![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
dat de organisatie eerst kijkt naar gewonden en dan pas naar het feit of je mama kunt opbellen lijkt me de logica zelve. er waren communicatieproblemen maar die veroorzaken geen doden h" Citaat:
veel succes d'ermee |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#362 |
Partijlid
|
![]() Is dat onweer ook al de schuld van een (Arabische) organisator ?
Laat het festival volgende keer doorgaan in de Sahara. Behalve een zandstorm (of een onverwachte inval door USA-marines gebeurt daar weinig)... |
![]() |
![]() |
![]() |
#363 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#364 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#365 |
Banneling
|
![]() Ik heb zelf op een camping zo een windhoos meegemaakt en dit kan je niet voorspellen, een windhoos is geen gewone storm. Ik geloof dus echt wel dat het brute pech was, ik geloof niet dat de organisatie enige schuld treft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#366 |
Banneling
|
![]() Volledig akkoord. Maar leg dat eens uit aan wereldvreemde advokaten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#367 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Even debiel als Turtelboom, met hare kritiek op het falen van Proximus, Base en Mobistar, ... Ze kunnen het in de states nog niet voorspellen en daar houden ze die orkanen in het oog met sattelieten en weervliegtuigen, zitten ze er zelf achter met auto's en zelf daar kunnen ze niet zeggen welke kant het gaat op gaan en met hoeveel kracht hij gaat toeslagen. Ze hadden zelf nog mogen weten dat op dat moment een zware storm zou landen, dan nog weten ze dat maar maximaal 30 minuten op voorhand, eer je iedereen gemobiliseerd hebt, om zo een evactuatie van zoveel mensen georganiseerd te laten verlopen , zit je al minstens 15 a 20 minuten verder, en dan moeten ze er nog afgeraken, en als ze er afgeraken wat dan, dan kan er nog altijd een boom die langs de kant van de evacuatieweg staat naar beneden donderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#368 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#369 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Men zou natuurlijk wel in de toekomst het gevaar kunnen beperken, hiermee bedoel ik minder ijzeren gevaartes die overal uit de grond worden gestampt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#370 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Ik snap niet waarom men exact zou moeten weten waar de zwaarste onweders gaan toeslaan. Als er voor die regio een waarschuwing is neem je gewoon voorzorgen, als het minder erg is no biggie, als het wel erg is dan heb je de schade kunnen beperken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#371 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#372 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#373 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als het zinloos was waarom werd er bij Maanrock wel rekening mee gehouden? Bomen. De bomen op de wei worden veertien dagen vooraf gesnoeid. Er zijn zelfs vooraf bomen geveld.... niet voor de veiligheid maar omdat ze in de weg stonden bij de opbouw. De krant "Het Gejank Van Limburg" heeft 4 foto-albums die vier weken weergeven van de opbouw van PP. En daar zie je ook wat er met bomen is gebeurd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#374 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#375 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Descartes Jr : 22 augustus 2011 om 13:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#376 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
heeft u een bron voor uw bewering dat Pukkelpop werd getroffen door een windhoos? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#377 |
Banneling
|
![]() Alsof ze dat de vorige jaren wél deden ! Nu zaten alle Belgische en Hollandse rampgeile paparazzi en schraeperige advokaten op hun hielen ... ze zouden het dit WE eens NIET moeten doen . Niet dat hen daar énige wet toe dwingt, welteverstaan !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#378 | |||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=353 Citaat:
Citaat:
2) Reageer eens op mijn post? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#379 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#380 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Dus alleen een windhoos kan zorgen voor dodelijke slachtoffers en een downburst niet?
Dan nog blijf ik verstoken van enige bron. Laatst gewijzigd door Skjaergaard : 22 augustus 2011 om 13:26. |
![]() |
![]() |