Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 2 september 2011, 07:34   #9581
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Illwill zet er telkens linkjes bij dus hoe kom jij er bij dat hij liegt/niet de waarheid weergeeft?
Ik beweer helemaal niet dat hij liegt. Gelieve je stropoppen achterwege te laten.
Ik ben je "discussie"methode beu.
Je hebt in het verleden al mijn quote vervalst, en je gaat onverdroten door met meningen toe te schrijven die ik niet geuit heb.

Laatst gewijzigd door artisjok : 2 september 2011 om 07:34.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2011, 07:37   #9582
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Omdat het op de arbeidsmarkt er voor zorgt dat discriminatie wordt tegengegaan.
De Belgische arbeidsmarkt is weinig gebaat bij kamelenjockeys, geitenhoeders en karavaanrovers.
Citaat:
In een dancing is dit een excuus om mensen te weigeren op basis van afkomst.
Een dancing heeft als hoofdzaak winst te maken voor de uitbaters, niet de arena voor een hardnekkige groep 7de eeuwse pedofeetvolgelingen te zijn.
Oud 2 september 2011, 07:47   #9583
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Omdat het op de arbeidsmarkt er voor zorgt dat discriminatie wordt tegengegaan.
In een dancing is dit een excuus om mensen te weigeren op basis van afkomst.
waarom weigert een commercieële onderneming eigenlijk bepaalde klanten ?..

waarom zijn die weigeringen pas naderhand ingevoerd en niet vanaf de eerste allochtoonse bezoeker ?
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2011, 07:49   #9584
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik beweer helemaal niet dat hij liegt. Gelieve je stropoppen achterwege te laten.
Ik ben je "discussie"methode beu.Je hebt in het verleden al mijn quote vervalst, en je gaat onverdroten door met meningen toe te schrijven die ik niet geuit heb.

"..een koekje van eigen deeg.."
"..wie een kuil graaft voor een ander.."
"..de pot verwijt de ketel.."
enz.
Oud 2 september 2011, 08:03   #9585
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je geeft niet DE waarheid weer, maar EEN waarheid.
Dat heb je toch al toegegeven.
Wens je die discussie nogmaals te voeren?

Omde titel van het topic aan te tonen? Dus toch om mensen te overhalen iets te krijgen tegen allochtonen.
Dan heeft QuasiX toch gelijk.
Ik heb meerdere keren gevraagd welke waarheid ik dan wil tonen welke niet DE WAARHEID is? Maar daar heb je nooit een antwoord op gegeven.

Deze feiten die ik geef zijn DE WAARHEID.

Nee, want dat "om mensen te overhalen iets te krijgen tegen allochtonen" is de titel van de topic helemaal niet. En dus nogmaals maak je van mijn woorden iets anders.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2011, 08:04   #9586
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het blijft staan omdat de moderatie niet optreedt tegen haatzaaien.
Nee, het is geen haatzaaien, het zijn redenen waarom meer en meer mensen iets krijgen tegen allochtonen.
Oud 2 september 2011, 08:04   #9587
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat het schoolsysteem te kort schiet betekent niet dat niemand er iets aan heeft.
Lees nog eens het artikel. Dan weet je weer waarover het gaat.
Dat was de vraag niet. Probeer op de vraag te antwoorden.

Als het schoolsysteem tekort schiet...hoe komt het dan dat er wel allochtonen zijn die floreren in deze maatschappij? Waar zit het verschil dan?

Er zijn schooltekorten...prima...stel dat dat waar is...deze tekorten zijn er dus altijd en voor iedereen. Toch slagen er vele allochtonen...waar zit het verschil?

