![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#701 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Alle levende dieren op bovenstaande foto's zijn geplaatst geweest, dankzij de samenwerking van asielen en particulieren die de honden hebben opgevangen.
De broodfokker in kwestie heeft na z'n "faillissement" een nieuwe "fokkerij" kunnen opstarten. Alles is van voren af aan begonnen. De overheid - FOD en justitie - faalt hier dramatisch. Maar je snapt het niet eh. We moeten zwijgen, want er zouden wel eens beestjes dood kunnen gaan en dat is dan ONS schuld.
|
|
|
#702 |
|
Minister
|
Niet zwijgen, consequent zijn en inzien dat uw betoog de dood betekent voor die beesten.
Ge zei daarna nog: wa is er beter? Dus stiekem vond ge het wel rechtvaardig dat ze doodgespoten worden, zolang er daarna niet meer bijgewkeekt werd he? Ik val terug op mijn pleidooi na beide partijen gesproken te hebben: Leg een datum op waarop broodfok verboden word. Zodat er niet bijgewkeekt word en de reeds levende dieren geplaats kunnen worden. Met wie sprak uw organisatie? We krijgen dan ook alleen maar een flyer te zien he. Ik moest zelf de achtergrond nagaan, niets tekst. De tekst die ik kreeg (verbaal) stond me niet aan. Dus geen verlof waardig neen. Voor Conerotte was ik onwettig afwezig, voor dit? Neen het is niet doordacht genoeg. Wanneer vallen jullie terug op de quote van die katjes die niet meer verkocht mogen worden op de zondagsmarkt? Of gaan we dan persoonlijk worden en mij een geldwolf noemen? Ik ben dat nu eenmaal, sorry he! Ik doe daar niet hypocriet over. Laatst gewijzigd door Alienation : 15 augustus 2011 om 22:16. |
|
|
|
|
|
#703 |
|
Minister
|
Gaat ge dan ook toegeven dat gij een hamsterke opsloot in een kotteke met als enigste loop een rad?
Wie is er den ergste he |
|
|
|
|
|
#704 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#705 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#706 |
|
Minister
|
Zou je ook opkomen voor politieke gevangen die vanwege hun totalitaire nazi-overtuiging opgesloten zitten als de net zo totalitaire communisten die jij vrijgelaten wilt zien? Zou je dan ook de vrijlating van die nazi's eisen?
|
|
|
#707 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Het is telkens weer even ontroerend hoe je opkomt voor totalitair gedachtegoed, of dat nu links of religieus is.Of is dit je gebruikelijke getrol? |
|
|
|
|
|
|
#708 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar ik zal de vraag anders stellen. Zou U enig woord gesproken of daad gesteld hebben om Oppenheimer levenslang in een cel te laten opsluiten wegens misdaden tegen de mensheid?
|
|
|
|
#709 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#710 |
|
|
Artisjok, niet altijd naar de bekende weg vragen
|
|
|
#711 |
|
|
Ondertussen wordt ik bij de lokale halal slager door een knappe vrouw bediend.
|
|
|
#712 |
|
Minister
|
Je zou beter op school bediend worden door een lerares Nederlands.
|
|
|
#713 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dan, in theorie, is het niet halal meer, tenzij U een ingepakte vrouw mooi vindt.
Maar we weten het, hypocrisie en religie, da's 2 handen op 1 buik.
|
|
|
#714 | |
|
|
Citaat:
Als ge met theorie bedoelt wat sommigen hier stellen, dan inderdaad. In de praktijk echter gaat het er heel anders aan toe dan wat sommigen ons hier proberen wijs te maken.
|
|
|
|
#715 | |
|
Banneling
|
Citaat:
alles alleen maar om een "Betty" met witte schort te zien? |
|
|
|
|
|
|
#716 | |
|
|
Citaat:
Ik ben niet zo hypocriet om te stellen dat het er beter aan toe gaat als bij het halal slachten. Ik mag hopen dat de garnaal van uw tomate crevette van een vishandelaar komt die de beestjes eerst verdooft heeft voor het koken. En ge legt vermoedelijk ook uw mosselen eerst een minuutje in de chloroform. Nee, ik ga daar niet omwille van betty, maar wel omwille van de goede kwaliteit van hun producten.
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 16 augustus 2011 om 19:39. |
|
|
|
|
|
|
#717 | |
|
|
Citaat:
Eigenlijk ben ik daar initieel gegaan om eens te zien of het er echt zo aan toe gaat zoals ge laat uitschijnen (discriminatie van vrouwen, haatbaarden, ...). Ik ben er blijven gaan omwille van de kwaliteit, prijs en ja, ook de vriendelijke bediening. Ge moogt dus trots zijn dat ge hen een nieuwe klant hebt bezorgd.
|
|
|
|
#718 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Prachtig toch.
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
#719 |
|
|
Een theorie die niet strookt met de realiteit noem ik een religie of een Broodjeaapverhaal.
|
|
|
#720 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Niet voor mij, want een doorsnee koran is zelfs geen goed WC papier voor me. Zoals ik al eerder schreef "religie en hypocrisie zijn 2 handen op 1 buik".
|
|