Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2010 en regeringsvorming
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen.

Discussietools
Oud 25 augustus 2011, 10:39   #21
gehuigert
Europees Commissaris

gehuigert's schermafbeelding

Standaard

Stoute belgicistische krant. Hoe is het mogelijk dat een belgicistische krant zo'n artikel publiceert?

]*-~{&O@o._.o@O&}~-*[
gehuigert is offline  
Oud 25 augustus 2011, 10:43   #22
freelancer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gehuigert Bekijk bericht
Stoute belgicistische krant. Hoe is het mogelijk dat een belgicistische krant zo'n artikel publiceert?
Omdat men er vermoedelijk niet buiten kan...
freelancer is offline  
Oud 25 augustus 2011, 10:48   #23
gehuigert
Europees Commissaris

Standaard

Tuurlijk. Alsof behalve op deze site ook maar één nietpolitiekgeinteresseerde Vlaming van die tekst zou horen, zouden de kranten er niet over bericht hebben. Ik denk eerder dat ge een De Standaarde calimerotrauma hebt opgelopen. Wees gerust, het is behandelbaar maar ge gaat u er toch wel best mee haasten...

]*-~{&O@o._.o@O&}~-*[
gehuigert is offline  
Oud 25 augustus 2011, 10:49   #24
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tuurlijk. Alsof behalve op deze site ook maar één nietpolitiekgeinteresseerde Vlaming van die tekst zou horen, zouden de kranten er niet over bericht hebben. Ik denk eerder dat ge een De Standaarde calimerotrauma hebt opgelopen. Wees gerust, het is behandelbaar maar ge gaat u er toch wel best mee haasten...
Ook inhoudelijk iets te melden?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline  
Oud 25 augustus 2011, 10:53   #25
matthias999
Minister

matthias999's schermafbeelding

Standaard

Ik ben benieuwd of de VRT dit gaat uitzenden. Waarschijnlijk niet, want die rode zender zit toch mee in het complot. En alle schandalen maar mooitjes verpakken op de moed en verantwoordelijkheden deze partijen wel niet genomen hebben. En het ergste vanal is dat er nog steeds veel mensen dit slikken.

Laatst gewijzigd door matthias999 : 25 augustus 2011 om 11:17.
matthias999 is offline  
Oud 25 augustus 2011, 10:53   #26
Perzik
Parlementsvoorzitter

Perzik's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vooral grappig wat ze op le soir ervan maken. Daar lijkt het alsof Maddens de tekst eigenhandig heeft geschreven. En ja wat verwacht je van zo'n extremist die zoiets als een Maddensdoctrine bedenkt.
http://www.lesoir.be/actualite/belgi...des-858492.php

Le soir begint me steeds meer en meer te degouteren.
"De openbare omroep moet in de eerste plaats een essentiële, geloofwaardige en betrouwbare pijler van informatie en duiding zijn en een baken van objectiviteit." - Luc Van den Brande (voorzitter RvB VRT)

Laatst gewijzigd door Perzik : 25 augustus 2011 om 10:54.
Perzik is offline  
Oud 25 augustus 2011, 10:56   #27
Vette Pois(s)on
Perm. Vertegenwoordiger VN

Vette Pois(s)on's schermafbeelding

Standaard

joehoee, linkse forumlichten waar zitten julie?
Oud 25 augustus 2011, 10:58   #28
gehuigert
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Perzik Bekijk bericht
Vooral grappig wat ze op le soir ervan maken. Daar lijkt het alsof Maddens de tekst eigenhandig heeft geschreven. En ja wat verwacht je van zo'n extremist die zoiets als een Maddensdoctrine bedenkt.

Lesoir had beter wat meer zijn lezers geïnformeerd en de inhoudelijke bezwaren overgenomen zoals ze in DSO vermeld zijn. Maar het artikel is wel ondertekend door Bart Maddens, dus de vermelding van die naam op zich is niets mis mee.

]*-~{&O@o._.o@O&}~-*[
gehuigert is offline  
Oud 25 augustus 2011, 10:59   #29
De Brabander
Minister-President

De Brabander's schermafbeelding

Standaard

De Gravensteenjongens hebben gelijk. De Belgen worden ongelijk behandeld. Tijd om het taalfederalisme af te schaffen en terug te keren naar de unitaire staat.
De Brabander is offline  
Oud 25 augustus 2011, 11:01   #30
gehuigert
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door matthias999 Bekijk bericht
Ik ben benieuwd of de VRT dit gaat uitzenden. Waarschijnlijk niet, want die rode zender zit toch mee in het complot. En alle schandalen maar mooitjes verpakken op de moed en verantwoordelijkheiden deze partijen wel niet genomen hebben. En het ergste vanal is dat er nog steeds veel mensen dit slikken.
Kunnen we een weddenschap vormen hierover? Ik zeg dat ze het wel gaan vermelden - als ik win gaat gij toegeven dat VRT niet belgicistisch is, als gij wint zal ik toegeven dat VRT wel belgicistisch is?

]*-~{&O@o._.o@O&}~-*[
gehuigert is offline  
Oud 25 augustus 2011, 11:06   #31
Zucht
Secretaris-Generaal VN

Zucht's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
Ik zal het hen makkelijk maken : de Gravensteengroep zijn nazi’s, zonder enige uitzondering. Nazi’s in de grootst mogelijke paniek bovendien. En ze kakken op de Walen. Het zijn smeerlappen, maar het is een kleine minderheid. Het zijn Ollanders. Of erger nog, het zijn Fransen. En o ja, we mogen vooral niet vergeten te vermelden dat het volgelingen zijn van Hitler. Enkel de mening van de koning telt. En deze van Di Rupo. En deze van System, natuurlijk.
From the top of my head....
  • Bovendien is HV niet Vlaams maar Brabants.
  • En die Gravensteners durven spreken over gelijkberechtiging, maar vroeger werd het Fries onderdrukt door Nederlandstaligen.
  • En Frans is een veel grotere en prestigieuzere taal dan Vlaams, dus is het normaal dat de sprekers evenredig meer rechten hebben.
  • De Vlaamse boerkes in Wallonië hebben niets gevraagd, dus die vinden dat normaal om minder rechten te hebben dan Franstaligen, gij hebt u daar niet mee te moeien.