Laatst gewijzigd door illwill : 2 september 2011 om 08:07.
Oud 2 september 2011, 08:05   #9588
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik ben je "discussie"methode beu.
Je hebt in het verleden al mijn quote vervalst, en je gaat onverdroten door met meningen toe te schrijven die ik niet geuit heb.
Wie het zegt
Oud 2 september 2011, 08:22   #9589
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Ik heb meerdere keren gevraagd welke waarheid ik dan wil tonen welke niet DE WAARHEID is? Maar daar heb je nooit een antwoord op gegeven.
Jij wil aantonen dat mensen van een bepaalde afkomst terecht gediscrimineerd worden.

Citaat:
Deze feiten die ik geef zijn DE WAARHEID.
Ze zijn niet DE waarheid, ze zijn een selectie van feiten, en daardoor EEN waarheid. Niet DE waarheid.
Als je DE waarheid wil weergeven mag je niet selecteren op aard van de feiten (criminele feiten) en op afkomst van de dader.

Citaat:
Nee, want dat "om mensen te overhalen iets te krijgen tegen allochtonen" is de titel van de topic helemaal niet. En dus nogmaals maak je van mijn woorden iets anders.
De titel is "Waarom er meer mensen iets krijgen tegen allochtonen" om aan te tonen dat er meer mensen zijn, moet je mensen overhalen.

Laatst gewijzigd door artisjok : 2 september 2011 om 08:29.
Oud 2 september 2011, 08:24   #9590
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht

"..een koekje van eigen deeg.."
"..wie een kuil graaft voor een ander.."
"..de pot verwijt de ketel.."
enz.
Citaat:
Wie het zegt
Dit zijn leugens.
Ik heb nooit iemands quote vervalst.
Begin maar te zoeken om jullie valse beschuldigingen aan te tonen.
Oud 2 september 2011, 08:26   #9591
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Jij wil aantonen dat mensen van een bepaalde afkomst terecht gediscrimineerd worden.

Ze zijn niet DE waarheid, ze zijn een selectie van feiten, en daardoor EEN waarheid. Niet DE waarheid.
Als je DE waarheid wil weergeven mag je niet selecteren op aard van de feiten (criminele feiten) en op afkomst van de dader.

De titel is "Waarom er meer mensen iets krijgen tegen allochtonen" om aan te tonen dat er meer mensen zijn, moet je mensen overhalen.
En u toont dagelijks zijn aan waarom de PVDA terecht een marginale partij is en blijft..
Oud 2 september 2011, 08:50   #9592
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Nee, ik geef de redenen waarom er meer en meer mensen gaan discrimineren. En voor de laatste keer, mensen gaan onterecht alle allochtonen discrimineren omdat ze geen andere keuze hebben omdat mensen als jij en de politici de criminelen blijven beschermen waardoor ze het dus verkloten voor iedereen.
Jij maakt er iets helemaal anders van. Wat voor een pretentie heb jij wel niet doordat je beter beweerd te weten dan mezelf wat de reden is van MIJN EIGEN topic? Is dat ook eigen aan Atheisten ofzo?

Ik ontken nergens dat het een selectie is. Dat is nogal logisch, maar het blijven feiten welke de waarheid zijn. En die waarheid is dat er teveel feiten gepleegt worden door allochtonen. Dat is de waarheid en is een waarheid. Geen enkel verschil.

Idd, en mensen worden overhaald door deze feiten, want dat zijn de redenen dan ook. Simpel.
Oud 2 september 2011, 08:50   #9593
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dit zijn leugens.
Ik heb nooit iemands quote vervalst.
Begin maar te zoeken om jullie valse beschuldigingen aan te tonen.
Je doet niets anders dan de woorden van anderen te verdraaiien.
Oud 2 september 2011, 09:01   #9594
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Je doet niets anders dan de woorden van anderen te verdraaiien.
Inderdaad..ik heb niks beweerd over valse qutos, alleen maar een opmerking gegeven over 'discussie methodes'...een techniek die arti ook onder knie heeft..
Oud 2 september 2011, 10:19   #9595
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je geeft niet DE waarheid weer, maar EEN waarheid.
Dat heb je toch al toegegeven.
Wens je die discussie nogmaals te voeren?

