![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3161 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wat hebt u toch met links? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3163 | |
|
![]() Citaat:
Ik neem aan dat u met 'rassen' de verschillende etniciteiten bedoelt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3165 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3166 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
hieruit blijkt weer hoe lichtgeraakt sommigen hier wel niet kunnen zijn. ik vind het wel een beetje erover dat jij stelt als je naar daar gaat, het gemiddelde zou stijgen, 1 persoon op een paar miljoen doet geen gemiddelde stijgen of dalen, moest je misschien een IQ hebben van 100000 (of -100000) ofzo.. misschien dan wel.
![]() |
![]() |
#3167 | ||
|
![]() Citaat:
Voorzover ik Macchiavelli's opmerkingen goed begrijp bedoelt hij alleen maar te zeggen dat er in die landen nog veel moet gebeuren en dat er grote verschillen zijn met de westerse landen. Tegelijkertijd weet ik ook dat M. geen voorstander is van de multiculturele samenleving dus hij gebruikt de kaart en de definities van de verschillende IQ-waarden als argument om aan te geven dat we teveel verschillen om samen te leven. Ik heb hem nergens zien verkondigen dat 'negers debielen' zijn. Maar tegenstander zijn van de multiculturele samenleving betekent niet meteen dat je racist bent. Geef toe, in een politieke discussie bekt het lekker. Net als: 'Als we Limburg weer aan België geven stijgt het gemiddelde IQ in beide landen'. Citaat:
Die hele IQ-discussie zal me verder een zorg zijn. Ik heb er geen verstand van en haal ook alleen maar de onderzoeken aan die ik ben tegengekomen. Maar in het kader van de discussie waar deze draad over gaat illustreert het wel hoe gauw mensen - zonder grond - kunnen worden betitelt als racistisch. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3168 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Inderdaad, één persoon op 100.000.000 gaat écht het gemiddelde niet hoger maken. Dom van me dat ik daar niet aan gedacht heb, ![]() Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 30 augustus 2011 om 18:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3169 |
Minister
|
![]() Elke persoon die zich elders vestigt, zal daar het gemiddelde doen stijgen of dalen, zelfs als is het maar een fractie. Enige uitzondering daarop is als die persoon exact op het gemiddelde van de plaats van vestiging zit.
![]() |
#3170 | |
|
![]() Citaat:
Edit: Van mij mag je helemaal gelijk hebben. Ik vind die hele IQ-discussie allang niet interessant meer. Laatst gewijzigd door Hertog van Gelre : 30 augustus 2011 om 18:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3171 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
een kaartje dat komt van wiki die uit een zeer controversieël boekje/artikel komt... echt een degelijke bron!
![]() |
![]() |
#3172 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik de bijdragen hier overschouw dan denk ik dat hier op dit forum de "rechts" denkende mensen gemiddeld gezien stukken verstandiger moeten zijn dan de "links" denkende mensen en ik denk bovendien dat deze stelling kan bewezen worden door objectieve analyse van de bijdragen (naar inhoud , stijl ,argumentatie , taalvaardigheid enz... ).
Maar mag ik dat wel denken ? ![]() Laatst gewijzigd door Pericles : 30 augustus 2011 om 18:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3173 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3174 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3175 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3176 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3177 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
tja als de ene drogreden niet werkt, de volgende proberen?
![]() |
![]() |
#3178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men zou dat in een extreem geval in plaats van straf , zelfs dom kunnen noemen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3179 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3180 |