Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 augustus 2011, 19:26   #11361
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Inno Bekijk bericht
Zo'n dooddoener.
Je kletste dus maar wat uit je nek toen je beweerde dat het lichaam gemaakt is voor heteroseksuele relaties? Ik vermoedde al zoiets.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2011, 19:27   #11362
regenboog
Schepen

regenboog's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Bron?
[Kuch] ...Eh, Raf. Bekijk 's tenminste uw eigen avatar
regenboog is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2011, 19:27   #11363
Inno
Minister-President

Inno's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Effect Bekijk bericht
1) binnen een paar miljoen jaar is er überhaupt geen leven meer op deze planeet wegens het uitbranden van de zon. We hebben niet voldoende grondstoffen om deze planeet permanent te verlaten, zelfs al zou het mogelijk zijn (protip: het is onmogelijk volgens de huidige wetenschap, en het ziet er niet naar uit dat op dit vlak ooit een breakthrough komt). Ergo of we ons voortplanten of niet doet er niet toe, onze dagen zijn geteld. Of het een nanoseconde duurt, of anderhalve...

2) homoseksualiteit bestaat nog altijd, na miljoenen jaren van vele dieren die homoseksuele relaties hebben gehad. Dit bewijst dat het op zijn minst evolutionair nut heeft, zeker als we zien dat er een stijgende frequentie is. Het is een publiek geheim dat homo's meer kansen hebben bij het andere geslacht, dus als ze zich willen voortplanten, dan kunnen ze dat, vaak zelfs beter dan hetero's.

U maakt de grote fout dat holebi's enkel seks hebben met mensen van eigen geslacht. Dit is fundamenteel onjuist, grotendeels door de kinderwens die ieder mens heeft, ongeacht de geaardheid. Dit verklaart heel eenvoudig waarom zoveel mensen holebi "worden" na een huwelijk met meerdere kinderen. De kinderwens is vervuld dus kunnen ze eindelijk voor hun geaardheid uitkomen.

Die stijgende frequentie wil niet dat zeggen dat we te maken hebben met evolutie, het zou evengoed degeneratie kunnen zijn. Maar daar spreek ik mij niet over uit.

Worden er dan zoveel mensen na hun huwelijk homoseksueel?
Inno is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2011, 19:28   #11364
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Al goed dat hier ook 'normale' homo's komen, een mens zou voor minder homofoob worden van dat arrogant getrol..
Verveel je je, liefje? Weer niks nuttigers te doen dan een beetje komen trollen en ruzie stoken? Gelukkig begint volgende week de school terug... Staat je boekentas al klaar?
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:

Laatst gewijzigd door Raf : 26 augustus 2011 om 19:28.
Oud 26 augustus 2011, 19:29   #11365
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Verveel je je, liefje? Weer niks nuttigers te doen dan een beetje komen trollen en ruzie stoken? Gelukkig begint volgende week de school terug... Staat je boekentas al klaar?
Maar allez Raf...laat uw uitstekend ontwikkeld gevoel voor humor het nu al afweten ?..staat daar geen garantie op of zo ?..kunt ge het niet omruilen voor een doos bescheidenheid ?

Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 26 augustus 2011 om 19:30.
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2011, 19:29   #11366
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door regenboog Bekijk bericht
Kan je dat eens wat uitdiepen? Wat is er precies aan mijn avatar dat zou aantonen dat het lichaam gemaakt is voor heteroseksuele relaties?

Citaat:
Oud 26 augustus 2011, 19:29   #11367
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
1) binnen een paar miljoen jaar is er überhaupt geen leven meer op deze planeet wegens het uitbranden van de zon. We hebben niet voldoende grondstoffen om deze planeet permanent te verlaten, zelfs al zou het mogelijk zijn (protip: het is onmogelijk volgens de huidige wetenschap, en het ziet er niet naar uit dat op dit vlak ooit een breakthrough komt). Ergo of we ons voortplanten of niet doet er niet toe, onze dagen zijn geteld. Of het een nanoseconde duurt, of anderhalve...
Heeft niks met homosekualiteit te maken vriend.

Citaat:
2) homoseksualiteit bestaat nog altijd, na miljoenen jaren van vele dieren die homoseksuele relaties hebben gehad. Dit bewijst dat het op zijn minst evolutionair nut heeft, zeker als we zien dat er een stijgende frequentie is. Het is een publiek geheim dat homo's meer kansen hebben bij het andere geslacht, dus als ze zich willen voortplanten, dan kunnen ze dat, vaak zelfs beter dan hetero's.
Albino's en mongolen bestaan ook nog altijd. Foutjes blijven voorkomen. De natuur is niet volmaakt.