Omde titel van het topic aan te tonen? Dus toch om mensen te overhalen iets te krijgen tegen allochtonen.
Dan heeft QuasiX toch gelijk.
Helemaal niet! Het gaat er gewoon om uit te leggen waarom mensen meer en meer iets krijgen tegen allochtonen.
Niet alleen drukken ze zwaar op de criminaliteitscijfers maar ook gebruiken ze onze financiële reserves op. Niet mijn bewering (al ben ik het er mee eens) maar wel die van Yves Liégeois en Piet Van den Bon. Wij hebben decennia lang gewroet om de staatskas te spekken en moeten er nu staan op toekijken hoe vreemden die nooit of bijna nooit iets hebben bijgedragen de sociale zekerheid uithollen.
Wat zal voor ons het loon zijn van ons vele afdragen aan belastingen en sociale zekerheid ?
Armoede in onze oude dag omdat er geen geld meer is voor onze pensioenen? Tekorten voor zieken en gehandicapten?
De toekomst ziet er niet goed uit.
Het moet maar eens gedaan zijn met de overvloedige instroom van migranten. Oplossing : volledige immigratiestop, direct.
Voor iedereen die realistisch denkt, wordt het hoe langer hoe moeilijker om positief te blijven tegenover allochtonen in deze omstandigheden.
Oud 2 september 2011, 10:41   #9596
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Helemaal niet! Het gaat er gewoon om uit te leggen waarom mensen meer en meer iets krijgen tegen allochtonen.
Niet alleen drukken ze zwaar op de criminaliteitscijfers maar ook gebruiken ze onze financiële reserves op. Niet mijn bewering (al ben ik het er mee eens) maar wel die van Yves Liégeois en Piet Van den Bon. Wij hebben decennia lang gewroet om de staatskas te spekken en moeten er nu staan op toekijken hoe vreemden die nooit of bijna nooit iets hebben bijgedragen de sociale zekerheid uithollen.
Wat zal voor ons het loon zijn van ons vele afdragen aan belastingen en sociale zekerheid ?
Armoede in onze oude dag omdat er geen geld meer is voor onze pensioenen? Tekorten voor zieken en gehandicapten?
Het moet maar eens gedaan zijn met de overvloedige instroom van migranten. Oplossing : volledige immigratiestop, direct.
Voor iedereen die realistisch denkt, wordt het hoe langer hoe moeilijker om positief te blijven tegenover allochtonen in deze omstandigheden.
Mensen gaan echt niet blijven werken om anderen op hun gat te kunnen zien zitten.
Oud 2 september 2011, 13:04   #9597
Bulevardi
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Wij hebben decennia lang gewroet om de staatskas te spekken en moeten er nu staan op toekijken hoe vreemden die nooit of bijna nooit iets hebben bijgedragen de sociale zekerheid uithollen.
Als er een systeem is waarbij men de kas niet kan uithollen, dan is er geen probleem. Men moet de oorzaak aanpakken, niet de gevolgen.
Het is niet noodzakelijk de fout van een allochtoon dat er geld verdwijnt, maar eerder van ons systeem dat dit toelaat.

Bovendien ken ik ook veel Belgen die profiteren van het systeem, zoals zovele mensen die onterecht op de ziekenkas staan of van de werkloosheidsuitkering profiteren terwijl er al iets aan had gedaan kunnen worden.

Enkel criminaliteitscijfers tonen van allochtonen? Dat geeft een vertekend beeld van de samenleving, dat is als beweren dat er énkel allochtonen criminele feiten begaan en geen enkele Belg. Straks ga je nog een stap verder en zal je aantonen dat alle allochtonen criminele feiten begaan.

