![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#11521 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11522 | |||
Schepen
|
![]() Citaat:
Citaat:
zoeken we voor het kind een oplossing, eventueel een liefdevol homokoppel. Maar we slaan het stadium vader-moeder niet zomaar over, zich beroepend op het feit dat sommige kinderen zonder biologische ouders het toch goed stellen. Citaat:
Laatst gewijzigd door regenboog : 27 augustus 2011 om 14:49. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#11523 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kan u niet ontkrachten, want het is de waarheid. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11524 |
Minister-President
|
![]() Ik heb ontzettend christelijke ouders, die denken dat ik nog maagd ben. Ik heb zowat overal seks behalve in mijn bed
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11525 |
Minister-President
|
![]() Maar dankzij zijn homoseksualiteit heeft hij wel meer keuze en kwaliteit bij zijn voortplanting. Het is niet zo zwart-wit als u het voorstelt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11526 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Die boekjes waar je mee schermde? Ik zie dat je er nu over zwijgt? Citaat:
Paulus. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#11527 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Onzin van de hoogste graad. Dat is helemaal geen twistpunt en dat is het ook nooit geweest. Homoseksuelen doen al duizenden jaren aan voortplanting, zonder dat daar ooit ook maar één haan naar gekraaid heeft. Het twistpunt is dat homoseksuelen nu opkomen voor hun rechten om ook als koppel door de maatschappij erkend te worden, eventueel met bijhorend gezin. Voortplanting heeft daar NIETS mee te maken; ook niet "in principe".
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 27 augustus 2011 om 14:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11528 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toon er dan eens ééntje van die honderden... Wat houdt u eigenlijk tegen?
Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11529 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11530 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11531 |
Minister-President
|
![]() Is it better to serve in heaven or to reign in hell =)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11532 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien, wacht ik nog altijd op de door u beloofde functie/nut/doel (je mag kiezen) van homosekualiteit, waaraan heteroseksualiteit niet tegemoet zou kunnen komen. Beloofd is beloofd. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11533 |
Minister-President
|
![]() Het is trouwens grappig hoe creationisten altijd argumenten negeren en dan hun eigen gelijk claimen, terwijl ze eigenlijk de discussie hebben verloren. Het is grappig om creationisten te zien "kronkelen"
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11534 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door regenboog : 27 augustus 2011 om 14:57. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11535 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik heb u trouwens nooit iets beloofd. De enige die hier iets beloofd heeft, was u, die het forum zou verlaten als uw creationisme bewezen zou worden. U bent er nog altijd.
Argumentvormen uit deze link zijn uit den boze. de historische figuur Jezus Christus Laatst gewijzigd door Effect : 27 augustus 2011 om 14:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11536 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11537 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11538 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat hoeft niet zo te zijn. Er zijn andere mogelijkheden.
![]() |
![]() |
![]() |
#11539 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11540 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En d�*t moet ik voor serieus nemen van iemand die zichzelf een wetenschapper noemt.... Komaan zeg. Citaat:
Ik kan alleen maar vaststellen dat ook u het antwoord schuldig moet blijven en u verder erstopt achter gekronkel en verwijten. Citaat:
Wel hoe zit het nu? Citaat:
Dat is nu al de vierde keer vandaag dat u liegt. Goed bezig jongen. Paulus. |
||||
![]() |
![]() |