Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 augustus 2011, 20:17   #461
netslet
Minister-President

netslet's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Nobody can give you freedom. Nobody can give you equality or justice or anything. If you're a man, you take it. (Malcolm X)

Een echte democraat die malcolm (schop tegen zijn ...)

Nog zo eentje
Dus jij vindt vrijheid, gelijkheid (voor de wet) en rechtvaardigheid minder belangrijk dan democratie? Me dunkt stelt democratie zonder die drie niets voor.
Oud 9 augustus 2011, 20:19   #462
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nog eentje

Overal waar dat de islam het niet voor het zeggen heeft voelt een goede moslim zich onderdrukt. En overal waar zij menen onderdrukt te zijn mogen zij dus geweld gebruiken om hun islamitische soort van 'vrede' te bewerkstelligen.

When is Islam Oppressed?
http://www.faithfreedom.org/oped/AbulKasem51205.htm
Waar ze 't wèl voor 't zeggen hebben, z�*jn en wòrden ze onderdrukt!
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2011, 20:19   #463
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door netslet Bekijk bericht
Dus jij vindt vrijheid, gelijkheid (voor de wet) en rechtvaardigheid minder belangrijk dan democratie? Me dunkt stelt democratie zonder die drie niets voor.
Hij zegt dat democratie hem geen vrijheid of gelijkheid kan geven dus wil ie geweld gebruiken. Hij vergeet dat de Amerikanen een burgeroorlog uitgevochten hebben om de slavernij af te schaffen en dat de islam nu net niks tegen de slavernij heeft en de grootste slavendrijvers aller tijden zijn geweest. Vandaar dat die zich tot de islam bekeert. Die wist van toeten of blazen. Zijn grijpen naar het gebruik van geweld maakt hem wel geknipt voor de islam. Hij past er wel bij.

The Arab Muslim Slave Trade Of Africans, The Untold Story
http://www.youtube.com/watch?v=8zM_MzkLKPY

Als een niet-moslim zich niet vrijwillig laat degraderen tot 2de rangsburger, zich niet vrijwillig onderwerpt aan de machtsgreep van de islam (islamstaat) en aan de moslims dienen die geweld te gebruiken zodra zij daartoe in staat zijn (de ummah in aantal groot genoeg is). Fighting for freedom and justice noemen ze zoiets.

Citaat:
„In essentie is de islam een religieuze boodschap voor de hele mensheid. Moslims zijn religieus gezien verplicht om het islamitische geloof te verspreiden over de hele wereld. ’En Wij hebben u uitgezonden tot de hele mensheid’ (Koran 34:28 ). Wanneer de niet-moslims toegeven aan bekering of onderwerping, dan kan de missie (da’wa) op vredige wijze worden voortgezet. Als zij dit niet doen, zijn moslims verplicht om oorlog tegen hen te voeren. Om vrede te kunnen bereiken is het nodig, volgens de islam, dat niet-moslims zich onderwerpen aan de uitnodiging van de islam – óf door bekering, óf door het accepteren van de status van religieuze minderheid (dhimmi) en het betalen van de individuele belasting, jizya. Wereldvrede, het finale stadium van de missie, wordt alleen bereikt door de bekering of onderwerping van de hele mensheid aan de islam. […] Moslims geloven dat expansie door oorlog geen agressie is, maar de vervulling van het bevel in de Koran om de islam te verspreiden, als de weg om vrede te bereiken. Het gebruik van geweld om de islam te verspreiden is geen oorlog (harb), een woord dat alleen gebruikt wordt om gewelddadige acties door nietmoslims aan te duiden. Islamitische oorlogen zijn geen hurub [meervoud van harb], maar eerder futuhat, een actie om de wereld te ’openen’ voor de islam en uitdrukking van de islamitische djihad. [...] Ongelovigen die een obstakel vormen voor de da’wa (de missie), zijn zelf schuldig aan deze oorlogstoestand, omdat het verspreiden van de islam op een vredige manier voortgezet kan worden als de anderen zich daaraan onderwerpen. Met andere woorden: zij die zich verzetten tegen de islam veroorzaken oorlogen en zijn er verantwoordelijk voor. Slechts wanneer moslims niet voldoende krachtig zijn, is een tijdelijke ’wapenstilstand’ (hudna) toegestaan.”

