Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 22 augustus 2011, 23:07   #41
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
http://www.google.be/url?sa=t&source...kJHkHFEiQL0nng

Ik zal even een voorbeeld geven:
Moraux verbiedt als moslim de Gayparade.
Wat doet linkieworld?...pavlov...het is de fout van het VB...
Nee, jij begon over het VB. Nu ben je al je eigen topic aan het verkloten (mja, het moet niet altijd die van iemand anders zijn), omdat je op mijn vraag niet kan antwoorden. Kan het nog zieliger ??

Laatst gewijzigd door Pietje : 22 augustus 2011 om 23:08.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2011, 23:12   #42
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oblique Bekijk bericht
homo vriendelijke partij.

Ook hier vergist u zich uiteraard.

Het VB is een "homo neutrale" partij.

Het is niet de fout van het VB dat iedereen die niet laaiend pro homo is als anti wordt weggezet door de holeby lobby.

Maar hoe zit het ondertussen met linkiewinkie Moraux?
Oud 22 augustus 2011, 23:15   #43
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
:
Daar hebben ze uiteraard geen kritiek op.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2011, 23:16   #44
Oblique
Banneling

Standaard

Citaat:

Ook hier vergist u zich uiteraard.

Het VB is een "homo neutrale" partij.

Het is niet de fout van het VB dat iedereen die niet laaiend pro homo is als anti wordt weggezet door de holeby lobby.

Geef eerst eens een link van die Moreaux, waar u het zo geobsedeerd over heeft, om de lastige vragen te ontwijken.
Oblique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2011, 23:18   #45
Fieseler

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Nee, jij begon over het VB. Nu ben je al je eigen topic aan het verkloten (mja, het moet niet altijd die van iemand anders zijn), omdat je op mijn vraag niet kan antwoorden. Kan het nog zieliger ??

Moraux als lokaal linkiewinkie opperhoofd heeft de gayparade verboden.
Linkieworld legt hierdoor als islamlovers op een spectaculaire manier zijn maskers af en zet zichzelf publiek te kakken?

Wat is hun verdediging?
Het is de fout van het VB....
En wij zouden het ons nu niet mogen bescheuren van het lachen?
Oud 22 augustus 2011, 23:18   #46
bgf324
Secretaris-Generaal VN

bgf324's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Moraux heeft de cityparade op zijn grondgebied verboden omdat hij en zijn moslims dachten dat het de gay parade was.

Ik raad de homo's daarom ook aan om te blijven stemmen op de linkiewinkie partijen en rustig verder te slapen. Als de moslims met genoeg zijn zullen zij zeker tot inkeer komen en hun ideologie van de vrede afzweren. Ondertussen kunnen de homo's gerust de rechter vleugel van het Vlaams Nationalisme blijven bestrijden want dat zijn de echte vijanden als we de linkiepers moeten geloven.
Ik merk toch ook dat er de laatste maanden een aantal zijn die inderdaad wat rechtser zijn geworden. Niet dat ze morgen op het VB gaan stemmen, maar ik hoorde toch duidelijk een soort van bezorgdheid, en woorden als 'islamisering' kwamen ook opsteken in het debat.

Daarnaast zijn de holebibewegingen - die zogezegd politiek neutraal zijn - verbonden met partijen als Groen! en SP.a. Alle grote namen uit die holebi-organisaties hebben een partijkaart van een van die partijen. De partijen gebruiken die organisaties ook als propaganda.
bgf324 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2011, 23:19   #47
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Er zijn wel 1000 redenen om de city parade biet op je grondgebied te laten doorgaan..
Moraux liet de city parade niet doorgaan omdat allatohja Moraux dacht dat het een gay parade was.
Oud 22 augustus 2011, 23:20   #48
Fieseler

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 Bekijk bericht
Ik merk toch ook dat er de laatste maanden een aantal zijn die inderdaad wat rechtser zijn geworden. Niet dat ze morgen op het VB gaan stemmen, maar ik hoorde toch duidelijk een soort van bezorgdheid, en woorden als 'islamisering' kwamen ook opsteken in het debat.

