![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#921 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#922 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#923 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#924 |
Banneling
|
![]() Strijden tegen de het communisme dat Rusland gijzelde?
Laatst gewijzigd door Albrecht : 10 juli 2011 om 13:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#925 |
Minister-President
|
![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
![]() |
![]() |
![]() |
#926 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een deel van die mensen is namelijk later door het Belgische leger ingezet om juist hetzelfde te doen in Korea. Daarna heeft de bevrijder van West-Europa enkele jaren een muur val namen opgeofferd om opnieuw hetzelfde te doen als de Oostfronters in Vietnam. Tot en met 5 februari 1995 hebben jonge mannen dienst moeten doen in het leger om voorbereid te worden en klaar te staan om tegen het rode gevaar te gaan vechten. Maar het is inderdaad onverteerbaar voor de Franstaligen Belgicisten dat deze jongens in dienst zijn getreden van een vijand van het Belgische onderdrukkingsregime. Dit terwijl hun regeringleiders het Belgische leger bijna volledig had ontmanteld en zelf als laffe hazewinden naar Engeland waren gevlucht. Het is inderdaad onverteerbaar voor sommigen dat de Duitsers de Vlamingen zelfbeschikking aanboden en hen de vrijheid van taal beloofden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#927 |
Minister-President
|
![]() Was weer een succes!
Veel vrienden teruggezien en ook een familielid dat ik al een tijd uit het oog verloren had. En ook deze keer weer een aantal mensen gesproken die daar voor de eerste keer waren en zeker terug gaan komen. Volgende zondag ( bij leven en welzijn) zal ik aan de Ijzerwake zijn. Misschien dat ik dit jaar terug op de weide mag met mijn spandoek. Je weet nooit. Of gaat dit toch weer een feest van de Vlamingenhaat worden met de nodige excuustruzen om dit feit te verbergen? Dewever staat al weer paraat, vorige zondag zag ik hem niet... Hij zal wellicht een zitje naast de PS'er, excuseer, de SPA'er Bertje Bleit mogen 'bezetten'. ![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
![]() |
![]() |
![]() |
#928 |
Minister-President
|
![]() Ik hoor op de media dat er vandaag 2000 mensen daar zouden hebben deelgenomen.
Dat wil dus zeggen dat er op meerdere plaatsen activiteiten moeten geweest zijn want... Ik was heel het gebeuren aanwezig en heb al die mensen niet gezien. Mijn telling tijdens de multiculturele eredienst kwam op een goede 400 (en dat was ruim geteld). Nadien zijn er nog een aantal mensen bijgekomen. Maar naar mijn telling niet meer dan 700 (ook weer ruim geteld). Vreemd toch. In Steenstrate vorige week zat ik er een kleine honderd naast op de meer dan 5000 deelnemers (2%). En hier zit ik er opeens zomaar even 130 percent naast??? ![]() Jammer toch dat de zelfverklaarde 'correcte' media er niet in slagen een 'correcte' verslaggeving te verzorgen. ![]() Tip voor twijfelaars: bekijk de beelden van het intervieuw van Peumans en tel de mensen op de achtergrond. Volgens de media zijn dat er ruim 2000... ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#929 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#930 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Bovendien is dat 5000 man zonder een optreden van Willem vermandere, Bard de Bever of andere clowns... Die laatste zag ik nevenbij niet in steenstrate. Niet alle Vlamingen zijn voor die meneer goed genoeg blijkbaar... Gemiste kans Bart! De volgende keer hoop ik jou daar wel te zien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#931 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#932 |
Banneling
|
![]() Met alle respect voor uw onkel of voor uw grootvader, maar soms heb ik de indruk dat u alle Oostf'ronters al te vlug afdoet als een soort koorknapen die 'uit idealisme' gingen vechten tegen het communisme. Vraag is natuurlijk of dit wel zo was.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#933 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik maak regelmatig de opmerking dat WOII geen zwart wit gebeuren was (vergeef mij de uitdrukking). Dat er wel degelijk een verschil is tussen mensen die enkel en alleen tegen Stalin ten strijde trokken en tegen niemand en nergens anders en kampbewakers, laat staan kampcommandanten en Mengeles... Ik spreek mij zelfs nergens uit over het al dan niet correct zijn van de officiële versies over de laatsten, al was het maar omdat dat bij wet verboden is. Net dat vind ik erg jammer. En nee, koorknapen waren het niet. Koorknapen nemen doorgaans geen wapens op voor datgene waarin zij geloven... Oorlogsmisdadigers? Dat moet je bij gelegenheid maar eens vragen aan mensen die hun hele leven achter het ijzeren gordijn moesten slijten... Ik hoop dat je de moeite neemt deze draad eens door te nemen alvorens je de discussie hier verderzet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#934 |
Minister-President
|
![]() Moest je zelfs maar de openingspost gelezen hebben zou je weten dat het over mijn vader gaat...
![]() |
![]() |
![]() |
#935 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#936 |
Minister-President
|
![]() Zoals ook mijn reactie daar op.
Let's agree to disagree...
![]() |
![]() |
![]() |
#937 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is spijtig dat het Vlaams-nationalisme twee maal in dezelfde Duitse val getrapt is. Eerst tijdens het Activisme en dan weer tijdens de collaboratie. Laat ons het daar maar bij houden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#938 |
Schepen
|
![]() http://rechtsactueel.com/2011/11/27/...nis-oostfront/
Dit was een goed initiatief en kan op korte termijn opnieuw georganiseerd worden.
![]() |
#939 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#940 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of de man in het filmpje altijd de waarheid spreekt, is toch twijfelachtig. 16 dagen geen eten krijgen bijvoorbeeld is wat veel. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 5 april 2013 om 15:30. |
|
![]() |
![]() |