![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#11421 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11422 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11423 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb nooit ontkend dat ik alleen via heteroseksuele seks geboren kon worden. Maar daar ging het niet om. Dat voortplanting alleen via heteroseksuele seks kan, weten we allemaal. Dat betekent echter nog steeds niet dat het lichaam daar voor "gemaakt" is.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 26 augustus 2011 om 20:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11424 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar was ik ook benieuwd naar. Ondertussen hebben we al achterhaald dat Inno maar wat uit zijn nek kletst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#11425 |
Schepen
|
![]() Ik vrees dat ik dit niet goed begrijp. Het woord 'respect' is dus niet het juiste?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11426 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het betekend wel niet dat het daarom verboden/onnatuurlijk is om het voor iets anders te gebruiken... Ons lichaam is ook niet gemaakt voor op een stoel te zitten bv. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11427 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Goed zo. Citaat:
Point is dat homoseksualiteit minderwaardig is aan homoseksualiteit en dus helemaal niet 'normaal'. Waarmee ik mij niet uitspreek over de waarde van de homofiel. een mens is immers veel meer dan zijn geaardheid alleen. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 26 augustus 2011 om 20:23. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11428 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Maar omdat mens inventief en plezierzuchtig is, heeft hij ontdekt dat lichamelijk plezier virtueel in alle openingen schuilt, zelfs buiten het lichaam (glory holes ![]() Laatst gewijzigd door regenboog : 26 augustus 2011 om 20:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11429 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11430 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alle weer zo eentje !
Een normaal goed werkend en gezond menselijk lichaam is uitgerust met oa twee functionerende benen -> het zou dus gemaakt zijn om zich op z'n minst wandelend of lopend voort te bewegen ... doch schijnt er een zeer groot deel van de bevolking de voorkeur te geven om in hun luie stoel te blijven hangen en zich te gemotoriseerd te laten transporteren. En zo zijn er vele zaken. Als overmaat van ramp schijnen zowat al die zaken niet echt te voldoen in hun design. En dan spreek jullie van 'ervoor gemaakt ?' Wat doe je dan met de zaken die al lang hun 'nut' verloren zijn en volledig rudimentair zijn ? Waarvoor dienen die dan nog ? En ga je dan iemand bij wie zo'n orgaan wel uitgesproken aanwezig is en er misschien zelf iets ( wat dan ook ) mee kan doen 'meerwaardig' bevinden ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#11431 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11432 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Menselijke seksualiteit en voortplanting zijn geen synoniemen van elkaar. Voor voortplanting is heteroseksualiteit nodig; voor seksualiteit niet.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11433 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11434 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
En ook dat gegeven geeft een meerwaarde aan heteroseksualiteit en een minwaarde aan homoseksualiteit. Waarmee ik mij niet uitspreek over de waarde van de homofiel. een mens is immers veel meer dan zijn geaardheid alleen. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 26 augustus 2011 om 20:42. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#11435 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Sexualiteit en voortplanting zijn idd geen synoniemen, zelfs voor de voortplanting zijn nu in principe geen heterosexuele daden meer nodig.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11436 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Geboorte is slechts 1 deel in de vergelijking. Overleven om het tot voortplanting te brengen is een tweede niet onbelangrijke factor in de evolutie van de soort.
![]() |
![]() |
#11437 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus 'nut' voor het voortbestaan van de commune kan alvast anders worden ingevuld dan zich voort te kunnen planten prima dat je dat ziet Citaat:
Zeer leuke opmerking .... Ze hoeven ( alvast een deel ) dat zelfs niet eens te claimen want ze worden hun letterlijk toegestoken in hun taak als larvenverzorgers. En vruchtbare exemplaren vormen hier de grote uitzondering. Mannetjes worden bv onmiddellijk gedood na de bevruchting en de koningin(en) mogen/kunnen alleen maar eitjes leggen. Men kan dus ergens terecht stellen dat hier de hele samenleving gedomineerd/georkestreerd/geregeld wordt door de onvruchtbare exemplaren. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11438 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien zou dat helemaal niet aantonen wat u beweert. Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 26 augustus 2011 om 20:48. |
||
![]() |