Bassan Tibi
http://dutch.faithfreedom.org/forum/...php?f=4&t=7519

Laatst gewijzigd door smiley : 9 augustus 2011 om 20:47.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2011, 20:21   #464
MAX BAUER
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Mensen als Khadaffi en Assad maken korte metten met zo'n criminele bendes.
Is geen argument om sympathie voor die figuren te hebben.
MAX BAUER is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2011, 20:23   #465
Blue Sky
Europees Commissaris

Standaard

Dit toont nog eens welke problemen men krijgt met een multiculturele samenleving. Men krijgt letterlijk een botsing van verschillende culturen, met aldus een veel grotere kans op allerhande conflicten. Hoeveel voorbeelden moeten de linksen nog zien vooraleer hun ogen open gaan?

http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...jongeren.dhtml

Laatst gewijzigd door Blue Sky : 9 augustus 2011 om 20:23.
Blue Sky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2011, 20:24   #466
Dajjal
Minister

Dajjal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Er komt ooit een einde aan al die rijkdom en arrogantie. In uw geval zou ge dat nog verdienen ook.
Nah. Door een handig gebruik van puts heb ik zelfs aan de onfortuinlijke neergang van de beurzen een centje verdiend.

In elk spel zijn er winnaars en verliezers. Ik heb reeds vroeg in mijn leven gekozen aan welke zijde ik wilde staan en heb er dan ook mijn ganse leven hard voor gewerkt.

Nu doe ik het inderdaad wat kalmer aan en kan ik genieten van de vruchten van die jarenlange vlijt.

Ondertussen geef ik vele mensen in vele landen de kans om in dienst een mooi loon te verdienen.

Er zijn mensen die armoede verdienen, en dat zijn de mensen die nooit in zichzelf geinvesteerd hebben of nooit de moeite gedaan hebben om zichzelf te verbeteren. Ook mensen die nooit de moeite gedaan hebben om "iets meer" te doen. De mensen die nooit de moeite gedaan hebben om een "minderwaardig" jobke te doen, omdat ze bijna even veel krijgen om niets te doen. Die mensen verdienen het om arm te zijn.

Maar als je je beter voelt door te denken dat ik de dieperik in ga, doe gerust.
Oud 9 augustus 2011, 20:25   #467
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
zeker weten Filo. Het multikulturele paradijs in aktie.
werkschuw tuig, outcasts, vreemdelingen....allemaal in opstand tegen de leugens van een muticultureleel paradijs...
1/werkschuw tuig: de paradepaardjes van het linkse profitariaat.
2/vreemdelingen: misleide analfabeet electoraat masaal ingevoerd door links
3/outcasts: dikwijls oorspronkelijk hardwerkende mensen na een catastrofe: door het sociale vangnet gevallen omdat de mazen door de onbetaalbare kosten van a/ en b/ veel te groot zijn geworden
ik zou jouw nachtmerries niet willen delen.
Slaap zacht.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2011, 20:25   #468
netslet
Minister-President

netslet's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hij zegt dat democratie hem geen vrijheid of gelijkheid kan geven dus wil ie geweld gebruiken.
Dat weet ik. Ik zie echt niet in wat er mis is met die uitspraak.

Allez, moest er iemand u bvb als slaaf gebruiken dan mag daar toch met geweld tegen ingegaan worden zeker.
Oud 9 augustus 2011, 20:26   #469
Dajjal
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Idd, zo gaat dat meestal.
Als dat 'links krapuul' dat onderbetaald in je keuken werkt maar niet in je soep rochelt. (hoe dikwijls zou d�*t al gebeurd zijn, denk je?)
In de restaurants waar ik ga ken ik de Chef zelf. Ik speel golf met verschillenden van hen. Ik betwijfel dat hun personeel zich bezig houdt met het verdelen van lichaamsvloeistoffen in de Bisque.
Oud 9 augustus 2011, 20:26   #470
MAX BAUER
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim Bekijk bericht
Dat is inderdaad normaal dat armen beginnen rellen en het is ook normaal dat alleenstaande mannen vrouwen gaan verkrachten. Het is de logische volgende stap in de ontwikkeling van het liberalisme en de kapitalistische concurrentielogica. Sociale oorlog, ieder voor zich, het recht van de jungle.

Het ironische is wel dat de liberalen en de kapitalisten dan de eerste zullen zijn om te bleiten voor een harde fascistische ijzeren vuist.
In uw bevooroordeelde ogen misschien maar gij zijt niet echt relevant.
Oud 9 augustus 2011, 20:30   #471
kameleon
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Kansarme jongeren die in te kleine huisjes wonen, opstand tegen 't systeem, 't gehate kapitalisme, blank & zwart; broederlijk naast mekaar, revolutie teweeg brengend, arme mensen die de handen - eindelijk - in mekaar slaan en opstaan tegen onderdrukking, armoede, honger & ellende, 'n Europese 'lente', 'n golf van 'protest' over heel Europa zullen bewerkstelligen, protest tegen uitbuiting, armoede, kansarmoede, uitzichtloosheid, gebrek aan toekomstperspectief, extreem (economisch) liberalisme ..etc...

Kan het hier echt aan liggen ?
kameleon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2011, 20:30   #472
-Jo-
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dajjal Bekijk bericht
Rijk zal winnen. Wij kunnen ons namelijk het goede speelgoed veroorloven en minderbedeelden betalen om ze te hanteren.

