![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#11541 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11542 |
Minister-President
|
![]() Het leven is toch echt simpel als gelovige. Je neemt een aantal dogma's aan voor waar, en alle argumenten contra negeer je. Op het einde heb je gelijk! Het moet echt een rustgevend leven zijn om je nooit ergens druk om te moeten maken, aangezien alle waarheid uit een 2000 jaar oud boek komt. En dan ga je een forum op en "discussieert" wat eigenlijk meer een oefening in futiliteit is voor mensen die je dogma's proberen ter vraag te stellen. Maar nee, een gelovige laat nooit zijn dogma's los dus de andere mensen op het forum zijn grappig, kronkelen zich in bochten etc. Maarja wat zouden ze anders doen als ze tegen een muur moeten praten.
In een gemodereerde irl discussie hadden Raf en ik allang applaus van het publiek gekregen, terwijl Paulus onder gejouw was blijven uitroepen dat hij gelijk had |
![]() |
![]() |
![]() |
#11543 |
Minister-President
|
![]() Zelfs dat mag niet van onze creationist.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11544 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik heb al honderden posts gelezen waar de stelling gefundeerd wordt (het 'waarom').
![]() |
![]() |
#11545 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Ik weet niet waar u dit vandaan haalt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11546 |
|
![]() Dus kindjes die afgestaan zijn voor adoptie door de ouders (om welke reden dan ook) krijgen geen kans op liefdevolle adoptieouders?
![]() |
#11547 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb al met heel wat creationisten gepraat en gediscussieerd, ik herken ze echt wel hoor, net zoals jij een autist herkent ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11548 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik alvast niet. Paulus. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11549 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Maar niet op voorhand een van de ouders elimineren! (zoals bij draagmoederschap). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11550 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Lees de fucking thread. Dit is echt irritant. We doen onze uiterste best om gefundeerde en relevante argumentatie neer te pennen en gij veegt alles gewoon onder de tafel. Maar we zullen het spelletje eens omdraaien. Geef mij exact 1 argument die uw stelling staaft, want dat heeft u nog geen enkele keer gedaan. Wanneer u dat doet, zal ik die stelling met een geldig argument ontkrachten. Akkoord? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11551 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wacht nog altijd op de functie/nut/doel (je mag kiezen) van homosekualiteit, waaraan heteroseksualiteit niet tegemoet zou kunnen komen... Maar dat lukt blijkbaar niet. Hoe zou d�*t toch komen? Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11552 |
Minister-President
|
![]() Lees de thread.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11553 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En nu gij:Homoseksualiteit is minderwaardig aan heteroseksualiteit, omdat ze minder functioneel is. Ze is minder functioneel omdat er met homosekualiteit geen voortplanting mogelijk is. We danken ook ons aller bestaan aan heteroseksualiteit, wat met homoseksualiteit niet mogelijk was geweest. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11554 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat doe ik jongen, dat doe ik.
Ik wacht nog altijd op de functie/nut/doel (je mag kiezen) van homoseksualiteit, waaraan heteroseksualiteit niet tegemoet zou kunnen komen... Maar dat lukt blijkbaar niet. Hoe zou d�*t toch komen? Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 27 augustus 2011 om 15:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11555 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verklaar... Ik ben geïntrigeerd...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#11556 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Functioneel en waardebepaling zijn bovendien subjectieve begrippen en niet zwart-wit. In sommige gevallen is homoseksualiteit beter, in andere gevallen is heteroseksualiteit beter, wat de reden is dat beide bestaan in de geobserveerde frequentie. Evolutie rekent ook niet in termen van minder- of meerwaardig, dat bent U, Paulus de creationist, die deze term op de geaardheid plakt. Wanneer homo's zich voortplanten, zal het blijven bestaan. Aangezien homoseksualiteit statistisch aan een opmars bezig is, moet het minstens enkele evolutionaire voordelen hebben, waarvan ik er u net slechts eentje gegeven heb. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11557 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is een mogelijkheid. Ik kan er nog andere bedenken. Een lesbische vrouw die zich laat zwanger maken door een homoseksuele man, waarna het kind wordt opgevoed door de lesbische vrouw en haar partner èn de homoseksuele man en zijn partner. Er zullen ongetwijfeld nog andere mogelijkheden zijn.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#11558 |
Minister-President
|
![]() Ik ga vanavond een poging doen om mij voort te planten (wel met condoom). Wish me luck.
Paulus, je zal tot morgen moeten wachten op een reply. Ik kan echter wel voorspellen wat je gaat zeggen. Het zal een ongefundeerde ontkenning van mijn argument zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11559 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11560 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
er staan er op elke pagina enkele. Gewoon lezen en ge vindt ze.
![]() |