![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat heeft dat met "kindjes maken" te zien? Homoseksuelen kunnen dat ook hoor.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Die meent dat nochtans. Paul Belien, die ik gemakshalve een conservatieve katholiek zal noemen heb ik ooit ook zoiets horen verkondigen.
Laatst gewijzigd door Tema : 26 augustus 2011 om 21:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pffth, wat een commotie voor een filmpje van vier jaar oud....
![]() |
#185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
95 procent van de mensen doet dat reeds (maar niet systematisch); verder liegt 4 procent van de mensen; en het ene procent dat overblijft, noemt zich al eens Max bijvoorbeeld, om zijn impotentie te verbergen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Pietje moest immers overuren doen op die toren... ![]() Laatst gewijzigd door freelancer : 26 augustus 2011 om 22:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
West-Vlaams spreekwoord: het staat geschreven en gedrukt, da'je moet scharten waar het jukt.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Gottegot. Als je die explosie van al die parodieen en grappen ziet: Ik heb echt wel met dat mens te doen hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar toch zal ze de verkiezingen verliezen, want ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Banneling
|
![]() Eerst voorbij die verdomde Verlichting zien te geraken, denkt Max.
Laatst gewijzigd door Another Jack : 27 augustus 2011 om 13:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Banneling
|
![]() Laatst gewijzigd door Descartes Jr : 28 augustus 2011 om 08:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aha, nu zijn we er weer. Je bent zoals gewoonlijk weer stikjaloers op een goedverdienende Vlaming. Kenmerkend voor klootjesvolk.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die uitspraak over Max en vermeende "impotentie" is er toch wel wat over.
![]() |
![]() |
#199 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik twijfel toch aan de authenticiteit van dat filmpje. Uiteindelijk gaat het hier om iemand die niet van dichtbij werd gefilmd en die (van op afstand) op Isle Uyttersprot gelijkt. Er is toch wel heel wat meer nodig om dit ernstig te nemen. Maar ik vrees dat het de Aalsterse burgemeester wel met een flinke imagoschade opzadelt, ook als het ongegrond zou blijken.