![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Partijlid
|
![]() ja goed kappen op de gehandikapte moet kunnen vried van mijn zus is gehandikapt voor 80% onderste ledematen loopt met krukken heel moeilijk te lopen maar thuis geeft hij dansles en is ook voordanser nu is het aan u
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In een volksdemocratische staat worden werklozen van de maandagmorgen tot de vrijdagavond tijdens de werkuren verplicht opgevolgd met scholing en sollicitatie. Hierin ligt de taak van al diegenen die nu als straathoekwerker in vreemdelingenbuurten worden ingezet. Het liberale regime daarentegen laat "het individu" aan z'n lot over, met alle gevolgen vandien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens mijn zijn er in de omliggende landen zeker Nederland net meer invaliden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Had een achtergrond van geweld natuurlijk, zelfs eens zijn vrouw door de venster gekegeld en een gerechtelijk en psychiatrisch verleden door die feiten. En dat heeft hij haarfijn uitgespeeld om werkelijk een levenslange invaliditeit te kunnen krijgen. En hij heeft ze gekregen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dit is ongetwijfeld een zeer interessante discussie. Maar dit forum is er niet de plek voor.
![]()
![]() |
![]() |
#190 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik moet geen politie spelen, dat de overheid het maar oplost, en dat ze maar leren tussen de lijnen lezen.
Allemaal veel blabla op hun politiek tong, en geen resultaat |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Overigens gaat het over de bevolking tussen 21 en 65 jaar. Hoeveel daarvan zouden er nog in de steenkoolmijnen gewerkt hebben? (Wetende dat de laatste Waalse in 1984 sloot, terwijl het verval al jaren bezig was). In Vlaanderen sloot de laatste in 1992. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al die tijd heb ik moeten opdraaien voor haar medische kosten omdat één inspecteur een héél andere mening was toegedaan.. Eén man die mij tienduizenden euro's heeft gekost gedurende al die jaren... en nu zie ik mensen mét een geldige mindervaliden parkeerkaart haar plaats innemen ,en dit terwijl zij ongehinderd uit hun voertuig springen om snel te gaan winkelen dankzij de kaart van de bomma of opa die overigens op dat moment in géén velden of wegen te bespeuren vallen ... Laatst gewijzigd door Svennies : 27 augustus 2011 om 02:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar wat ik niet begrijp, is dat je dochter steeds bij dezelfde controlearts is terecht gekomen. Normalieter kan je max 2x bij dezelfde op onderzoek en dan krijg je een andere om vooral vriendjespolitiek te vermijden of zoals in uw geval een tegenwerker te krijgen. Je mag toch steeds in beroep gaan t.o.v. de beslissing ? Pas op, ik geloof je wel, maar ik denk dat je je niet hebt laten begeleiden door een sociaal assistente of dergelijke. Wat die parkeerkaarten betreft, dit is de fout van het RIZIV. Zelf mag ik geen auto meer rijden,maar ik heb een kaart voor onbepaalde duur en mag deze aan mijn broer geven om mij ergens te komen afzetten of op te pikken. En inderdaad velen gebruiken dit dan om te winkelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | ||
|
![]() Citaat:
Wat die parkeerkaart betreft. Ik meen me te herinneren op het nieuws te hebben gehoord dat men harder zal beginnen optreden tegen misbruikers. Ik ken mensen die zo'n kaart gebruiken van een overleden grootvader en dergelijken.
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Of ben je zo verblind door je pro Belgie houding ? http://nl.wikipedia.org/wiki/Zwartberg
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
|
![]() Citaat:
http://www.belgium.be/nl/leefmilieu/...demvervuiling/ |
|
![]() |
![]() |