![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Moraux heeft de cityparade op zijn grondgebied verboden omdat hij en zijn moslims dachten dat het de gay parade was.
Ik raad de homo's daarom ook aan om te blijven stemmen op de linkiewinkie partijen en rustig verder te slapen. Als de moslims met genoeg zijn zullen zij zeker tot inkeer komen en hun ideologie van de vrede afzweren. Ondertussen kunnen de homo's gerust de rechter vleugel van het Vlaams Nationalisme blijven bestrijden want dat zijn de echte vijanden als we de linkiepers moeten geloven. ![]()
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() VB moet ook niet veel van homo's weten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Bull shit!
Het VB vindt dat de homo's hun geaardheid niet moeten gebruiken om op te vallen. Het VB vindt dat een kind recht heeft op én een vader én een moeder. Het VB vindt vooral de sexuele geaardheid iets is voor de privésfeer. Allemaal "argumenten" die door de linkiepers (samen met de homolobby trouwens) wordt gebruikt om het VB als anti homopartij neer te zeten. Toen Anke het oude SP-idee bovenhaalde om de thuiswerkende ouder (= zowel vader als moeder) te subsidiëren werd dit door de linkiepers uitgelegd als een oproep tot moeder aan de haard. Ziehier de gevolgen van een biassed linkiepers in volle aktie.
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 22 augustus 2011 om 22:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister
|
![]() Wat schuift dat zo per maand als luis op de wand van wandelgangen?
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() Het enige wat men daarvoor krijgt is de voldoening van de wetenschap dat zowat iedereen met een iq van boven de 85 weet dat het VB als enige partij in dit koninkrijk een absolute garantie is van nul jobke, nul vergoeding en nul politieke springplank.
![]() |
#13 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik heb in de wandelgangen ook eens horen zeggen dat Wouter Beke alle mannen met blauwe das wil laten opsluiten.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het onbekende verklaren met het bekende is een logische procedure, het bekende verklaren met het onbekende is een vorm van theologische waanzin. Laatst gewijzigd door Apocalyps : 22 augustus 2011 om 22:28. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Onderstaande is een bron! Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 22 augustus 2011 om 22:31. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Minister
|
![]() Dat ziet er als Latijn uit en mijn Latijn is een beetje verroest, dus help me even; wat bedoel je te zeggen?
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een verliefd koppel (homo, hetero of lesbo, whatever..) kan volgens het VB, dus niet "hand in hand" of "arm over de schouder" over straat lopen ??
![]() |
#20 |
|
![]() Als jij je al gediscrimineerd voelt omdat iemand opkomt voor de rechten van het kind en van ieders recht op zijn eigen sexuele geaardheid in de privésfeer hoe reageer jij dan on topic?