![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Gouverneur
|
![]()
![]() |
#23 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() 7 are voor 2 schapen? beetje weinig zeker? Bij mij lopen er zeven schapen op 60are....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Normaalgezien blijven beesten af van planten die giftig zijn, zoals bv taxus. Het feit dat die paarden zich dood aten aan de taxus komt misschien doordat de taxus los op de grond gegooid was, en de paarden mogelijk dachten dat het eetbaar was?? Zoals ze anders voedsel kregen van hun baasje? Het verwondert me wel te lezen dat paarden zo dom zijn te eten aan de taxus. Ik zou de schapen daar gewoon laten lopen, en als ze zo dom zijn zich dood te eten aan de hagen, tja dat is dan hun eigen domme fout. Ik zou nooit een zwart schaap nemen, die zijn minderwaardig. Je kunt er minder mee aanvangen, bv: de wol is zwart, en kan dus niet meer gekleurd worden, itt witte schapen, waar je veel meer mogelijkheden mee hebt.
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mag ik een lans breken voor het varken als weidedier?
Snork en co eten vrijwel alles,en doen bovendien ook nog eens aan grond-nivelleringswerken.... ![]() Zo een "vrij-uitloopzwijn" verkoop je dan als "wild" na een jaartje of zo.... Laatst gewijzigd door kelt : 11 augustus 2011 om 18:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Arnold Layne : 12 augustus 2011 om 09:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister
|
![]() Of gewoon nen kleine draad spannen en aansluiten op een auto accu?
Zoals ze bij de koeien enzo doen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Door de gaten in de haag ![]()
![]() |
![]() |
#30 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Anderzijds , er groeien klavers en vanalles en nog wat , misschien 3-4 schapen erop .
De evolutietheorie is zo simpel dat elke gedegenereerde mongool hem kan begrijpen Laatst gewijzigd door The Syndrome : 11 augustus 2011 om 22:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Minister
|
![]() cavia's?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ge verwent u schapen wel wat , op den dijk hier een eindje verder lopen zo'n 10 schapen en 5 geiten op 10.000 , experiment van natuurpunt of zoiets , extensieve begrazing , bepaalde kruiden worden overwoekert door gras , schapen eten gras op en halen neus op voor die kleine kruiden .
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#35 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() bedankt.
![]() Dieren houden wil ook zeggen dat je voor hun welzijn zorgt. ![]() Wie weet volgt er een permban, so be it. Laatst gewijzigd door lantjes : 12 augustus 2011 om 13:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Minister
|
![]() Ja dieren vragen onderhoud. Maar dan de meeste willen geven. Ik voel mij al schuldig als mijn hond is een dag niet kunnen gaan lopen. Ik ga er is met wandelen se, voor het weer regent. Lopen zal voor morgen zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Alternatief is , 2 schapen en zo nodig bijvoederen . Doen de buren trouwens zoal , er loopt daar een troep verwilderde kippen rond maar die hebben niets tekort .
![]() |
![]() |
#38 |
Minister
|
![]() Ik had 3 schapen en 1 geit op 200 are staan. Alles was afgevreten. Geit at bamboe, haag, netels, vlierbessen op en is niet gestorven. Schapen kregen de overschot van de geit.
Mannelijke geiten breken overal uit en zijn oversekst, schapen zijn chillers maar kunnen wel blauwtong krijgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Minister
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() bamboe,netels en vlier is geen probleem, ook (jonge) boompjes niet, een schaap of geit eet alles wat groen of bruin is....maar taxus is en blijft giftig. Je kan vaccineren voor blauwtong, die van ons krijgen dat jaarlijks net zoals tegen tetanus. Laatst gewijzigd door lantjes : 14 augustus 2011 om 11:08. |
|
![]() |
![]() |