![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#401 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik was er nie eens bij en ik kan precies aan niks anders denken ![]()
![]() |
![]() |
#402 | |
Minister
|
![]() Getuigenis:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#403 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ge beseft toch welke lijdensweg van vergunningen je dan moet doorlopen? Ik heb ooit aan het gemeentebestuur geschreven dat ik een gevaarlijke boom die op enkele meters van woningen stond wilde laten omhakken. Ik kreeg het antwoord dat ik dan eerst moest bewijzen dat er schade was aan de woning alvorens die toelating gegeven werd. M.a.w. je moet eerst wachten tot die boom omgewaaid is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#404 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#405 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#406 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
En trouwens, enkele maanden geleden was er wat heisa rond afnappende verlichtingspalen. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#407 |
|
![]() Ik denk dat Tavek eerder voorstelde om het zeil volledig te laten failen (i.p.v. een enkele scheur), zodat het in delen wegvloog of zo. Maar ik ben geen ingenieur, dus hij wil dat vast zelf toelichten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#408 |
|
![]() Die palen vielen om zonder stormweer, dat was net het probleem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#409 |
Banneling
|
![]() Er zijn alleszins geen massa's mensen vertrappeld die niet weg konden. Er was ruimte en mogelijkheid tot vluchten genoeg lijkt me. Dranghekken en afsluitingen zijn maar om te duwen of uiteen te halen. Steviger beton kan niet wegvliegen maar daar drukt een massa doden tegen. Ik denk dat we maar wat blij mogen zijn dat er niet meer doden zijn gevallen.
Ben zelf ooit in één beweging los over een toog gesprongen toen een tent dreigde in te zakken tijdens een onweer op een festival. Waren daar niet wat heldhaftigere mensen naar de palen toe geschoten ik had misschien de enige overlevende geweest ![]() Dit is een spijtig gebeuren maar enkel geen festival kan hier aan verhelpen en ik denk niet dat dat een optie is. Zelf zal je me daar niet meer zien, ik heb schrik van massa's. Maar mensen die zich daar net goed in voelen moeten dat kunnen blijven doen. Iemand deed hier in deze draad het voorstel om weerkanonnen die gebruikt worden door fruittelers in te zetten (in het vervolg). Laatst gewijzigd door Scherven A. Mok : 19 augustus 2011 om 14:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#410 |
Europees Commissaris
|
![]() discuz, ik denk echt dat je je kandidaat moet stellen om de veiligheid van elk festival vanaf nu te garanderen...
![]() |
#411 | |
|
![]() Citaat:
PS een jaar later waaide een zware tak van de buren hun boom, die gelijkaardig geplant was, op ons dak. Met duizenden euro kosten als gevolg voor ons. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#412 |
|
![]() Dat lijkt me onmogelijk. Omdat je de waterdruk niet over het ganse zeil gelijkmatig kan verdelen. Ik veronderstel dat aan de kant van waar de regen komt er meer water op het zeil zal staan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#413 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sommige zaken vallen gewoon buiten de controle van de mens. Niemand kon dit voorzien en niemand kon er iets tegen doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#414 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#415 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#416 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() blijkbaar zou het kunnen gaan om een downburst
http://www.vwkweb.nl/cms/index.php?o...sk=view&id=322
![]() |
#417 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ben ik de enige die het indrukwekkend vind dat er niet meer mensen gestorven zijn? :s
![]() |
![]() |
![]() |
#418 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() interessant : http://bernardwx.blogspot.com/2011/0...pukkelpop.html
![]() |
#419 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nee, ik zit dat al een hele tijd te denken...
![]() |
#420 |
|
![]() |
![]() |
![]() |