zijn is dat zijn of haar keuze maar het is niet dat je ongelovige bent dat je elke vuil woord dat je maar kan bedenken of elke vernederende en onrespectvolle gedachte moet verspreiden om anderen te overtuigen dat een geloof verrot is en van oorlog en dat ze allemaal een bomgordel dragen etc
jegens de mensen diee hier abnormale barbaarse en achterlijke onwetende dingen zitten te zegge
Wat was dit dan?

Citaat:
trouwens alles liever dan incest en pedofilie en haat en geslloten zijn voor alles in de wereld en geen liefde tussen familieleden maar enkel alcohol en leed en alles waar de ongelovige voor staat
Oud 5 augustus 2011, 16:19   #75
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
beter opletten in de les Nederlands zou ik zo zeggen...
Oud 5 augustus 2011, 16:20   #76
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ik moet fleur gelijk geven het versterkt hun geloof niet alleen maar doet hen ook verdiepen en doet hen ook kiezen voor de extreme vorm het radicaliserende omdat dialoog duidelijk niet werkt
en het doet neutrale mensen de beslissing maken om wat meer te gaan leren over de islam en dan bessefen ze wat wat is
wanneer begint de lagere school terug?
Oud 5 augustus 2011, 16:23   #77
vrijheidsstrijder
Vreemdeling

Standaard

Citaat:

middeleeuws geloof hahhaha man man weet je wel welke tijde de middeleeuwen waren dit bewijst hoe onwetend somige mensen zijn en zich dus puur laten leiden door die haat etc..
in dat geval is trouwens elk geloof ''middeleeuws''
dus bedoel je gewoon dat elk geloof onwelkom is
Oud 5 augustus 2011, 16:24   #78
vrijheidsstrijder
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
het ruikt hier naar een gebande nick
ik ben nooit geband of wat dan ook geweest ik ben sinds gisteren lid van deze pagina waar ik nooit eerder van hoorde
Oud 5 augustus 2011, 16:24   #79
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
middeleeuws geloof hahhaha man man weet je wel welke tijde de middeleeuwen waren dit bewijst hoe onwetend somige mensen zijn en zich dus puur laten leiden door die haat etc..
in dat geval is trouwens elk geloof ''middeleeuws''
dus bedoel je gewoon dat elk geloof onwelkom is
2de zit Nederlands zeker...
Oud 5 augustus 2011, 16:25   #80
vrijheidsstrijder
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dionysus Bekijk bericht
Wat was dit dan?

ja da was erover en liet me even vangen door de praat erboven

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be