Terwijl gaan we nog eens lekker eten.
U behoort tot het soort rechts om van te braken: asociaal en materialistisch. Door uw soort heb ik me afgekeerd van rechtse frontvorming. De mentaliteit die u verspreid met dergelijke uitlatingen is door en door rot. Zoals sommige linksen hier beweren, verdient u niet beter dat waar en wanneer ook het deksel op de neus te krijgen. Voor eens ben ik het eens met de nep-filosoof, namelijk dat er al veel van die "linkse" sukkels in de keuken in uw soep gerocheld mogen hebben.
-Jo- is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2011, 20:31   #473
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Pelgrim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MAX BAUER Bekijk bericht
In uw bevooroordeelde ogen misschien maar gij zijt niet echt relevant.
Je weet toch wel dat je eigenlijk geen echte argumentatie hebt gegeven?

Niet dat dat belangrijk is want jij bent niet echt relevant.
Pelgrim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2011, 20:31   #474
Snerror
Europees Commissaris

Standaard

Rooney:

"Deze rellen zijn idioot. Waarom zouden mensen dit hun eigen land aandoen. Hun eigen stad. Dit is beschamend voor ons land, stop alsjeblieft."

Dat krijg je dus als je een heleboel mensen binnenlaat die geen hol affectie hebben met het land. Of met linkse rakkers die geen moer geven om de natie of hun volk.

Laatst gewijzigd door Snerror : 9 augustus 2011 om 20:31.
Snerror is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2011, 20:32   #475
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Pelgrim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blue Sky Bekijk bericht
Dit toont nog eens welke problemen men krijgt met een multiculturele samenleving. Men krijgt letterlijk een botsing van verschillende culturen, met aldus een veel grotere kans op allerhande conflicten. Hoeveel voorbeelden moeten de linksen nog zien vooraleer hun ogen open gaan?

http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...jongeren.dhtml
Dit heeft niet echt met botsende culturen te maken op zich, maar wel met het liberalisme. Dit is wat we krijgen als we de rechtse liberalen hun gang laten gaan: de wet van de jungle, totale oorlog van iedereen tegen iedereen, de ultieme concurrentie op straat.

Lang leve de liberale utopie.
Pelgrim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2011, 20:33   #476
-Jo-
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MAX BAUER Bekijk bericht
Is geen argument om sympathie voor die figuren te hebben.
Tuurlijk wél. Dat zijn staatshoofden die steun verdienen.

Organisaties van christelijke Syrische Arabieren hebben al gewaarschuwd dat het bestuur van de Ba'ath moet blijven omdat het garanties geeft aan hen dat ze vrij hun religieuze identiteit mogen beleven.
-Jo- is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2011, 20:33   #477
Dajjal
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -Jo- Bekijk bericht
De mentaliteit die u verspreid
VerspreidT, mijn beste. Terug naar de lagere school met jou !
Oud 9 augustus 2011, 20:34   #478
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door netslet Bekijk bericht
Dat weet ik. Ik zie echt niet in wat er mis is met die uitspraak.

Allez, moest er iemand u bvb als slaaf gebruiken dan mag daar toch met geweld tegen ingegaan worden zeker.
Bij mijn weten was er toen in america een democratie en was de slavernij afgeschaft. Veel zwarten bekeren zich uit onwetendheid tot de islam (net zoals ook veel blanken zich uit onwetendheid bekeren of er reclame voor maken zoals een bertje anciaux met zijn centrum om de vlaming de islam te leren kennen, vooral vrouwen .. de islam is toch o zo vrouwvriendelijk maken ze hen wijs... enz). Zij denken verkeerdelijk dat de blanken de grootste slavendrijvers ter wereld waren. En de islam zou dan als tegenreactie moeten dienen. Fout natuurlijk

The Arab Muslim Slave Trade Of Africans, The Untold Story
http://www.youtube.com/watch?v=8zM_MzkLKPY

Laatst gewijzigd door smiley : 9 augustus 2011 om 20:40.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2011, 20:34   #479
MAX BAUER
Banneling

Standaard

Citaat:
Je weet toch wel dat je eigenlijk geen echte argumentatie hebt gegeven?

Niet dat dat belangrijk is want jij bent niet echt relevant.
Bij u is argumentatie overbodig.

Laatst gewijzigd door MAX BAUER : 9 augustus 2011 om 20:35.
Oud 9 augustus 2011, 20:35   #480
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dit heeft niet echt met botsende culturen te maken op zich, maar wel met het liberalisme. Dit is wat we krijgen als we de rechtse liberalen hun gang laten gaan: de wet van de jungle, totale oorlog van iedereen tegen iedereen, de ultieme concurrentie op straat.

Lang leve de liberale utopie.
Citaat:
Dit heeft niet echt met botsende culturen te maken
Met botsing van de 'cultuur' van het ultraliberalisme met de rest van de maatschappij.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be