![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
die van werchter zijn ook niet duidelijk trouwens. 'wijzigingen in de programmatie' is immers niet 'verdwijning van de programmatie'. Als een programmatie wijzigt, dan betekent dat dat er nog een programmatie is om te wijzigen. Volgens mij kunt ge daar ook nog alle kanten mee op.
![]() |
![]() |
#62 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 25 augustus 2011 om 17:41. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Bij afgelasting van het evenement zal de ticketprijs, exclusief de service- en administratiekost, worden teruggestort aan de persoon of firma die de bestelling heeft gedaan". Dat betekent iets, allez ja, dat zal wel geen bladvulling zijn, of alleen op tejokus zijn ticket staan. hoe PP zich daarvoor verzekert is een andere zaak.
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Maar toch vind ik dat PP moet blijven. En ik vermoed ook dat gij denkt aan de ontnuchtering NA al die emoties. Het is misschien naast de pot maar toch. Er was communicatie zo rond 22:00 uur. (geen gsm-verkeer he) Toen werd er o.a. omgeroepen per mega-phone's dat "iedereen kon gerust kon blijven". Tijdens de storm was dit onmogelijk natuurlijk (en wellicht belachelijk). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij gaat zeggen, pukkelpop is goed en veilig gebleken, allen daarheen?
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Overmacht zorgt ervoor dat je schade berokkend door een partij, niet meer kan verhalen over die partij. Die partij kon er immers niets aan doen: het was overmacht. Als donderdag erkend wordt als ramp, wat absoluut zal gebeuren, kan iedereen ernaar fluiten en hopen dat zijn eigen verzekering deze overmacht niet uitsluit. Maar zoals de minister het al zei: velen hun schade zal onder franchisedrempel van de persoonlijke verzekering vallen. Dikke pech dus. De organisatie zelf blijkt wel verzekerd te zijn tegen dit soort rampen: op een nieuwssite las ik alvast dat zij hun beschadigd materieel krijgen teruggevorderd. Nu, op de website van PKP kan al wie terugbetaling wenst zijn ticketnummer ingeven. Later krijgen ze dan nieuws. Ik vermoed dat ze hiermee ook willen bekijken hoeveel mensen werkelijk in terugbetaling zijn geïnteresseerd. Velen hebben al aangegeven dat ze dit niet willen. Als dat waar blijkt te zijn, is dat misschien een geluk voor de organisatie. Ik begrijp dat ze het willen checken. Stel dat er 20 000 combitickets verkocht zijn (zeer lage schatting) en niemand wil dat geld terug. Dan scheelt dat toch weer 3 miljoen euro hé die ze anders zomaar zouden hebben uitgekeerd terwijl er geeneens vraag naar was. Nu vind ik dat degenen die het niet terug willen zien een soort van liefdadigheid doen. En dan vind ik dat ze duidelijk mogen vermelden waaraan ze dat bedrag willen schenken en de organisatie hier rekening mee mag houden. Sommigen zeggen dat ze het willen laten gaan naar het voortbestaan van Pukkelpop (net alsof men in die 26 jaar niets aan PKP verdiend heeft ![]() ![]() Over het feit dat velen al eet- en drankbonnetjes hadden aangekocht voor de volledige duur van het festival en wat daarmee moet gebeuren, werd niets gezegd.
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
|
![]() Citaat:
Misschien liep Chokri daarom als een kreupele die kerk uit. Hij zal geel geld gehad hebben om te eten de afgelopen dagen. Nu al die festivalinkomsten van drie dagen bier, andere drank en eten verkopen wegvielen... (Ik denk eerlijk gezegd dat de organisatie wel zo slim is om ervoor te zorgen dat de ticketprijs hun kosten ruim vergoed... ![]()
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 25 augustus 2011 om 18:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Minister
|
![]() Artikel uit 2009
Wat gebeurt met het geld van Pukkelpop? https://focusophasselt.wordpress.com...van-pukkelpop/ Citaat:
http://www.scribd.com/doc/62631265/P...zw-The-Factory http://knack.rnews.be/nl/actualiteit...5086298922.htm Laatst gewijzigd door discuz : 25 augustus 2011 om 19:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ben er haast zeker van de verzekeringen gaan meespelen. (bij een volgende uitgave van PP) Die zijn niet emotioneel... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Minister
|
![]() Waar haalt de pers trouwens het percentage van 8% vandaan voor de Sabam-bijdrage? Op de site van Sabam staat de prijslijst voor festivals, en die begint bij 6%, voor inkomsten/artistieke budgetten tot 50.000 euro. De festivals met de hoogste budgetten en inkomsten betalen 2,5%.
http://www.sabam.be/website/data/tariffs/tnl211-100.pdf Het beginpercentage voor concerten, dat begint wel bij 8% (voor inkomsten/artiestieke uitgaven tot 25.000 euro), maar dat daalt ook tot 3% voor de duurste. http://www.sabam.be/website/data/tar..._CONCERTEN.pdf Mij dunkt dat PKP toch in de hogere categorie valt. Ze moeten de 'PR-geste' van Sabam niet mooier voorstellen dan ze is. Laatst gewijzigd door discuz : 25 augustus 2011 om 19:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar zit ook een tijdslimiet op. Teleticket service betaalt slechts tickets terug die binnen de 2 weken opgestuurd worden. Toen ik zelf nog in festivalorganisatie zat hebben we een keer een geval van overmacht gehad (zaal ondergelopen), en daar moesten we ook de tickets terugbetalen. Dus of het overmacht is of niet maakt niet per sé uit. Dat hangt écht af van de verkoopsvoorwaarden. Op de tickets staat dat ze terugbetaald worden, maar mss is er nog een ruimer verkoopscontract waar ik geen weet van heb. Citaat:
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd door Nynorsk : 25 augustus 2011 om 20:10. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
|
![]() Citaat:
![]() Ik denk dat de mens zich inderdaad wel vergoed voor zijn werk, en terecht. Het zou anders maar bizar zijn, denkt u niet? Chokri is niet moeder Theresa. Chokri is uiteraard degene die in het vizier komt. Hij heeft er altijd in willen staan als er pluimen werden uitgedeeld, hij heeft er politieke voordelen uit gehaald, en nu het misgaat zouden we plots zijn naam niet meer mogen uitspreken? Hij heeft er plots niets meer mee te maken misschien? Zie mijn opmerking in een andere thread: wat in de blogosfeer gebeurd, vnl. kritische geesten starten een blog op, en niet de hysterici, vielen dank, is van een heel andere orde dan wat er op facebook gejammerd en door de media en artiesten massaal nageheuld wordt, alsook door Jan Modaal die het nog sneller slikt als zoete koek ... Hopelijk is het goed verteerbaar. U noemt mij hysterisch. Ik heb niet de indruk dat hier veel mensen behalve Skaergaerd, xenophon, discuz, ikzelf en enkele anderen nog rationeel kunnen nadenken over dit drama.
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
|
![]() Bon, als illustratie van rationaliteit en een gebrek aan hokjesdenken *kuch* kan dit wel tellen.
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |