Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 augustus 2011, 11:10   #101
the_dude
Eur. Commissievoorzitter

the_dude's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door december Bekijk bericht
Ik vind dat progressief gespuis nogal opdringerig wat hun moraal betreft, nog erger dan de kerk van vroeger. Wie nog maar vermoedt wordt een licht bedenking te hebben bij openbare sex, homofilie, enzovoort moet dat ontgelden voor die progressieven. Is het nu zo moeilijk om mensen in hun waardigheid te laten. Voor mij doet Ilse wat ze wilt, doen homos wat ze willen, maar godverdomme de progressieve varkenshuishouding moet van mij niet eisen om daar respect voor te hebben.
al wat gevraagd wordt is andere mensen met rust te laten en uw ouwbollige immoraliteit enkel op uwzelf toe te passen.
the_dude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2011, 11:12   #102
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Kijk, ge zijt op verlof, ... ge hebt goesting in wat kinky sex en er lijkt niemand in de buurt te zijn...

Ja, kom aan iedereen zal wel al eens iets geforceerd hebben in den auto, of in t veld of bos, ... niet ?

Zaak is om niet betrapt te worden, dat is nu wel het geval, maar is niks te zien he mensen, ze heeft nog altijd zedig haar kleedjen aan, strikt genomen kunt ge zelf niet eens bewijzen wat ze aan het doen zjin, ...

ok, ze is burgemeester, maar over haar wordt nu gesproken, maar over hare vent, niet, die mag dat dan precies wel ?

kom kom we hebben er allemaal eens goed mee kunnen lachen maar als ze verder haar werk goed doet.

Iets anders moest zijn moest het zo ne moraal ridder zijn, maar dat denk ik nu niet dat dat het geval is.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2011, 11:55   #103
december
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door the_dude Bekijk bericht
al wat gevraagd wordt is andere mensen met rust te laten en uw ouwbollige immoraliteit enkel op uwzelf toe te passen.
Luister, van mij mag iedereen naakt rondlopen en openbaar masturberen. Maar gun mij dan alstublieft nog het recht om dat af te keuren of niet goed te vinden. Is dat nu zoveel gevraagd??????

Laatst gewijzigd door december : 26 augustus 2011 om 11:55.
december is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2011, 12:00   #104
freelancer
Banneling

Standaard

Als een doodgeverfde linkse Franse presidentskandidaat zich - al dan niet onder dwwang - mag laten lurken...
freelancer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2011, 12:14   #105
schietboog
Minister

schietboog's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
op basis van w�*t is het dan openbare zedenschennis? wie gaat bewijzen dat het echt over sex ging en niet over een suggestief dansje?
Euh... zij zelf ? Ze heeft toegegeven dat ze inderdaad sex had op die toren.
schietboog is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2011, 12:20   #106
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door schietboog Bekijk bericht
Euh... zij zelf ? Ze heeft toegegeven dat ze inderdaad sex had op die toren.
dom van haar. ze had net zo goed kunnen zeggen: Et alors, ik had jeuk, en hij krabde.
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2011, 12:28   #107
freelancer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
dom van haar. ze had net zo goed kunnen zeggen: Et alors, ik had jeuk, en hij krabde.
Dat deed hij duidelijk ook... Hij keek zijn vingers na het krabben zelfs grondig na...

Laatst gewijzigd door freelancer : 26 augustus 2011 om 12:28.
freelancer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2011, 13:42   #108
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guido 007 Bekijk bericht
Ik denk dat we volwassen genoeg zijn om te beseffen dat iedere burgemeester ooit vogelt.
Geef anders de link naar de filmpjes.

Of denk je a la, iedereen doet aan sex dus openbare zedenschennis is nu ok?

Of is het alleen strafbaar voor het klootjesvolk?
Oud 26 augustus 2011, 13:52   #109
the_dude
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Luister, van mij mag iedereen naakt rondlopen en openbaar masturberen. Maar gun mij dan alstublieft nog het recht om dat af te keuren of niet goed te vinden. Is dat nu zoveel gevraagd??????

u mag gerust vinden dat uzelf dat nooit zou doen vanwege deze of deze bekrompenheid, doch anderen daarom afbreken is onheus.
Oud 26 augustus 2011, 13:53   #110
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik vind dat progressief gespuis nogal opdringerig wat hun moraal betreft, nog erger dan de kerk van vroeger. Wie nog maar vermoedt wordt een licht bedenking te hebben bij openbare sex, homofilie, enzovoort moet dat ontgelden voor die progressieven. Is het nu zo moeilijk om mensen in hun waardigheid te laten. Voor mij doet Ilse wat ze wilt, doen homos wat ze willen, maar godverdomme de progressieve varkenshuishouding moet van mij niet eisen om daar respect voor te hebben.
Volledig akkoord...
Qua normen en waarden is (geen gedeelte van?) links volledig doorgeschoten.
Het is niet meer voldoende dat zij met hun obsceniteiten een plaats waar vulgariteit en platheid de norm is in het openbaar domein hebben afgedwongen.
Neen: zij trekken nu ook al ten strijde tegen eenider die niet even loops en bronstig als zijzelf weglopen met die platitudes.

On topic:
Die vrouw heeft geen enkel gezag meer om ethisch of moraliserend op te treden in haar stad.

Laatst gewijzigd door Fieseler : 26 augustus 2011 om 13:54.
Fieseler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2011, 13:54   #111
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Geef anders de link naar de filmpjes.

Of denk je a la, iedereen doet aan sex dus openbare zedenschennis is nu ok?

Of is het alleen strafbaar voor het klootjesvolk?
Urineren in het openbaar is feitelijk ook zedenschennis, ik ken wel gene ene vent die dat nog nooit gedaan heeft..genen ene..
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2011, 13:56   #112
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
.

On topic:
Die vrouw heeft geen enkel gezag meer om ethisch of moraliserend op te treden in haar stad.
Enkel bij de ( hoe verassend) de oppositiepartijen en het frigide preutse deel van Aalst...niemand dus..aangezien boerse en vulgaire uitspattingen daar jaarlijks een verplicht evenement zijn..
Oud 26 augustus 2011, 14:03   #113
Fieseler

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Enkel bij de ( hoe verassend) de oppositiepartijen en het frigide preutse deel van Aalst...niemand dus..aangezien boerse en vulgaire uitspattingen daar jaarlijks een verplicht evenement zijn..

Geen ruimte voor eergevoel, schaamte, normbesef of inlevingsvermogen met eventuele standpunten en gevoeligheden van andersdenkenden....nope, neen, nada, non, nein...volgens u is dus iedereen die het onbetamelijk vindt dat een burgemeester in het openbaar sex heeft preuts en frigide.

Ik denk dat ik geen betere pleitbezorger voor mijn stelling zou kunnen hebben dan deze uitspraakt E.
Bedankt daarvoor.

Laatst gewijzigd door Fieseler : 26 augustus 2011 om 14:04.
Fieseler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2011, 14:06   #114
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Geen ruimte voor eergevoel, schaamte, normbesef of inlevingsvermogen met eventuele standpunten en gevoeligheden van andersdenkenden....nope, neen, nada, non, nein...volgens u is dus iedereen die het onbetamelijk vindt dat een burgemeester in het openbaar sex heeft preuts en frigide.

Ik denk dat ik geen betere pleitbezorger voor mijn stelling zou kunnen hebben dan deze uitspraakt E.
Bedankt daarvoor.
Dat is gewoon de definitie van een standaard politicus..

eigenlijk best grappig hier die 'gespeelde verontwaardiging'..

Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 26 augustus 2011 om 14:14.
Oud 26 augustus 2011, 14:26   #115
subocaj

subocaj's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door captain jack Bekijk bericht
Dat zal wel ergens in de wet gedefinieerd staan zeker? Wanneer mag een burgemeester uit haar functie gehaald worden?
Door haar man, op een Griekse toren, voor eventjes.
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2011, 14:28   #116
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede Bekijk bericht
Voorzover het natuurlijk allemaal waar is, dus wel onder voorbehoud.
Maar zoiets doe je toch niet als burgemeester seks op een kasteeltoren.
Goed ze heeft Aalst wel op de wereldkaart gezet. Maar velen zullen denken dat Aalst de voorstad van Sodom en Gomorra is en dat schaadt het imago behoorlijk.
Eén blik op google en je weet genoeg. Deze affaire zal nog jarenlang een probleem voor haar en haar stad zijn. Mocht bij bv ooit een hoge delegatie uit Italië of de VS ontvangen dan zullen de gedachtses van die delegatieleden zich bevinden op een toren en niet in Aalst.
In Nederland zou zij moeten aftreden denk ik.

http://www.google.nl/search?hl=nl&so...&aqi=&aql=&oq=

http://www.nieuwsblad.be/article/det...a-88726ea8bdbf

http://www.gva.be/oost-vlaanderen/aa...22605075a.aspx
Zwarte kousen, Derk2?

Laatst gewijzigd door filosoof : 26 augustus 2011 om 14:35.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2011, 14:31   #117
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Urineren in het openbaar is feitelijk ook zedenschennis, ik ken wel gene ene vent die dat nog nooit gedaan heeft..genen ene..
Je wil zeggen als er genoeg mensen zijn die een bepaalde wet overtreden de wet dan afgeschaft kan worden?

Goed nieuws voor druggebruikers en dealers dan.

Laatst gewijzigd door Xenophon : 26 augustus 2011 om 14:34.
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2011, 14:32   #118
the_dude
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:

Bedankt daarvoor.

uhm neen, in deze gaat het erover dat de gluurders geen moraliteit tentoon spreiden; iemand die sex heeft, heeft gewoon sex daar is niks verkeerd mee; met gluren daarentegen...
Oud 26 augustus 2011, 14:34   #119
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tegenwoordig is dat allemaal normaal he. Ik heb niet zo van die seksuele driften, ik zal dan wel abnormaal zijn zeker. Trouwens, wat is privacy? Ook naaktlopen in de tuin, of zelfs in je woonkamer, is verboden wanneer je gezien wordt.
Altijd al normaal geweest, behalve in het puriteinse openbaar denkwereldje. (want van 'katjes knijpen in het donker' , d�*�*r kennen puriteinen wat van)

Laatst gewijzigd door filosoof : 26 augustus 2011 om 14:34.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2011, 14:35   #120
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik vind jouw voorbeeld nog perfect passen bij deze situatie.
(behalve dat je je vergist: urineren in het openbaar is altijd openbare zedenschennis; en niet 'feitelijk' ook ... bla bla ...).
(en ook zeer duidelijk: we hebben het hier over urineren in het openbaar, waar het echt niemand hindert; dus niet in een parkje in een stad, maar echt op den boerenbuiten .. bla bla ...)
(en dus mag de definitie van openbare zedenschennis perfect blijven zoals dit nu is; alleen vraagt de toepassing ervan een klein beetje gezond verstand om dit in overeenstemming te brengen met wat de meerderheid van de mensen daarover denken ... bla bla ...)

Burgemeester Uyttersprot moet natuurlijk weggestemd worden, maar niet omwile van deze escapade, wel omdat ze geen nva'ster is.

Ik ben uiterst benieuwd naar de volgende kiesuitslag in Aalst.

En ook naar de carnavalstoet in Aalst. We gaan veel hoge torens zien, denk ik. Maar ze zal niet van haar politieke toren geKoekelbergd worden, denk ik.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be