![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#801 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Alleen mensen bij wie bepaalde zaken wat minder ontwikkeld zijn, of die moedwillig kwaadaardig zijn, zouden er zoiets uit af kunnen of willen leiden.
![]() |
![]() |
#802 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#803 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#804 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Weliswaar in niet zo'n vriendelijke bewoordingen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#805 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#806 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat was je bedoeling dan om dit telkens opnieuw te berde te brengen als 't nèrgens vermeld staat? Zoals gewoonlijk over 10 X niks lopen lullen? Bovendien ben ìk van mening dat dat hele halal & kosjer-gedoe mag verboden worden, we leven in de 21ste eeuw waar dat soort 'barbaarsheden' al lang niet meer relevant zijn, niet om hygiënische redenen en al zeker niet om religieuze voorschriften! Ben je 't daarmee eens, of maken we toch maar 'n uitzondering voor islam omwille van de 'godsdienstvrijheid?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#807 |
Banneling
|
![]() Net hetzelfde als wat er bedoeld wordt in de tekst die CC aanhaalde : dat het slachten gedaan is; dat de handelingen om te slachten gebeurd zijn.
Laatst gewijzigd door artisjok : 18 augustus 2011 om 14:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#808 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
W�*t bedoelde je dan met; "Je probeerde ons wijs te maken dat..." W�*t was 't dan wat CC ons probeerde wijs te maken?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#809 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor mij is dit welles nietes spelletje genoeg geweest. Mijn laatste bijdrage over dit semantisch moeras.
Artisjok. U komt in zowat alle andere draden vertellen dat we Moslims niet mogen afrekenen op de letterlijke interpretatie van hun heilig boek. Maar toch bent U nu al een paar pagina's aan't zeuren omdat U specifiek een bepaalde reeks woorden niet kan terugvinden in een tekst die deze wel impliceerd. Ergo, U gaat zeer letterlijk aannemen wat er geschreven staat. Om te recapituleren. 1) Slachten doet dieren pijn. Ze sterven er zelfs aan. 2) Ik ben nu eenmaal een gore klootzak, ik eet dieren, en zelfs planten. 3) Sommige religies hebben bepaalde voorschriften ivm eten, en slachten, en die voorschriften waren in't verleden gebaseerd op praktisch leven. Helaas zijn die net iets minder diervriendelijk. 4) Sommige religies passen zich aan aan de 21ste eeuw, andere religies willen de 21ste eeuw aanpassen.
![]() |
#810 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Helaas zijn er minder wetsvrezende parvenues (of is het parvenueï?) die de oude religieuze voorschriften gebruiken om hun onmenselijkheid te verbloemen, en nog beter, anderen in gevaar brengen om net dat beetje extra "winst" te kunnen maken. En als ze al zo weinig op hebben met hun medemens en de moderne wetgeving, hoeveel zitten ze dan in met de dieren?
![]() |
![]() |
#811 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Telkens ik filmpjes van 'onthoofdingen' zie ken ik 't antwoord. Dat is nl. óók 'halal' en in naam van 'n 'onzichtbaar wezen'!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#812 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mogen we dat dan ook doortrekken "als we al zo weinig op hebben met dieren, hoe zit 't dan met mensen?" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#813 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#814 |
Banneling
|
![]() De "bio" in bio-industrie slaat niet op het keurmerk "bio" maar gaat over de "reguliere" industrie van de vlees-productie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#815 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik eet geen vlees sjok en w�*t was 't nu eigenlijk wat CC ons probeerde wijs te maken?
![]() |
![]() |
![]() |
#816 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Leuk geprobeerd van je, om zo te trollen, maar helaas voor jou jammerlijk mislukt.
![]() |
![]() |
#817 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vroeg of ik jouw "als ze al zo weinig op hebben met dieren, hoe zit 't dan met mensen" mag doortrekken naar "we" gezien de behandeling die dieren hier krijgen in de bio-industrie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#818 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je schreef Mensen met normaal ontwikkelde verstandelijke vermogens kunnen begrijpend lezen en leiden bijgevolg uit die tekst helemaal niet af dat het rund binnen de tien seconden dood is.http://forum.politics.be/showthread....34#post5634934 Ik leidde uit die tekst helemaal niet af dat het rund binnen de tien seconden dood is. SDX deed dit wel. http://forum.politics.be/showthread....93#post5634793 Cynara Cardunculus deed dit ook. http://forum.politics.be/showthread....37#post5634837 Ik zou wel willen vragen om tegen deze dames wat vriendelijker bewoordingen te gebruiken. "mensen bij wie bepaalde zaken wat minder ontwikkeld zijn, of die moedwillig kwaadaardig zijn" Waar hebben ze dat verdient? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#819 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ikzelf zou in ieder geval door de grond zakken van schaamte als ik zulke laster en leugens moest verkondigen (ze rekent er blijkbaar op dat niemand op de door haar zo gegeerde links tikt, test maar eens). Hoe noemt men deze karakterstoornis? of is het een ziekte? Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 18 augustus 2011 om 16:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#820 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zowel jij als SDX maken van de tekst bij een kosjer slachting zou het in 10 seconden gedaan zijnrespectievelijk "potdood" en "dood". Wat ging je doen bij zulke laster en leugens? Begin er maar aan. Laatst gewijzigd door artisjok : 18 augustus 2011 om 16:40. |
|
![]() |
![]() |