Citaat:
U maakt de grote fout dat holebi's enkel seks hebben met mensen van eigen geslacht.
Ik heb gezegd:
Ik begrijp natuurlijk wel dat homoseksuelen, die zich met homoseksualiteit niet kunnen voortplanten, deze stimulansen tot seksuele actie, die inderdaad plezierig zijn, tot verheven doel van het seksuele leven willen verheffen, maar dat is hoe dan ook maar een persoonlijke invulling.

Men mag de persoonlijke invulling van het seksuele leven niet verwarren met de reden waarom we met seksualiteit zijn uitgerust. Vandaar ook ook het besluit dat de seksuele oriëntatie van homoseksuelen in disharmonie is met hun lichaam. Zij moeten zich hoe dan ook tot één of andere vorm van heterosekualiteit wenden om zich te kunnen voortplanten. Met actieve homosekualiteit lukt het niet.
Je kunt toch lezen?

Citaat:
Dit is fundamenteel onjuist, grotendeels door de kinderwens die ieder mens heeft, ongeacht de geaardheid.
Onzin. Een kinderwens is niet voldoende om aan kinderen te komen. En dat lukt niet met homosekualiteit. Kinderwens of niet. Er is nog altijd een mannelijk een vrouwelijk element nodig.

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2011, 19:30   #11368
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door regenboog Bekijk bericht

Paulus.
Oud 26 augustus 2011, 19:30   #11369
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Maar allez Raf...laat uw uitstekend ontwikkeld gevoel voor humor het nu al afweten ?..staat daar geen garantie op of zo ?
In uw bericht was geen zweem van humor te bespeuren; enkel getrol, berekend op het uitlokken van ruzie.

Citaat:
Oud 26 augustus 2011, 19:31   #11370
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Hier opnieuw een voorbeeld van Raf's sterk ontwikkeld geboel voor humor....

Paulus.
Oud 26 augustus 2011, 19:32   #11371
Effect
Minister-President

Standaard

Citaat:
Hun lichaam vraagt helemaal geen homoseksuele relaties. Het lichaam is daarvoor niet gemaakt, ze is gemaakt voor heteroseksuele relaties.
Het lichaam is niet "gemaakt". Het is geëvolueerd over miljoenen jaren, en ergens in die jaren is homofilie toevallig als optie erbij gekomen. Blijkbaar heeft het een nut, want anders was het al lang weer verdwenen.

Zijn jullie creationisten? Iedereen met middelbare school opleiding kan zoiets beredeneren.

Kom anders ook eens vertellen dat het vrouwelijk orgasme geen nut heeft... dat zou tot een even domme discussie leiden.
Effect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2011, 19:33   #11372
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
In uw bericht was geen zweem van humor te bespeuren; enkel getrol, berekend op het uitlokken van ruzie.
Ik vrees dat u eerder een sterk ontwikkeld gevoel hebt om dingen voor een belediging te aanzien ipv voor humor.

Ik weet het zelfs zeker.

Misschien een een avatar met lang tenen zoeken?

Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 26 augustus 2011 om 19:37.
Oud 26 augustus 2011, 19:33   #11373
regenboog
Schepen

Standaard

Citaat:
Je kletste dus maar wat uit je nek toen je beweerde dat het lichaam gemaakt is voor heteroseksuele relaties? Ik vermoedde al zoiets.
Allez Raf.
Ook jouw lichaam is gemaakt voor heteroseks. Dat zaad heeft toch geen zin bij homoseks, het hindert alleen maar. Jouw anus is ongewoon kwetsbaar en door de wondjes, die onstaan na frequente penetratie, is zeer makkelijk te besmetten met SOA's.
Oud 26 augustus 2011, 19:35   #11374
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het lichaam is niet "gemaakt". Het is geëvolueerd over miljoenen jaren, en ergens in die jaren is homofilie toevallig als optie erbij gekomen.
Optie? Gebrek ja, maar geen optie hoor jongen.

Citaat:
Blijkbaar heeft het een nut, want anders was het al lang weer verdwenen.
Nee hoor. De natuur blijft foutjes voortbrengen.

Paulus.
Oud 26 augustus 2011, 19:36   #11375
Inno
Minister-President

Inno's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het lichaam is niet "gemaakt". Het is geëvolueerd over miljoenen jaren, en ergens in die jaren is homofilie toevallig als optie erbij gekomen. Blijkbaar heeft het een nut, want anders was het al lang weer verdwenen.
Ja, het enige nut die ik kan bedenken is om de menselijke soort wat minder snel te laten expanderen.
Inno is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2011, 19:41   #11376
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ja, het enige nut die ik kan bedenken is om de menselijke soort wat minder snel te laten expanderen.
Nee hoor. Homoseksualiteit is een foutje van moeder natuur. Het heeft helemaal geen enkele functie waaraan heteroseksualiteit niet tegemoet zou kunnen komen. Het is totaal overbodig, onzinnig en onnodig voor de soorten.

Trouwens: Binnen het evolutionitisch denkkader is 'voortplanting' een must voor het voortbestaan der soorten.

Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 26 augustus 2011 om 19:41.
Oud 26 augustus 2011, 19:41   #11377
Effect
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Albino's en mongolen bestaan ook nog altijd. Foutjes blijven voorkomen. De natuur is niet volmaakt.
Albino's en mongolen sterven wanneer ze niet verzorgd worden door anderen, en in de stammencultuur waar we vandaag komen werd er niet voor dergelijke kinderen gezorgd. Holebi's daarentegen kunnen actief bijdragen aan de maatschappij, inclusief zich voortplanten op een meer succesvolle wijze dan hetero's. Het is dus duidelijk geen foutje.
Citaat:
Ik heb gezegd:
Ik begrijp natuurlijk wel dat homoseksuelen, die zich met homoseksualiteit niet kunnen voortplanten, deze stimulansen tot seksuele actie, die inderdaad plezierig zijn, tot verheven doel van het seksuele leven willen verheffen, maar dat is hoe dan ook maar een persoonlijke invulling.

Men mag de persoonlijke invulling van het seksuele leven niet verwarren met de reden waarom we met seksualiteit zijn uitgerust. Vandaar ook ook het besluit dat de seksuele oriëntatie van homoseksuelen in disharmonie is met hun lichaam. Zij moeten zich hoe dan ook tot één of andere vorm van heterosekualiteit wenden om zich te kunnen voortplanten. Met actieve homosekualiteit lukt het niet.
Je kunt toch lezen?
Alweer een woordspelletje. Daar ben je echt wel goed in. Ik herhaal, we zijn niet "uitgerust". Niemand heeft ons seksualiteit "gegeven". Het is geëvolueerd, en een bepaald aspect van onze seksualiteit is homofilie. Een relatief succesvol aspect zelfs.

Verder bestaat "persoonlijke invulling" niet. Alles wat we doen is evolutionair ingegeven. Wanneer iemand een persoonlijke invulling aan iets geeft, is dat omdat zijn genen denken dat hem dat kan helpen. Zelfs godsdienst is niets meer dan een gevolg van evolutie.

Citaat:
Onzin. Een kinderwens is niet voldoende om aan kinderen te komen. En dat lukt niet met homosekualiteit. Kinderwens of niet. Er is nog altijd een mannelijk een vrouwelijk element nodig.

Paulus.
Zeker lukt dat met homoseksualiteit. Een gemiddelde homo hoeft voor een kind slechts te kiezen uit verschillende meiden die rond hem hangen. Gezien hij een zeer knappe vrouw kan uitkiezen heeft hij superieur nageslacht, en gezien hij uit meerdere vrouwen kan kiezen heeft hij meer nageslacht. Vreemdgenoeg dankzij zijn homofilie. Het vrouwelijk element kan hij verkrijgen dankzij de voordelen van zijn homofilie.
Oud 26 augustus 2011, 19:42   #11378
regenboog
Schepen

Standaard

Citaat:
Kan je dat eens wat uitdiepen? Wat is er precies aan mijn avatar dat zou aantonen dat het lichaam gemaakt is voor heteroseksuele relaties?
Aub. Het zichtbare deel van uw avatar is veel geschikter voor defecatie dan voor penetratie. Waarom? Omdat de huid van anus fragiel is (fragieler dan vagina) en het gewone gebruik beter kan verdragen dan harde voorwerpen waarvan het kapot gaat. Uw anus heeft helemaal niets aan het zaad waarmee het volgespoten wordt (ingeval van barebacking).

Laatst gewijzigd door regenboog : 26 augustus 2011 om 19:47.
Oud 26 augustus 2011, 19:42   #11379
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
ja jonske het ligt weer aan een ander, vandaar dat er al een dozijn mensen hebben gereageerd op uw grappige eigenlof...

een sterk ontwikkelde teergevoeligheid dat zou wel kunnen kloppen..
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2011, 19:43   #11380
Effect
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Nee hoor. Homoseksualiteit is een foutje van moeder natuur. Het heeft helemaal geen enkele functie waaraan heteroseksualiteit niet tegemoet zou kunnen komen. Het is totaal overbodig, onzinnig en onnodig voor de soorten.

Trouwens: Binnen het evolutionitisch denkkader is 'voortplanting' een must voor het voortbestaan der soorten.

Paulus.
U bekent eindelijk kleur. Maar u heeft ongelijk. Volgens uw foute logica hebben de (onvruchtbare) werkerbijen en mieren geen enkel nut, en zijn ze overbodig en onzinnig. U beseft niet hoe dom u overkomt.

Ik raad u aan om eens een boek te lezen. Begin bij Sperm Wars. Ik waarschuw u wel, het is 500 pagina's in kleine druk. Uw brein kan dat waarschijnlijk niet aan.

Laatst gewijzigd door Effect : 26 augustus 2011 om 19:44.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be