![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() met de racisten bedoel je zeker de allahtonen!
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Gouverneur
|
![]() En onze wijn komt verplicht van bij den 'Pakistanees', brood en gebak van den 'Marokkaan' en voor een 'fris slaatje' of een 'belegd broodje' is het dan 'Turks' of; 'Quick', waar alles 'Hallal' is.
Mij geen zorg hoor! (toch) maar, ik vraag me wel af in welk Land we vertoeven? (niet echt) En die ene 'Karo' zou af en toe eens op straat moeten komen!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het gaat niet over mij Alice, ook niet over u. Waar ik van overtuigd ben is dat men een nieuwe aanpak een kans dient te geven. Ook dat men de voor en nadelen van bepaalde zaken eerst dient af te wegen. In dit geval kan men dus wel degelijk meer voordelen dan nadelen bereiken door de buurtbewoners een voorkeursbehandeling te geven inzake tewerkstelling, dit komt de buurt ten goede, de werkgever en daarbuiten geeft het minder verplaatsingen inzake verkeer. Wat zeker in een stad ook weer voordelen bied. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Verander de wereld, begin bij uzelf.
![]() |
#145 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Banneling
|
![]() Wat wel superlekker is dat zijn de marokkaanse visrestaurantjes, op de turnhoutsebaan in Antwerpen is er zo eentje. Buitengewoon lekker en je kan er bovendien lekkere wijn krijgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
|
![]() Citaat:
Ik stel dat bedrijven er goed aan doen zich te verankeren in de buurt. Ik heb nog gewerkt voor een bedrijf die dat niet deed, en de omwonenden zijn en masse opgekomen tegen een uitbreiding. Het bedrijf is moeten uitwijken naar ergens anders (zonder mij). Mocht het bedrijf meer mensen uit de buurt hebben te werk gesteld, het zou anders kunnen gelopen zijn. Bedrijven hebben de macht iets te veranderen in de buurt. Ik vind het een goede zaak dat er ten minste nog bedrijven zijn die dat proberen. Gij niet?
![]() |
![]() |
#150 | |
|
![]() Citaat:
Ik heb al de hele tijd door wat Artisjok bedoelt. Waarom wilt ge daar toch altijd iets anders van maken?
![]() |
![]() |
#151 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Een 'Inside' jobke of zo? - Alles: zoveel mogelijk komen besmetten, met al jullie afgunstige gulle 'Islamitische' onverzadigbare hebzucht?. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Waar iemand woont is een factor waar de werkgever geen rekening mee hoeft te houden, want hij betaalt enkel een verplichte verplaatsingsvergoeding als de werknemer met het openbaar vervoer komt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De meeste privéwerkgevers geven echter een bijdrage ter waarde van de verplichte tussenkomst in het treinabonnement aan al hun personeelsleden, ook zij die met de auto naar het werk komen.Uit hetzelfde citaat. Last van selectief lezen? Mag het nu terug on-topic? Anders krijg ik van Alice onder mijn voeten dat "dit wordt het onderwerp waarbij u alle aandacht opeist" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ken trouwens meer mensen die verhuisden NAAR de plaats van het werk, dan dat mijn werkgever specifiek mensen uit de omgeving ging zoeken (en ze dan na twee jaar 100km verder in de andere vestiging liet werken). Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 28 augustus 2011 om 16:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat lijkt me eerder een dictatuur waarbij mogelijke daders beloond worden en het slachtoffer, een bedrijf, gestraft...want het bedrijf moet de zaak maar oplossen... Daar kan ik het echt niet mee eens zijn, ik vind dat ALLE discriminatie slecht is, ook wanneer er zogenaamde goede bedoelingen achter zitten.. de rest van uw redenering loopt alweer scheef, een buurt heeft baat bij tewerkstelling, steden hebben baat bij gebruik van openbaar vervoer... maar dat is natuurlijk geen reden om een pleidooi in mekaar te flansen om positieve discriminatie te promoten..wanneer Mohammed uit Hamme een betere kandidaat is dan Marie uit Molenbeek, moet Mohammed maar oprotten? Fijn mens bent u .... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() te gek om los te lopen, blijkbaar weet u niet wat u schrijft en waarover de discussie ging, wie er iets anders van maakte bent u zelf hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |