![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#11361 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je kletste dus maar wat uit je nek toen je beweerde dat het lichaam gemaakt is voor heteroseksuele relaties? Ik vermoedde al zoiets.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#11362 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11363 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Die stijgende frequentie wil niet dat zeggen dat we te maken hebben met evolutie, het zou evengoed degeneratie kunnen zijn. Maar daar spreek ik mij niet over uit. Worden er dan zoveel mensen na hun huwelijk homoseksueel? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11364 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verveel je je, liefje? Weer niks nuttigers te doen dan een beetje komen trollen en ruzie stoken? Gelukkig begint volgende week de school terug... Staat je boekentas al klaar?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 26 augustus 2011 om 19:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11365 |
Banneling
|
![]() Maar allez Raf...laat uw uitstekend ontwikkeld gevoel voor humor het nu al afweten ?..staat daar geen garantie op of zo ?..kunt ge het niet omruilen voor een doos bescheidenheid ?
Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 26 augustus 2011 om 19:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11366 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan je dat eens wat uitdiepen? Wat is er precies aan mijn avatar dat zou aantonen dat het lichaam gemaakt is voor heteroseksuele relaties?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#11367 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Je kunt toch lezen?Ik begrijp natuurlijk wel dat homoseksuelen, die zich met homoseksualiteit niet kunnen voortplanten, deze stimulansen tot seksuele actie, die inderdaad plezierig zijn, tot verheven doel van het seksuele leven willen verheffen, maar dat is hoe dan ook maar een persoonlijke invulling. Citaat:
Paulus. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#11368 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11369 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In uw bericht was geen zweem van humor te bespeuren; enkel getrol, berekend op het uitlokken van ruzie.
![]() |
![]() |
![]() |
#11370 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11371 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zijn jullie creationisten? Iedereen met middelbare school opleiding kan zoiets beredeneren. Kom anders ook eens vertellen dat het vrouwelijk orgasme geen nut heeft... dat zou tot een even domme discussie leiden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11372 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet het zelfs zeker. Misschien een een avatar met lang tenen zoeken? Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 26 augustus 2011 om 19:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11373 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Ook jouw lichaam is gemaakt voor heteroseks. Dat zaad heeft toch geen zin bij homoseks, het hindert alleen maar. Jouw anus is ongewoon kwetsbaar en door de wondjes, die onstaan na frequente penetratie, is zeer makkelijk te besmetten met SOA's. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11374 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Paulus. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11375 |
Minister-President
|
![]() Ja, het enige nut die ik kan bedenken is om de menselijke soort wat minder snel te laten expanderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11376 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens: Binnen het evolutionitisch denkkader is 'voortplanting' een must voor het voortbestaan der soorten. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 26 augustus 2011 om 19:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11377 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Verder bestaat "persoonlijke invulling" niet. Alles wat we doen is evolutionair ingegeven. Wanneer iemand een persoonlijke invulling aan iets geeft, is dat omdat zijn genen denken dat hem dat kan helpen. Zelfs godsdienst is niets meer dan een gevolg van evolutie. Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#11378 |
Schepen
|
![]() Aub. Het zichtbare deel van uw avatar is veel geschikter voor defecatie dan voor penetratie. Waarom? Omdat de huid van anus fragiel is (fragieler dan vagina) en het gewone gebruik beter kan verdragen dan harde voorwerpen waarvan het kapot gaat. Uw anus heeft helemaal niets aan het zaad waarmee het volgespoten wordt (ingeval van barebacking).
Laatst gewijzigd door regenboog : 26 augustus 2011 om 19:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11379 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
een sterk ontwikkelde teergevoeligheid dat zou wel kunnen kloppen.. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11380 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik raad u aan om eens een boek te lezen. Begin bij Sperm Wars. Ik waarschuw u wel, het is 500 pagina's in kleine druk. Uw brein kan dat waarschijnlijk niet aan.
Argumentvormen uit deze link zijn uit den boze. de historische figuur Jezus Christus Laatst gewijzigd door Effect : 26 augustus 2011 om 19:44. |
|
![]() |
![]() |