Laatst gewijzigd door Bulevardi : 2 september 2011 om 13:06.
Bulevardi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2011, 13:05   #9598
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Marie, in de titel staat "waarom meer mensen..." niet "waarom mensen meer en meer..."
Citaat:
Niet alleen drukken ze zwaar op de criminaliteitscijfers
Is dat een reden om iets te krijgen tegen alle allochtonen?
Eigenlijk geeft de titel aanleiding om zich af te vragen waarom mensen zo bevooroordeeld zijn, zo veralgemenen.
Citaat:
maar ook gebruiken ze onze financiële reserves op. Niet mijn bewering (al ben ik het er mee eens) maar wel die van Yves Liégeois en Piet Van den Bon.
Heb je daar een link voor? Dan kan ik lezen wat er precies beweerd wordt.
Citaat:
Wij hebben decennia lang gewroet om de staatskas te spekken en moeten er nu staan op toekijken hoe vreemden die nooit of bijna nooit iets hebben bijgedragen de sociale zekerheid uithollen.
Dat is allemaal de schuld van de allochtonen? Kan je dat aantonen?
De huidige crisis veroorzaakt door de banken, ook de schuld van de allochtonen?
De besparingen die weer verhaald worden op ons, en niet op de banken, ook de schuld van de allochtonen?
Waarom moeten degenen die al die jaren geld vergaard hebben en met de winsten gaan lopen zijn niet meebetalen? Ook de schuld van de allochtonen?
Citaat:
Wij moeten eindelijk eens naar een systeem waar de economie ten dienste staat van de mensen, i.p.v. de mensen ten dienste van de economie.
Oud 2 september 2011, 13:15   #9599
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Marie, in de titel staat "waarom meer mensen..." niet "waarom mensen meer en meer..."

Is dat een reden om iets te krijgen tegen alle allochtonen?
Eigenlijk geeft de titel aanleiding om zich af te vragen waarom mensen zo bevooroordeeld zijn, zo veralgemenen.

Heb je daar een link voor? Dan kan ik lezen wat er precies beweerd wordt.

Dat is allemaal de schuld van de allochtonen? Kan je dat aantonen?
De huidige crisis veroorzaakt door de banken, ook de schuld van de allochtonen?
De besparingen die weer verhaald worden op ons, en niet op de banken, ook de schuld van de allochtonen?
Waarom moeten degenen die al die jaren geld vergaard hebben en met de winsten gaan lopen zijn niet meebetalen? Ook de schuld van de allochtonen?

Wij moeten eindelijk eens naar een systeem waar de economie ten dienste staat van de mensen, i.p.v. de mensen ten dienste van de economie.
Je haalt hier weer dingen door mekaar...er is niemand die zegt dat allochtonen de schuld hebben aan alle problemen in dit land.

Ik heb al gezegt waarom mensen bevooroordelen en veralgemenen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Laatst gewijzigd door illwill : 2 september 2011 om 13:16.
Oud 2 september 2011, 13:17   #9600
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nee, ik geef de redenen waarom er meer en meer mensen gaan discrimineren. En voor de laatste keer, mensen gaan onterecht alle allochtonen discrimineren omdat ze geen andere keuze hebben omdat mensen als jij en de politici de criminelen blijven beschermen waardoor ze het dus verkloten voor iedereen.Jij maakt er iets helemaal anders van. Wat voor een pretentie heb jij wel niet doordat je beter beweerd te weten dan mezelf wat de reden is van MIJN EIGEN topic? Is dat ook eigen aan Atheisten ofzo?

Ik ontken nergens dat het een selectie is. Dat is nogal logisch, maar het blijven feiten welke de waarheid zijn. En die waarheid is dat er teveel feiten gepleegt worden door allochtonen. Dat is de waarheid en is een waarheid. Geen enkel verschil.

Idd, en mensen worden overhaald door deze feiten, want dat zijn de redenen dan ook. Simpel.
Moet ik het font misschien wat groter maken? Zijn Atheisten afstammelingen van Stevie Wonder ofzo?

Laatst gewijzigd door illwill : 2 september 2011 om 13:17.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be