![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#18741 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dan hebben ze opeens geen geld. Verkopen of verhuren via een kantoor. Goede raad. |
|
|
|
|
|
|
#18742 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat zijn helemaal gangsters die kantoren. Die kijken gewoon ofdat ze alle twee werken en dat is het. Met zelf een paar telefonnekes kunt ge veel besparen. Ik zeg het: ne mens moet zo iets doen waar 'm geen kloten verstand van heeft. Dan heeft 'm dat door met vallen en opstaan, zoals 'm al zijn hele leven heeft moeten doen.
Laatst gewijzigd door From_Vlaanderen : 6 augustus 2011 om 23:12. |
|
|
|
|
|
|
#18743 | |
|
Minister
|
Citaat:
Dan moet ik dat kantoor minstens 10% geven omdat zun het voor mij verkochten/verhuurde. Hebben ze opeens geen geld? Dan hebben ze opeens geen waarborg terug. Keyfactor: waterdicht contract maken. Sta hun handtekening erop? Mogen ze achteraf zoveel bleiten als ze willen, dat waren de voorwaarden om er in te trekken en ze zijn er ingetrokken dus kunnen niets meer zeggen dan. |
|
|
|
|
|
|
#18744 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#18745 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar we lopen op de feiten voor. Eigen aan mensen e.
|
|
|
|
#18746 | |
|
Minister
|
Citaat:
Vredegerecht is mij niet vreemd. Ik kom daar graag, liever daar dan voor nen ork van ne rechter |
|
|
|
|
|
|
#18747 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
plus, surtout in zo'n boeregat, het lokale gazetje. Zoals ge hier "de kempenklok" "de bode van schoten" hebt.
|
|
|
|
#18748 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Bonne chance. |
|
|
|
|
|
|
#18749 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nog nen appel.
|
|
|
|
|
|
#18750 |
|
Minister-President
|
Pak frieten met stoofvleessaus op. Met een boulette maison en een loempia als voorgerecht. En een Hopus erbij.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
|
|
|
|
|
#18751 |
|
Minister
|
Neen, zun moeten mij voor de rechter trekken als ze hunne waarborg terugwillen.
Logisch toch? |
|
|
|
|
|
#18752 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat klopt compleet.
|
|
|
#18753 | |
|
Minister
|
Citaat:
Op 200 000 is dat veel zuh |
|
|
|
|
|
|
#18754 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Kloten e. Zoals we al ons hele leven doeng.
|
|
|
|
#18755 |
|
Minister-President
|
En zo'n vrederechter heeft doorgaans inderdaad heel erg veel geduld. Het zou niet de eerste verhuurder zijn die op het einde geen huur meer ontvangt 'omdat meneer al een waarborg heeft betaald'. Vaak langer dan 2 of 3 maand. En om daarna nog je geld terug te zien... veel geluk.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
|
|
|
|
|
#18756 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ne Clio sport gvd.
|
|
|
#18757 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Familielid van mij verhuurde een huis aan een gehandicapte. Meneer ging eens een goede daad stellen. Waarborg kon hij tien jaar terug niet betalen, want geen geld. Die achterlijke flapdrol verhuurt het dan toch nog aan hem. Onlangs ging hij eruit en er was schade aan een muur. En aan de voordeur. Denkt gij dat die gehandicapte of zijn familie dat nog zal fixen? Neen. Waarborg inhouden? Er is geen waarborg. Wa nu? Voor de rechter trekken? Nee, daar wil hij geen moeite voor doen. Hij heeft den boel opgeknapt en er hangt een plakske met "te koop" op. |
|
|
|
|
|
|
#18758 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#18759 | |
|
Minister
|
Citaat:
Maar ik wil dat contract zien bij dat verhaal. Scan het ff in. |
|
|
|
|
|
|
#18760 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik ben meegeweest voor de inspectie.
Die gast mag blij zijn dat ik van zijn 40% handicap geen 100% heb gemaakt. Hij wou dan nog een grote zetel laten staan "voor de volgende huurder". De stront lag er bij wijze van spreke in. Voor dat familielid geen probleem. Ik was de persoon die moest zeggen dat die zetel weg moet, of dat ik hem anders op zijn kop kapot klop. |
|
|
|