![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#161 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#162 | ||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
In dit geval was drugs dealen de oorzaak. Ik zie niet in wat dit met de islam te maken heeft.
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 11 augustus 2011 om 20:43. |
||
|
|
|
|
|
#163 | |
|
Minister
|
Citaat:
Overigens is drugs dealen perfect toegestaan volgens de islam, zolang er maar niet aan mede-islamieten wordt verkocht.
|
|
|
|
#164 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar om van het islamtoertje weg te draaien, als jij dan toch in de meest geweldige stad aan deze kant van het Noordelijk halfrond (Antwerpen die schone |
|
|
|
|
|
|
#165 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#166 | |
|
|
Dat is een leugen. En nu ga ik het echt wel hier bij houden. Wilt u het over de islam hebben, dan open je maar een andere draad.
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 11 augustus 2011 om 21:11. |
|
|
|
|
|
|
#167 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Wie zijt gij om een ander te zeggen wat hij moet doen of laten????? typische Islam-gezever - ik heb gelijk en gij moet luisteren (of gestenigd worden)...
|
|
|
#168 |
|
Minister
|
Gewoon even nadenken, misschien dat het dan begint te dagen.
|
|
|
#169 | |
|
Minister
|
Citaat:
Je weet toch wel hoe de taliban aan hun geld komen he?
|
|
|
|
#170 |
|
|
Klopt.
|
|
|
#171 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#172 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ten slotte liggen ze aan de sociaal-economische ondergang van het land. Ze zijn op manier bijna schadelijker dan de communautaire stokebranden van de N-VA. Als je ziet hoe mooi ze deze laatsten buitenspel lieten lopen, moet het toch een koud kunstje zijn om het mini-partijtje van Gennez te tackelen, of althans zwaar onderuit te halen? Geef er maar een gemene schop op!
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 11 augustus 2011 om 23:57. |
|
|
|
|
|
|
#173 | |
|
Minister
|
Citaat:
De grootste graaiers en laaienlichters zijn doorgaans bij de linkse partijen te vinden die het principe van "eigen (partij)volk eerst op kosten van de maatschappij" tot ongekende hoogtes hebben gebracht. Daarbij zijn het ook diezelfde linkse partijen die vanuit het cultureel-marxisme de multicul blijven aanmoedigen, stimuleren en faciliteren, terwijl allang duidelijk is dat dat onvermijdelijk op grootschalig bloedvergieten gaat uitdraaien. De hierboven door mij aangehaalde zaken zijn ronduit misdadig. Vandaar dus mijn aanvankelijke uitspraak dat er een direct verband tussen (extreem)links zijn en criminaliteit is.
|
|
|
|
#174 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
"If you cannot point your finger at anything and say that is wrong, then you also take part in your own cultural collaps." Churchill: "Ik geloof alleen in statistieken als ik ze zelf gemanipuleerd heb!" |
|
|
|
|
|
|
#175 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
De drugs worden verkocht om hun oorlog te sponsoren. Laat ons zeggen dat veel van deze drugs richting Europa en Amerika gaan.
"If you cannot point your finger at anything and say that is wrong, then you also take part in your own cultural collaps." Churchill: "Ik geloof alleen in statistieken als ik ze zelf gemanipuleerd heb!" |
|
|
|
|
|
|
#176 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#177 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
|
|
|
|
|
#178 |
|
|
De mensen die gaan werken zijn altijd de dupe
|
|
|
#179 | |
|
|
Citaat:
Ben je zeker dat je geen belgicist bent, want ik zie hier enige gelijkenissen met een ander volk.
|
|
|
|
#180 | ||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Ik ben overigens uitzonderlijk blij dit te weten, omdat het mij hoop geeft. In de hoop geen racist genoemd te worden, ben ik bijzonder kritisch voor het migratiebeleid in België dat alles en iedereen maar binnen laat zonder zich af te vragen of die persoon hier zal integreren. En dan bedoel ik niet katholiek worden, koterij aan zijn woonst zetten en frieten eten, maar werken, sociale bijdragen betalen en op constructieve manier deelnemen aan het politieke leven (en dus alle Belgen te vertegenwoordigen, niet enkel de eigen gemeenschap). Ik kom vaak in contact, als liefhebber van exotische producten, met allochtoonse handelaars (niet in Antwerpen, anders had ik dat geweten) en eerlijk gezegd vond ik die wel okee, maar het gespuis dat men op TV "jongeren" durft noemen (en waarvoor ik mij als destijds 16-jarige zou schamen) kreeg zo weinig tegenstand, niet van de politiek en ook niet uit de eigen gemeenschap, dat je op den duur gaat denken dat ze het stilzwijgend goedkeuren. Dat die allochtoonse winkeliers nu zélf het heft in eigen handen moeten nemen en dat ook doen, vind ik een duidelijk teken van afkeuring. En erg beschamend voor de politiek en en de politie, twee toch voornamelijk autochtoonse instellingen. Ik denk nu dat die allochtoonse winkeliers hoofdschuddend op ons westerlingen neerkijken, als de machteloze wezels die we zijn. Der Untergang des Abendlandes... Citaat:
Misschien is het heilzamer om te petitioneren? Het is maar een idee. Hoe je het ook draait of keert, de allochtonen stemmen vaak op SP.A en als "Patrick" weet dat die allochtonen niet gediend zijn bij een zachte aanpak van de criminaliteit, zou er wel meer kunnen veranderen dan je denkt. |
||
|
|
|