![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | ||
|
Minister-President
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#22 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#23 | ||
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Ik vind ook dat er veel realistiser moet geregeerd worden,geen dingen verzwijgen of verbergen,maar aanpakken. T'is maar de vraag of de cd&v niet terug gaat naar de oude politiek van Dehaene(geen commentaar)of(de problemen aanpakken als ze zich voordoen)want ontkennen dat er (geld)problemen en tewerkstellingsproblemen en vreemdelingen of illegalen problemen zijn kunnen we nu toch niet meer gezien de laatste ontwikkelingen. De vraag die ik mij stel is,hoelang onze lege kassen dat nog kunnen houden. |
||
|
|
|
|
|
#24 | ||
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
|
|
|
|
#25 | ||
|
Minister-President
|
Citaat:
Zo zijn er op een chatforum ook al menigen bedrogen. Het zou kunnen dat er hier nu enkelen plat onder de computer liggen van het lachen, maar dat verrechtvaardigt nog steeds niet uw veralgemening. Ook ik heb hier al menig verstandige praat gelezen van vermoedelijke blokkers. |
||
|
|
|
|
|
#26 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|