![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb duidelijk uitgelegd wat het verschil is en het enige wat jij zegt is nee. Dat is jouw recht maar als je je imago wil opschonen zou je toch alles wat beter moeten onderbouwen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aangezien sommige allochtonen zeer moeilijk werk vinden en niet eens de taal kennen als ze hier toekomen in het land van melk en honing, is het voor die mensen inderdaad veel belangrijker dat ze hun scholing zeer goed opvolgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nogmaals. Dit gaat op voor leerlingen van het secundair onderwijs voor de grote vakantie. Dit gaat niet op voor de leerlingen van het lager onderwijs en voor alle andere vakanties.Je hebt de eerste alinea niet zien staan! Nu, je bent de enige niet die die opmerking negeert. Je verkeert in goed gezelschap! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is duidelijk, je twee maten en twee gewichten! Laatst gewijzigd door artisjok : 28 augustus 2011 om 18:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"De partij zegt berichten te hebben ontvangen dat op scholen met veel islamitische kinderen het verzuim tijdens de ramadan hoger zou liggen." Blijkbaar is in Nederland het probleem tijdens de ramadan groter... Citaat:
Voor allochtonen is het zelfs nog een tikkeltje belangrijker. Als je dat wil opblazen, geen enkel probleem. Het zal aan mijn reet roesten. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() Dan is het vanaf dinsdagavond suikerfeest?
30 augustus 2011 04:37 20:32 * 30 Ramadan 31 augustus 2011 04:40 20:30 1 Shawwal Moeten dan weer alle bioscopen in het Brusselse worden gesloten wegens teveel risico op vandalisatie? |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() Je blijft mijn opmerking negeren. Lees ze, zodat ook jij kan begrijpen dat er geen verschil is tussen schoolverzuim en schoolverzuim.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat was wel duidelijk. Merk ook op dat ze eerst over 'de moslims' spreken en nadat ze op hun plaats werden gezet over 'sommige moslims' begonnen. En dan heb je van die relnichten die mij ervan beschuldigen iedereen over eenzelfde kam te scheren.
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar hier niet relevant. de controles die afgelopen week werden uitgevoerd in Den Haag waren niet naar verzuim aan het einde van het schooljaar, maar aan verzuim aan het BEGIN van het schooljaar. Ik denk dat het toch belangrijk is om bij het begin van het schooljaar aanwezig te zijn, niet? Daar worden de afspraken gemaakt enzo, en meestal zijn in het begin van het schooljaar niet alle lessen al gegeven ![]()
![]() |
![]() |
#93 |
Minister
|
![]() Die islamitische kinderen mogen van mij gerust van school wegblijven. Maar dan naderhand niet komen zeuren dat ze geen diploma hebben en niet aan de bak kunnen komen. En natuurlijk dan ook geen gezeur over discriminatie e.d. en al helemaal geen aanspraak op een uitkering komen maken.
Ze hebben de kans om naar school te gaan en iets nuttigs met hun leven te gaan doen. Grijpen ze die kans niet, dan is dat hun eigen schuld en/of die van hun ouders, en dan kloppen ze maar bij hun ouders aan als ze daardoor in de problemen geraken.
![]() |
#94 | |
|
![]() Het punt is dat tegen elke vorm van schoolverzuim moet opgetreden worden. Alleen de moslims willen aanpakken is idioot en getuigt van een slechte wil.
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gelieve niet om linkjes of quotes te vragen, klik onderaan op nummer 4. Het verschil zit hem in het secundair onderwijs. Ze moeten elke vorm van verzuim op school aanpakken. Het is echter een feit dat het verzuim hoger ligt tijdens de ramadan. Voor de duidelijkheid: Ik ga dit alles geen 10 keer meer herhalen. Als je nu nog wil reageren, doe het zo veel mogelijk inhoudelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Akkoord.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
We gaan er toch al op vooruit. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Lees gewoon het volledige bericht waarop je reageert, dan zie je van de eerste keer dat er meer staat dan "nee". Laatst gewijzigd door artisjok : 28 augustus 2011 om 19:25. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik zei niet "ze mogen van school wegblijven", maar ik zei wel "Die islamitische kinderen mogen van mij gerust van school wegblijven". Ik zou maar snel wat gaan eten als ik jou was, want dat jezelf een maand lang overdag uithongeren heeft zo te zien niet echt een positieve invloed op je begrijpend lezen. Iets met een lage bloedsuikerspiegel enzo.
![]() |