![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: bent u arm? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
7 | 22,58% |
neen |
![]() ![]() ![]() |
15 | 48,39% |
Tussen hangen en wurgen |
![]() ![]() ![]() |
9 | 29,03% |
Aantal stemmers: 31. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
oh ja , ne diplome A1 kon je toen na enkele jaren verzilveren naar ingenieurs nivo , als je bewijs te werken op nivo !!!!! maar toen was er geen sprake van bachelor of andere shit !
![]() |
![]() |
#122 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijn einddiploma technisch ingenieur is me geweigerd in 1968 als studentenleider, niettemin heb ik 15 jaar voor twee wereldfirma´s gewerkt, maar ik kwam in moeilijkheden na ontslag -daar sta je dan zonder officieel diploma. Ik ben de eerste Vlaming die een diploma gehaald heeft aan de Open Universiteit Nederland 1989 Minister Coens wijlen heeft me gefeliciteerd en mij gevraagd hem persoonlijk te rapporteren over de OU, wat ik gedaan heb. Ik heb toen vervolgens nog zes jaar taxi gereden als hoger gediplomeerde Laatst gewijzigd door eno2 : 26 augustus 2011 om 21:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Banneling
|
![]() u wou onder mensen zijn ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Banneling
|
![]() Ik had inderdaad mijn goede redenen om mijn beroepsactiviteit deels zelf te financieren
Laatst gewijzigd door eno2 : 26 augustus 2011 om 21:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Banneling
|
![]() gratis wagen ?
|
![]() |
![]() |