Daarnaast zijn de holebibewegingen - die zogezegd politiek neutraal zijn - verbonden met partijen als Groen! en SP.a. Alle grote namen uit die holebi-organisaties hebben een partijkaart van een van die partijen. De partijen gebruiken die organisaties ook als propaganda.
Inderdaad
Oud 22 augustus 2011, 23:21   #49
Oblique
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Moraux liet de city parade niet doorgaan omdat allatohja Moraux dacht dat het een gay parade was.
En de lezer moet de woorden van moslim fundamentalist Daiwa zomaar voor waar aannemen?
Oud 22 augustus 2011, 23:22   #50
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Moraux als lokaal linkiewinkie opperhoofd heeft de gayparade verboden.
Linkieworld legt hierdoor als islamlovers op een spectaculaire manier zijn maskers af en zet zichzelf publiek te kakken?

Wat is hun verdediging?
Het is de fout van het VB....
En wij zouden het ons nu niet mogen bescheuren van het lachen?
Kan je ook inhoudelijk op mijn vragen antwoorden, ipv altijd je zelfde rimram af te ratelen ?? Als arts (???) moet dat mogelijk zijn. Maar je overdaad aan smileys verraadt eigenlijk de bloedarmoede in je "argumentatie".
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2011, 23:23   #51
Fieseler

Standaard

Citaat:
Geef eerst eens een link van die Moreaux, waar u het zo geobsedeerd over heeft, om de lastige vragen te ontwijken.
Als er nu iets is waar ik op kick dan is het wel "lastige vragen".
Maar omdat ik een beetje medelijden met u heb:
http://www.krantenkoppen.be/go.php?b...gbe&kID=114911

at your service
Oud 22 augustus 2011, 23:27   #52
Oblique
Banneling

Standaard

Citaat:
Als er nu iets is waar ik op kick dan is het wel "lastige vragen".
Maar omdat ik een beetje medelijden met u heb:
http://www.krantenkoppen.be/go.php?b...gbe&kID=114911

at your service
Tja en dan? Wat kunnen mij de bevindingen van die dorpsidioot schelen? Verhuis de city parade dan. Klaar.

Nu gij:

Een verliefd koppel (homo, hetero of lesbo, whatever..) kan volgens het VB, dus niet "hand in hand" of "arm over de schouder" over straat lopen ??
Oud 22 augustus 2011, 23:42   #53
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tja en dan? Wat kunnen mij de bevindingen van die dorpsidioot schelen? Verhuis de city parade dan. Klaar.

Nu gij:

Een verliefd koppel (homo, hetero of lesbo, whatever..) kan volgens het VB, dus niet "hand in hand" of "arm over de schouder" over straat lopen ??
Voor het VB is dat geen probleem denk ik maar moslim jongeren denken daar anders over.

Citaat:
De Standaard citeert vandaag uit een Nederlandse studie, die heeft aangetoond dat 90 procent van de Marokkaanse en Turkse jongeren in Rotterdam een negatief beeld heeft van holebi’s, tegenover één op drie autochtone jongeren.
Oud 22 augustus 2011, 23:42   #54
Fieseler

Standaard

[quote]
Citaat:
Bon.
Linkieworld bevestigt dus dat we zonder schroom kunnen zeggen wat we al vijfentwintig jaar zeggen: linkieworld is openlijk homofoob.

Citaat:
Nu gij:

Ge moet eens het programma van het VB lezen in plaats van de blinde haat van links extremisten zoals Pietje na te apen.

Ik zal eens kijken in het VB programma...

Ziehier:

Citaat:
Veelgestelde vragen:
Heeft het Vlaams Belang iets tegen holebi's?

Deze vraag duikt vaak op en verdient een duidelijk antwoord, wars van de valse voorstellingen en de karikaturen die daarover de wereld worden ingestuurd.

Neen dus. Wij hebben niets tegen holebi's.

Ook rond deze problematiek pleit het Vlaams Belang voor redelijkheid en gezond verstand. Volgens ons behoort de seksuele geaardheid van mensen tot het privé-domein en wat meerderjarigen met wederzijdse toestemming, homo's, lesbiennes of hetero's, in de beslotenheid van hun huis- of slaapkamer doen is niet onze zorg. Het Vlaams Belang pleit dus zeker niet voor de discriminatie van homo's of lesbiennes. Maar dat betekent nog niet dat wij staan te juichen bij publieke seksueel getinte uitspattingen van roze optochten of zondagen.

