![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Banneling
|
![]() Ik ben niet tegen de democratie, blijkbaar zijn de bedrijven, de parlementariërs en heel dit systeem anti-democratisch. Zij leggen het volk het zwijgen op, het volk krijgt geen inspraak.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
|
![]() Toch wel. Alleen zegt het volk niet wat u wil dat het zegt. Jammer dat dat zo vervelend voor u is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() de grootste misbruikers van het huidig systeem verdedigen hun misselijkmakend gedrag met zulke emobrabbels, nooit met feiten want feiten zijn ontegensprekelijk en stellen vast dat het vernauwen van rijkdom tot het verzamelen van geld leidt tot onze huidige situatie. Zolang de financieel rijken niet verder kijken dan: 'hoe controleren we de politici zo we blijvend kunnen profiteren van de werkende bevolking' zal armoede blijven bestaan.
![]() |
#147 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik hoop dat je nu begrijpt dat je dit debat naar het soortgelijke idiote gezever zoals in het anti-allochtonen hoekje aan het brengen bent. Graag inhoudelijk nu Jozef. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Waar steun je je op, allemaal loze beweringen Waar zijn andere systemen in geslaagd, tussen haakjes???? Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 30 augustus 2011 om 17:51. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat is daar democratisch aan? Behalve dat we om de zoveel tijd mogen stemmen? Wat is er democratisch aan de beslissingen die ze nemen zonder ons te raadplegen? Wat is er democratisch aan de kiesdrempel, het generatiepact, het afbreken van onze sociale zekerheid, het doneren van belastinggeld aan banken (die het aan ons uitlenen tegen hoge rente's!! Stel je voor), het subsidieren van bedrijven om zogezegd jobs te creeeren die er niet komen het opleggen van een stop op loonsverhogingen. Het belasten met 21% op energie (geen luxeproduct). Ik kan zo nog uren door gaan, er is niets democratisch aan heel dit systeem. Het werkt niet en zal nooit werken, het enige wat we ermee zullen bereiken is de vernietiging van onszelf en de planeet. Het kapitalisme en zijn nep-democratie zuigt alles en iedereen leeg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe ga jij met uw groen plan (vermoedelijk nationaal gericht) heel de wereld redden en het kapitalisme hervormen? Nog meer huisvuiltaksen opleggen terwijl de bedrijven lekker verder vervuilen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Waarom volg je niet eens over een tijdsperiode hun programma, dan weet je er ook wat van. Laatst gewijzigd door eno2 : 30 augustus 2011 om 17:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Banneling
|
![]() Jozef, Eno, Dude. De groeten, ik moet nu gaan. Waarschijnlijk tot morgen (als mijn hoofd er naar staat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je kan veel kritiek geven op kapitalisme en achter het meeste sta ik achter, maar als je niets werkzaams hebt om het te vervangen, wordt het puur bekritiseren een oefening in impotentie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De BTW op de energieprijs is niet het probleem... 80% van de Belgen is nog NOOIT van energieleverancier veranderd. ![]() Volgens mij is het niet het kapitalisme dat het probleem is, maar wel "De onderneming" zoals we die nu kennen. Bedrijven die groter worden dan Natiestaten & waarvan de "eigenaars" 0,0% verantwoordelijkheid hoeven te dragen voor de beslissingen en hun gevolgen.
![]() |
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() negationisme is negatie van wat onomstotelijk door talrijke wetenschappers van verschillende landen bewezen werd. De Chinese wetenschappers en historici zijn het absoluut niet eens met de westerse versie van de feiten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je ontkende de juistheid van de bron die ik citeerde (zie hoger) en die de officiële cijfers van China aanhaalde Daar heb ik het volgende op te zeggen: schrijf dan zelf of compileer dan zelf een artikel daarover voor Wikipedia, plaats het, en wacht af hoelang het duurt voor het verwijderd wordt... |
|
![]() |
![]() |