Soms is dat wel plezant om zo eens op zijn simplistisch Belgicistisch te déconneren.
Zucht is nu online  
Oud 25 augustus 2011, 11:12   #32
matthias999
Minister

Standaard

Citaat:
Kunnen we een weddenschap vormen hierover? Ik zeg dat ze het wel gaan vermelden - als ik win gaat gij toegeven dat VRT niet belgicistisch is, als gij wint zal ik toegeven dat VRT wel belgicistisch is?
Ok, deal!
matthias999 is offline  
Oud 25 augustus 2011, 11:16   #33
gehuigert
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door matthias999 Bekijk bericht
Ok, deal!
Wat is het uiterste moment dat we ze geven om het te melden? Het avondjournaal van 7u of het laatavondjournaal? (Wat mij betreft het 7u journaal, als ze het enkel zouden melden bij het laatavondjournaal kan ik inkomen in het argument dat ze het gewoon aan weinig kijkers willen tonen)

]*-~{&O@o._.o@O&}~-*[
gehuigert is offline  
Oud 25 augustus 2011, 11:18   #34
matthias999
Minister

Standaard

Citaat:
Wat is het uiterste moment dat we ze geven om het te melden? Het avondjournaal van 7u of het laatavondjournaal? (Wat mij betreft het 7u journaal, als ze het enkel zouden melden bij het laatavondjournaal kan ik inkomen in het argument dat ze het gewoon aan weinig kijkers willen tonen)
7u journaal natuurlijk.
matthias999 is offline  
Oud 25 augustus 2011, 11:18   #35
Niko Bellic
Lokaal Raadslid

Niko Bellic's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Brabander Bekijk bericht
De Gravensteenjongens hebben gelijk. De Belgen worden ongelijk behandeld. Tijd om het taalfederalisme af te schaffen en terug te keren naar de unitaire staat.
Ben jij dat, Hans?
Niko Bellic is offline  
Oud 25 augustus 2011, 11:20   #36
gehuigert
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Niko Bellic Bekijk bericht
Ben jij dat, Hans?
Ik heb het gerucht gehoord dat het om Bruno Bwarrior gaat

]*-~{&O@o._.o@O&}~-*[
gehuigert is offline  
Oud 25 augustus 2011, 11:21   #37
alfa16vjtd
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Perzik Bekijk bericht

Die krant doet altijd mee met het regime die er heerst in het land. Zie WO2. De eerste krant die de kant van de Duitsers koos.

Ohja als jullie de bron willen die staat hier ergens op het forum.

Laatst gewijzigd door alfa16vjtd : 25 augustus 2011 om 11:27.
alfa16vjtd is offline  
Oud 25 augustus 2011, 11:37   #38
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
Als dat zo is zou ik er zéér sterk aan twijfelen dat het standpunt van de Gravensteengroep er iets mee te maken heeft.

We moeten immers vaststellen dat Di Rupo er zelfs in slaagt om de “onderhandelaars” de kleuterklas-methode op te leggen : iedereen moet netjes op zijn/haar plaatsje aan tafel blijven zitten, en zwijgend luisteren naar andermans standpunt ; men mag niemand naar de “onderhandelingen” meebrengen, en als dat uitzonderlijk eventjes mag moeten betrokkenen achter hun “onderhandelaar” gaan zitten en mogen zij niet rechtstreeks het woord voeren ; er mag enkel gepraat worden over wat in de nota Di Rupo staat en amendementen zijn niet aan de orde, etc…etc…

Bij mij rijst stilaan het vermoeden dat Di Rupo en zijn maffia er in geslaagd zijn om iedereen middels chantage op het persoonlijk vlak strikt in het gareel te houden. Dat Leterme meerdere minnaressen heeft wisten we al, maar heeft Beke ook een lief in het geniep ? En welk persoonlijk geheim van Gennez moet zonodig bedekt blijven ? Heeft zoontje De Croo iets spectaculairs te verbergen ?

Hoe is het anders te verklaren dat partijvoorzitters zich zo zichtbaar en op dergelijke lachwekkende wijze in de doeken laten doen ?
Ik denk eerder dat ze allemaal een serieuze bolwassinge van de roi gekregen hebben, ... den 21 sten gingen ze het ineens allemaal regelen, ... nietwaar, ... ineens keerde ook Beke zijn karreke... ge moet dat niet verder zoeken...
Herr Flick is offline  
Oud 25 augustus 2011, 11:47   #39
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on Bekijk bericht
joehoee, linkse forumlichten waar zitten julie?
Die hebben helaas géén tijd aangezien ze bij de apotheker moeten aanschuiven voor een nieuwe voorraad imodium.....

Dat het uitgerekend Vermeersch is die bekend staat als een fervent tegenstander van het VB en de N-VA die dit stuk heeft geschreven zal hun bijzonder zwaar op de maag én de darmen vallen...
Svennies is offline  
Oud 25 augustus 2011, 11:55   #40
freelancer
Banneling

Standaard

Citaat:
Waarschijnlijk bent U thuis veruit de plezantste...

Niet te verwonderen dat U een kritiekloze DS lezer bent...
freelancer is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be