![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#921 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Welke adviezen zou U persoonlijk verstrekt hebben (van de veronderstelling uitgaande dat U de gelukkige inrichter zou zijn)? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#922 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#923 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wat betreft de chateau; voor zover ik het begrijp is die eerst gescheurd, daar is niet bewust gesneden, maar dat weet ik niet zeker
![]() |
![]() |
#924 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#925 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Voltian, ben je al een beetje kunnen bekomen trouwens? Ik ken mensen die inmiddels meegegaan zijn naar de camping om spullen te helpen ophalen, en die er zelf compleet niet goed van waren. Al hebben ze het daar zelf niet meegemaakt dus. ![]()
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 21 augustus 2011 om 15:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#926 |
Vreemdeling
|
![]() Goedemiddag. Heb heel deze draad doorgelezen, en wou op één specifiek ding reageren: namelijk op het feit "dat er geen doden waren in Ottawa".
(Blues Fest). Toevallig een gebeurtenis waar ik heel veel informatie over heb: een goede vriend is namelijk één van de drie "stagehands" die het podiumdak over zich heen hebben gekregen. De enige reden dat ze niet dood waren is omdat de vloer op hetzelfde moment doormidden brak, een meter omhoogkwam, en ze automatisch wegschoven. Daardoor slechts lichte verwondingen. De man is nog steeds in shock, en woedend, omdat... hij al de hele dag had gemerkt dat er vanalles mis was met de constructie. (en dat ook bij de organisatie gemeld had) Gezien het feit dat hij al 20 jaar in de industrie werkt, een eigen recording truck heeft, en niet zevert, weet ik dat hij dit niet verzint. Verder onderzoek zal dit trouwens uitwijzen. Helaas een voorbeeld van hoe het niet moet, en, tot donderdag, het 7e incident in de laatste zes maanden waar iets mis gaat met een festival-constructie. Persoonlijk denk ik dat de PP organisatie nooit het soort fouten zal maken zoals er daar gemaakt zijn. Maar ik wil niet echt in die discussie terechtkomen, ben nog te veel onder de indruk van het gebeuren. Enfin, ik wou dit maar even rechtzetten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#927 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Enfin, grondverlichting op campings zou misschien wel eens overwogen kunnen worden (gesteld dat dit veiliger is, ik weet niet of daar gegevens over bestaan) bij eventuele volgende of andere edities. Ik denk ook dat festivals zoiets zullen moeten doen, willen ze nog één van die zovele getraumatiseerde jongeren en hun vrienden ooit op een camping krijgen. Iig zullen er niet veel meer hun tentjes opzetten vlakbij een verlichtingspaal of boom. ![]()
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 21 augustus 2011 om 15:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#928 | |
|
![]() Citaat:
Als je graag een feestje wil organiseren waar 60 000 man naartoe kan komen, moet je ook de verantwoordelijkheid voor die volledige 60 000 man willen nemen. Anders organiseer je het niet, simpel. Het is niet enkel de lusten, maar ook de lasten hé, zeker bij zo'n evenement ... En ja, als het fout gaat stellen mensen zich goddank vragen. Dat gebeurt al lang en dat is de motor van evolutie en het verbeteren van dingen in deze samenleving. Het is dus maar goed dat dit bestaat, anders zaten we hier niet achter onze pc's te typen maar in een bos achter voedsel te zoeken.
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 21 augustus 2011 om 15:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#929 | |
|
![]() Citaat:
Doe alsof je medemensen idioten zijn, is tijdverspilling en bevordert de sfeer van de discussie niet. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#930 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#931 | |
|
![]() Citaat:
Informeer u voor ge zulke dingen zegt!! Dit wordt beschamend en kan bijzonder pijnlijk zijn om te lezen voor de slachtoffers en hulpverleners. Zie ook voorzorgsmaatregelen Maanrock ... En als ge die dingen ooit omhoog kunt brengen ga ik er ook vanuit dat ge ze ook kunt neerhalen. Een uur hadden ze daarvoor de tijd, want toen wist zelfs het KMI en buienradar dat het om een supercel ging en was de schade in Brussel bekend ...
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 21 augustus 2011 om 15:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#932 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Oke; welk van de zaken die een dodelijk slachtoffer heeft gemaakt kan je even neerhalen? Geef eens een voorbeeld, aub? De gigantische boom? Het semi-tent concept tussen boiler en dance hall? Of de gigantische lichtpaal op de camping? Of de Chateau? Ze hadden geen uur. Dat verzin jij.
Laatst gewijzigd door AdrianHealey : 21 augustus 2011 om 15:39. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#933 | |
|
![]() Citaat:
Dat laatste kan zelfs door iedereen bevestigd worden in een youtubefilmpje ...
![]() |
![]() |
![]() |
#934 | |
|
![]() Citaat:
- is falen - kan levensgevaarlijke toestanden opleveren bij rampen - kan wachttijden vergroten met alle gevolgen vandien - ...
![]() |
![]() |
![]() |
#935 | |
|
![]() Citaat:
Tot waartoe dat had kunnen leiden kunnen we enkel gissen. Maar er moet op z'n minst onderzocht worden of het slachtoffers had kunnen voorkomen zodat we in de toekomst de beste keuze maken (en aub geen weersvoorspellingen meer negeren als je verantwoordelijk bent voor 60 000 kinderen en 120 000 ouders u vertrouwen!!!!)
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 21 augustus 2011 om 15:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#936 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#937 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zal dit gewoon nog eens vermelden: Diep respect voor Chokri Mahassine en de volledige pukkelpop organisatie 67 000 fans. Waar is de 'diep incompetente pukkelpop organisatie' facebook groep?
![]() |
![]() |
![]() |
#938 | ||
Gouverneur
|
![]() Nog een laatste keer, want ik kon het niet laten:
Citaat:
Er is niets speciaals aan de "voorzorgsmaatregelen" op Maanrock. Citaat:
Trouwens, ik heb u al eerder getoond dat het KMI - met de informatie die ze had - code rood wou geven voor Limburg, maar dat dit niet meer mogelijk was omdat de storm zich zo snel gevormd had.
![]() |
![]() |
#939 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lol @ 60 000 'kinderen'. Drama kind.
![]() |
![]() |
![]() |
#940 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Waarom zou je diep respect moeten betuigen voor Chokri ? Zeg mij dat liever eens. Als er morgen iemand bij mij komt solliciteren en ik zie dat die lid is van die groep zal ik die snel afwimpelen. Ik moet geen emowijven in mijn organisatie. |
|
![]() |
![]() |