![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Gouverneur
|
![]() Waarom zou iemand die niet reist moeten betalen?
![]() |
#42 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Kom me even kietelen.
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
|
![]() Grapjas. Taqqiya is iets afkomstig van de sijieten, iets waar wij soennieten dus niet aan meedoen. Zwak, heel zwak. Kon je echt niets beters verzinnen, want die zever zijn we beu gelezen.
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Liegen of de waarheid niet vertellen is bovendien een handeling die bijna iedere mens hanteert. Wanneer ze in positie van macht komen merk je dat de samenleving zich van haar vieste kant kan laten tonen.
Stel dat de Islam ooit zo machtig wordt als in Maleisië en dat verliefde koppels door een religieuze politie betrapt worden op voorhuwelijkse seks en ervoor bekeurd worden. Denk je dat veel Moslims die zeggen dat ze er niet voor zijn zouden protesteren ? Uiteraard niet. Dat hoeven geen Sji'ieten te zijn. Ze zijn gewoon 'geëvolueerd in mening'. Ze logen derhalve niet echt. Laatst gewijzigd door Weyland : 28 augustus 2011 om 19:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
In elkaars gezicht kunnen we wel beleefd blijven en bepaalde zaken laten voor wat ze zijn, maar uiteindelijk is religieuze tolerantie iets wat moeilijker is te bewerkstelligen in de praktijk dan het lijkt. Ik ben ook consequent wanneer ik zeg dat ik weinig liefde voor de Islam heb en de religie als achterhaald beschouw. Bewondering veinzen terwijl je zelf averechts denkt aan de religie is stom. Geïnteresseerd zijn in de mythologie erachter zoals men geïnteresseerd is in andere oude religies (waaronder vele niet meer bestaand) is andere koek natuurlijk. Laatst gewijzigd door Weyland : 28 augustus 2011 om 19:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Persoonlijk ken ik er geen enkele...Nergens...In geen enkel islamietisch land of organisatie. En met reden : bij de moslims mogen vrouwen niet den baas zijn. Jij mag dat wel proberen veranderen, je hebt al mijn sympatie en steun daarvoor, maar dan moet je wel beseffen dat je een dissidente bent. Een sléchte moslima... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Geloof kan je inderdaad niet uitkiezen naar goeddunken. Maar ja, mensen geven geen geloof op waaraan ze heel hun leven aan toewijden en belijden het liever mank.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() Zij is eigenlijk een soort van " protestantse " binnen de islam. Het soort dat in streng islamietische landen gearresteerd word, en haar familie schande aandoet...Of waar godsdienstwaanzinnigen zuur over haar hoofd kappen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() Waarom is de islam dan wél zo machtig in sommige landen ? Kwestie van tijd misschien ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Nee, dat krijgen ze niet terug. En we moeten dringend de tranferts richting superstitie-losers stillleggen - als ze onnozel willen doen en in engelen en mensen die over het water kunnen lopen en pratende slangen en feeen en dwergen en weet ik veel nog wat allemaal willen geloven dat ze dat maar op eigen kosten doen.
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 28 augustus 2011 om 23:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In 'n mohamedaans land zou 't snel over zijn; dat 'protestant' zijn!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
|
![]() We willen toch juist dat de islam een ''verlichting'' doormaakt? Ik vind dit juist een teken dat ook de islam zich aanpast aan de maatschappij waarin het zich bevindt. Ik zou juist zeggen: mensen als Suqar aanmoedigen en ondersteunen.
|
![]() |
![]() |