![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#541 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#542 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Zou jij ook zo gereageerd hebben op de brand in de Innovation, het Heizeldrama, Dutroux, enz.? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#543 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Hoe ziet u die 200 km/h-bestendige tenten ? Met een wand van 1 m beton dik of zo...? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#544 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door discuz : 23 augustus 2011 om 23:07. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#545 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo'n tent op zijn plaats houden ergens tegen de 150 �* 200 km/h dat is niet zo evident . Men zou misschien een helm kunnen verplichten op festivals? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#546 | ||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De journalistieke wereld, al dan niet opgetrommeld door sociale media, blijft het publiek hapklare brokken serveren die het gretig slikt. Gelukkig zijn de zelfstandige denkers onder ons nog zo slim geweest om zich te uiten in de blogosfeer, waar je dan ook vele kritische geluiden kan horen:
Voor wie het aandurft om te lezen: enkele stukjes: Citaat:
Citaat:
Vooral die laatste zin is voor mij zeer herkenbaar. Mijn familieleden maakten ook direct krak dezelfde opmerking toen Chokri daar bijna die kerk uit kwam gekropen... En bv.: http://weerspinsels.blogspot.com/201...igde-dood.html Citaat:
Zels als we er massaal van uitgaan dat er niets tegen deze storm viel te doen en dat hij onzichtbaar was op alle voorspellende beelden en uit het niets is opgedoken, stel ik me toch wel de vraag: is het festival voorbereid op rampen die men wel zag aankomen en die zeker kunnen gebeuren op een plek waar je 60 000 man samenzet, zoals bv. stampede? Ik zeg maar wat. Interessante reactie: Citaat:
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 25 augustus 2011 om 14:28. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#547 | |
|
![]() Nog meer leesvoer, als je krantenartikels van journalisten leest en slikt als zoete koek, kan je deze ook evengoed lezen zou ik zeggen. Zo moeilijk is de inhoud niet om te begrijpen...
Wanneer emotionaliteit de bovenhand neemt Citaat:
http://robbevanlier.wordpress.com/20...venhand-neemt/
![]() |
![]() |
![]() |
#548 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#549 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#550 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Klein beetje nuchterheid en normale opvoeding, meer is niet vereist. Doch ja er zijn nu eenmaal veel mensen tegenwoordig die verwachten dat alles hen met de paplepel gegeven wordt en dan trunten als hen iets overkomt, en nat worden dat willen ze al helemaal niet.
![]() |
![]() |
#551 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
kom, kom, aub zeg.
![]() |
![]() |
#552 | |
|
![]() X zegt:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#553 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Overigens, op mijn facebook-lijst is er niemand aan het flippen. Omdat u conclusies trekt op basis van één lijst, ga ik dat ook doen: ja, het zijn allemaal weners en watjes.
Once he saw the officials of a temple leading away someone who had stolen a bowl belonging to the treasurers, and said, "The great thieves are leading away the little thief." Laatst gewijzigd door donzigschaap : 25 augustus 2011 om 15:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#554 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
geen paniek joh.
![]() |
![]() |
#555 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
In de VS zijn er al decennia lang 'stormchasers' info aan het verzamelen om windhozen beter voorspelbaar te maken..met gering succes.. Citaat:
![]() Citaat:
![]() Online radarbeelden zijn niet voor niks gratis..indicatief speelgoed.. Een deftig onderzoek interesseert u helemaal niet..u wil gewoon de kop van Chokri.. Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 25 augustus 2011 om 16:15. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#556 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() zeer zeker, minder dag allemaal en de story lezen en wat gezonder buitenkomen en leren relativeren.
![]() |
#557 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Op PP. wist men reeds zeer snel dat niemand schuld trof. Nooit gezien eigenlijk. Na de emoties die ik goed begrijp zal ook de ontnuchtering komen en zullen er zeker vragen gesteld worden. Waarschijnlijk dezelfde vragen die journalisten NU reeds stelden maar er te vroeg mee op de proppen kwamen gezien juist al die emoties. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#558 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Nu, de blauwe plekken en schrammen op de rug van een vriend van mijn zoon beginnen nu weg te trekken: die avond vielen er nogal vrij grote hagelbollen. Nat worden is niet erg, maar hagel is andere koek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#559 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |