![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als irrelevante niet-Belgische Belgicist doet het er niet toe wat u doet schuimbekken...
#202 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik vrees inderdaad dat jij aan dezelfde tafel zult moeten aanschiuiven. Maar het is volledig onjuist en bovendien nogal arrogant van u om de groep waartoe u behoort - 'fundamentalistische huisnegers en volksverraders' - uit te breiden tot alle niet Vlamingen. Een Iraqees of een Armenier, zelfs een Belgophone, die in Vlaanderen komt wonen, en zich zelfs een klein beetje inburgert, is een Vlaming. Anschlussers tellen niet mee natuurlijk. Als ge dat niet snapt dan zegt dat meer over u dan over mij ze jochie.
#204 |
|
![]() U bevestigt daarmee enkel wat ik wil stellen: samenwerking tussen Franstaligen en Vlamingen is onmogelijk. Laten we daar nota van nemen om ons zo snel mogelijk de rug toe te keren.
|
![]() |
![]() |
#205 |
|
![]() Euh, inderdaad. Heb ik ooit het tegendeel beweerd, misschien? Ik vind het gewoon kenmerkend voor de schizofrene houding van veel franstaligen, waarbij men enerzijds België wil behouden en anderzijds Vlaanderen op alle mogelijke manieren een hak wil zetten.
|
![]() |
![]() |
#206 |
|
![]() Dat is tenminste een consequente houding, die zou moeten aangemoedigd in Wallonië. Jammer genoeg is de Waalse identiteit de laatste decennia verdrongen geraakt door de 'francofone' en de 'Belgische' identiteit.
|
![]() |
![]() |
#207 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#208 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#209 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
WAT NOG NIET DOORGEDRONGEN IS BIJ JULLIE IS DAT JULLIE MET EVENVEEL COMPASSIE ZULLEN BEHANDELD WORDEN ALS JULLIE DES TIJDS AAN ONS GETOOND HEBBEN, MAW GEEN.
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 22 augustus 2011 om 22:50. |
|
![]() |
![]() |
#210 |
|
![]() Het is anders niet zijn schuld dat de gemiddelde Vlaming ons desastreus laag geboortecijfer wegwuift met redeneringen als 'kinderen vormen toch een last, ik zal op mijn vijfendertigste wel zien' of 'er zouden best wel wat minder mensen op aarde mogen zijn'. De bevolkingspyramide van een gemiddeld Vlaams dorp al eens bekeken?
|
![]() |
![]() |
#211 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#212 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#213 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Vlaanderen Boven : 22 augustus 2011 om 22:58. |
|
![]() |
![]() |
#214 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Bon, ieder zijn ding. Hij is misschien een objectieve bondgenoot, maar hij zit niet in met zijn zogezegde 'eigen volk'. Als hij het niet erg vindt van Walen aan hun lot over te laten waarom zou een Vlaming hem moeten vertrouwen? Sarah Palin steunt Israel, maar enkel omdat ze gelooft dat dit de dag des oordeels, en dus de vernietiging van alle Joden, dichterbij brengt. Awel zulke 'bondgenoten', daar moet ik niks van hebben...
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 22 augustus 2011 om 22:59. |
![]() |
![]() |
#215 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() O ja? Ik ken persoonlijk anders zelfs groenen - de grootste zelfverklaarde antiracisten in Vlaanderen - die de essentie van deze boodschap - de allochtonen in taaldiffuse gebieden voor de eigen gemeenschap winnen - nog altijd niet begrepen hebben.
|
![]() |
![]() |
#216 |
|
![]() Die redenering snap ik niet zo goed. Dus als Vlaanderen (opnieuw) de armere regio van België was, zou je tegen Vlaamse onafhankelijkheid zijn? Nee toch, hoop ik. Hij verkiest zelfbestuur en eer boven de Belgische melkkoe en dat vind ik bewonderenswaardig als nationalist. Als het echt om een Waal gaat natuurlijk, want op een forum kan men alles beweren.
|
![]() |
![]() |
#217 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#218 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 |
|
![]() Er zou alleen maar terug belgicistisch gekibbel van komen er is geen samenwerking mogelijk dat hebben de laatste 20 jaren aangetoond. En als onafhankelijke staat zullen wij beslissen met wie willen wij samenwerken en niemand anders.
|
![]() |
![]() |
#220 |
|
![]() Goed goed, 't is net een wrokkig klein kind.
|
![]() |