Voor het Vlaams Belang is en blijft het huwelijk tussen man en vrouw hoe dan ook de norm. Mag het? Het wettelijke homohuwelijk en het adoptierecht voor homo's of lesbiennes is wat ons betreft modieuze, dwaze en gevaarlijke onzin, een brug te ver. Die principiële afwijzing heeft niets maar dan ook niets met discriminatie te maken, maar alles met onze zorg voor een gezonde samenleving en een gezonde opvoeding. In de ideale situatie worden kinderen opgevoed door hun biologische moeder en vader. Wanneer dat niet mogelijk blijkt worden ze best groot gebracht in een zo evenwichtig mogelijke omgeving. Maar in geen geval mogen kinderen het voorwerp worden van experimenten met het homohuwelijk.

Tot slot wijzen we er graag op dat het Vlaams Belang heel wat andersgeaarde leden telt, en trouwens ook enkele homoseksuele en lesbische mandatarissen. Zij voelen zich best thuis binnen onze partij maar lopen er niet mee te koop. En vooral, zij werden verkozen niét omwille van hun geaardheid, maar voor hun politieke standpunten, hun inzet en andere kwaliteiten.

Kijk eens aan...het VB staat NIET TE JUICHEN als SOMMIGE homo's met een pluim in hun kont rondparaderen...dan moeten ze toch wel echt homofoob zijn zeg...
Ikzelf ben er zelfs van overtuigd dat een zwijgende holebimeerderheid ook NIET STAAT TE JUICHEN als ze zien hoe hun sexuele geaardheid wordt belachelijk gemaakt....zijn die dan ook homofoob?
Oud 22 augustus 2011, 23:45   #55
smiley

smiley's schermafbeelding

Standaard

De zoveelste keer dat de moslimenclave Molenbeek dient te worden vermeden.

Laatst gewijzigd door smiley : 22 augustus 2011 om 23:49.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2011, 23:50   #56
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

[quote=Fieseler;5644504]
Citaat:

Bon.
Linkieworld bevestigt dus dat we zonder schroom kunnen zeggen wat we al vijfentwintig jaar zeggen: linkieworld is openlijk homofoob.
Zoals wijlen mijn moeder altijd zei: '' Al is het dat de kraaien het moeten uitbrengen, de waarheid komt altijd boven water''.
Oud 22 augustus 2011, 23:51   #57
Oblique
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Voor het VB is dat geen probleem denk ik.
Laat dat denken maar aan anderen over.
Oud 22 augustus 2011, 23:55   #58
Oblique
Banneling

Standaard

[quote=Fieseler;5644504]
Citaat:

Bon.

Ge moet eens het programma van het VB lezen in plaats van de blinde haat van links extremisten zoals Pietje na te apen.

Ik zal eens kijken in het VB programma...

Ziehier:

Kijk eens aan...het VB staat NIET TE JUICHEN als SOMMIGE homo's met een pluim in hun kont rondparaderen...dan moeten ze toch wel echt homofoob zijn zeg...
Ikzelf ben er zelfs van overtuigd dat een zwijgende holebimeerderheid ook NIET STAAT TE JUICHEN als ze zien hoe hun sexuele geaardheid wordt belachelijk gemaakt....zijn die dan ook homofoob?
Gaat ge nu nog antwoorden op de vraag of hoe zit het?
Oud 23 augustus 2011, 00:04   #59
smiley

smiley's schermafbeelding

Standaard

Toch raar dat sommigen steeds maar over het VB beginnen als men het islamprobleem aankaart terwijl dat het probleem duidelijk niet het VB is. Het VB dient voor hen enkel als bliksemafleider.
Oud 23 augustus 2011, 00:09   #60
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Toch raar dat sommigen steeds maar over het VB beginnen als men het islamprobleem aankaart terwijl dat het probleem duidelijk niet het VB is. Het VB dient voor hen enkel als bliksemafleider.
..... In een zielige poging de waarheid niet te moeten zien.

Citaat:
De Standaard citeert vandaag uit een Nederlandse studie, die heeft aangetoond dat 90 procent van de Marokkaanse en Turkse jongeren in Rotterdam een negatief beeld heeft van holebi’s, tegenover één op drie autochtone jongeren.

Laatst gewijzigd door daiwa : 23 augustus 2011 om 00:11.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be