![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik heb het nu eens niet over de financien, omdat ik vast geloof, dat door de liberale nationalisten de vlaamse dommekloot geen cent zal zien van het geld dat uitgespaard wordt. Het zal verwijnen in voordelen voor bedrijven, ondernemers, allerlei projecten die bestudeerd en herbestudeerd worden zonder knopen door te hakken. Bovendien zijn we op heel wat terreinen de zo verguise walen aan het inlopen, en in een serieus tempo. We vergaan in de regelneverij en de burocratie, alles duurt hier eeuwen, om een simpele vergunning te krijgen. Er wordt zodanig naar de overkant gekeken, en zodanig alle verantwoordelijkheid op de ander geschoven, dat nog weinigen zien hoe het hier aan het lopen is, in gebieden waar we nu al de volle bevoegdheid hebben, en voldoende centen. Het zit er blijkbaar zo ingebakken, dat ik me nu al afvraag op wie ze de eigen onkunde gaan steken eens vlaanderen onafhankelijk zal zijn? Laatst gewijzigd door spherelike : 30 augustus 2011 om 17:17. |
|
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een groot verschil dacht ik. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#83 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heeft hij ook niet gedaan.
#86 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Mogelijks, maar niet absoluut zeker. Uiteraard veel geloofwaardiger dan mijn veronderstelling over de winstverdeling van de "vlaamse lotto". De rest van mijn beweringen over miskleunen in de bevoegdheden die we al hebben zijn wel feiten, en zijn controleerbaar. |
|
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#89 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
ik heb het nog niet gelezen, maar betwist dat gegevens uit een artikel automatisch een "feit" zou zijn. was het nu net niet met getallen en statistieken dat je alles kunt bewijzen of ontkennen, naargelang die gegevens die je meeneemt en weglaat? |
|
![]() |
![]() |
#90 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#91 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 30 augustus 2011 om 18:04. |
|||
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() [quote=system;5659826]
Citaat:
500 miljoen voor brussel, een blanco cheque transferts blijven doorgaan. ja hallo. |
|
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eigenlijk bazel je er maar wat op los.
![]() |
#96 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En aan wie hebben we die regelneverij te danken? De vlaams nationalisten? |
|
![]() |
![]() |
#97 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Heb die uitzending gezien. Echt een naïeve kwiet die denkt dat hij België verdedigt, terwijl de Frantaligen in hun vuistje lachen om zoveel domheid. Als het hun uitkomt vegen ze alles wat hij zegt gewoon van tafel, en worden ze plots Franstaligen in plaats van Belgen. Ik krijg ook een serieuze dégôut als ik de Franstaligen altijd weer over "belge" hoor zeveren. Als wij een TV programma hebben dat eindigt met "... van Vlaanderen" dan mag je er zeker van zijn dat dat daar "... belge" heet. Alleen, ze zijn zogezegd voor een eenheidsstaat, maar wees gerust, het zijn allemaal Franstaligen die je zult te zien krijgen. Pure demagogie dus.
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als dat voorakkoord geheim was, hoe komt het dan dat u van het bestaan ervan op de hoogte bent?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Europees Commissaris
|
![]() toen BDW het opblies was EDR der helemaal niet goed van, en heeft hij zelfs gezegd aan BDW (met iedereen erbij) dat dit niet de afspraak was. Dit hebben verschillende onderhandelaars aan verschillende kranten bevestigd. Toen is het dus uitgelekt. Voor dit deel hoef je geen inside informatie te hebben.
|
![]() |
![]() |
#100 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ondertussen hebben we proportioneel ook al meer regionale ambtenaren dan de franstaligen om al die regeltjes op te volgen en te controleren. |
|
![]() |