![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door bgf324 : 27 augustus 2011 om 21:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Misschien had jij dit graag gewild, om daar politiek garen uit te spinnen, maar N-VA is een van de weinige partijen holibi gemeenschap wil integreren in de samenleving. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Om daar politiek garen uit te spinnen? Neen niet echt, ik heb het niet voor de N-VA en evenmin voor de belgicisten.
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En het is holebi, van homoseksuelen, lesbiennes en biseksuelen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
http://www.n-va.be/standpunten/gelij...en_diversiteit van de nva. gepubliceerd op het internet, voor iedereen consulteerbaar. Beste Raf, wist gij dat niet ? Dacht gij echt dat de nva daar vb. nog geen standpunt over had ingenomen om wat dan ook te verbergen of zo ? Allez, analyseer uw eigen opinievorming nu eens; en laat me a.u.b. iets weten, want zeg nu zelf: ook huwen en kinderen adopteren toont toch aan dat er werkelijk sprake is van non-discriminatie; en dat moet jij toch toejuichen. dank bij voorbaat.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Minister-President
|
![]() Natuurlijk is de N-VA racistisch. Wie twijfelt daar nog aan? Ze kappen voortdurend op de Franstalige Belgen zonder dat daar een gegronde reden toe is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
wij kappen op politieke structuren, niet op mensen; wij voeren een politieke strijd, via democratische en legale middelen. Of gunt gij mijn niet de vrijheid om een politieke overtuiging te hebben? Omdat die overtuiging voorziet in een grondige hervorming van mijn politieke overheid?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() Wat een gezeik. Typische kleinburgerlijke verongelijktschap dat de kleine menselijke kantjes naar boven brengt, typisch ook voor de liberaal-democratische partijpolitiek en het parlementarisme.
Het doet me opnieuw wat sympathie krijgen voor dit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze mogen blij zijn dat N-VA hun heeft gaan halen daar ginderachter, of ze zaten nu te rotten in een cel. En Bas ging nu te bingelen aan een strop. Laatst gewijzigd door giserke : 28 augustus 2011 om 13:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dus of het klopt of niet, er is iets dubbel aan zulke uitspraken. Ofwel kloppen de uitspraken en zijn Bas Luyten en Kim Geybels dus immoreel, ofwel kloppen ze niet en zijn ze ordinaire leugenaars die willen natrappen. Place your bets. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als N-VA zegt dat de werkloosheid in Wallonië hoog is, dan wel ze niet zeggen dat de Walen lui zijn, maar dat de Waalse en Belgische politici er een zooitje van gemaakt hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
|
![]() Lees die mails die je gisteren hier hebt geplaatst.
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We lachen allemaal wel eens met die kutmarokkaantjes. Zonder daar iets kwaads met te bedoelen. ![]() Laatst gewijzigd door bgf324 : 28 augustus 2011 om 16:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
|
![]() Ik heb niets te verbergen hoor. Als ik bepaalde autochtonen Vlaamse speknekken vind dat typ ik dat gewoon. Overigens, gaat het hier over N-VA'ers die jou en anderen vertegenwoordigen. Groot verschil, me dunkt.
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
|
![]() Ja, dat mag maar sta me toe te twijfelen aan de N-VA top. Die gefrustreerde gaat toch geen zaken verzinnen die niet waar zijn zeker? Dat soort zwakke mails zou ik toch meer verwachten van domme vlaams belangers.
![]() |
![]() |