![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#9581 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben je "discussie"methode beu. Je hebt in het verleden al mijn quote vervalst, en je gaat onverdroten door met meningen toe te schrijven die ik niet geuit heb. Laatst gewijzigd door artisjok : 2 september 2011 om 07:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9582 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#9583 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
waarom zijn die weigeringen pas naderhand ingevoerd en niet vanaf de eerste allochtoonse bezoeker ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9584 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() "..een koekje van eigen deeg.." "..wie een kuil graaft voor een ander.." "..de pot verwijt de ketel.." enz. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9585 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deze feiten die ik geef zijn DE WAARHEID. Nee, want dat "om mensen te overhalen iets te krijgen tegen allochtonen" is de titel van de topic helemaal niet. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#9586 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, het is geen haatzaaien, het zijn redenen waarom meer en meer mensen iets krijgen tegen allochtonen.
![]() |
![]() |
![]() |
#9587 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het schoolsysteem tekort schiet...hoe komt het dan dat er wel allochtonen zijn die floreren in deze maatschappij? Waar zit het verschil dan? Er zijn schooltekorten...prima...stel dat dat waar is...deze tekorten zijn er dus altijd en voor iedereen. Toch slagen er vele allochtonen...waar zit het verschil?
Laatst gewijzigd door illwill : 2 september 2011 om 08:07. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9588 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#9589 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Als je DE waarheid wil weergeven mag je niet selecteren op aard van de feiten (criminele feiten) en op afkomst van de dader. Citaat:
Laatst gewijzigd door artisjok : 2 september 2011 om 08:29. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9590 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb nooit iemands quote vervalst. Begin maar te zoeken om jullie valse beschuldigingen aan te tonen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9591 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9592 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij maakt er iets helemaal anders van. Wat voor een pretentie heb jij wel niet doordat je beter beweerd te weten dan mezelf wat de reden is van MIJN EIGEN topic? Is dat ook eigen aan Atheisten ofzo? Ik ontken nergens dat het een selectie is. Dat is nogal logisch, maar het blijven feiten welke de waarheid zijn. En die waarheid is dat er teveel feiten gepleegt worden door allochtonen. Dat is de waarheid en is een waarheid. Geen enkel verschil. ![]() Idd, en mensen worden overhaald door deze feiten, want dat zijn de redenen dan ook. Simpel.
![]() |
![]() |
![]() |
#9593 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je doet niets anders dan de woorden van anderen te verdraaiien.
![]() |
![]() |
![]() |
#9594 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9595 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet alleen drukken ze zwaar op de criminaliteitscijfers maar ook gebruiken ze onze financiële reserves op. Niet mijn bewering (al ben ik het er mee eens) maar wel die van Yves Liégeois en Piet Van den Bon. Wij hebben decennia lang gewroet om de staatskas te spekken en moeten er nu staan op toekijken hoe vreemden die nooit of bijna nooit iets hebben bijgedragen de sociale zekerheid uithollen. Wat zal voor ons het loon zijn van ons vele afdragen aan belastingen en sociale zekerheid ? Armoede in onze oude dag omdat er geen geld meer is voor onze pensioenen? Tekorten voor zieken en gehandicapten? De toekomst ziet er niet goed uit. Het moet maar eens gedaan zijn met de overvloedige instroom van migranten. Oplossing : volledige immigratiestop, direct. Voor iedereen die realistisch denkt, wordt het hoe langer hoe moeilijker om positief te blijven tegenover allochtonen in deze omstandigheden.
![]() |
![]() |
#9596 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#9597 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Het is niet noodzakelijk de fout van een allochtoon dat er geld verdwijnt, maar eerder van ons systeem dat dit toelaat. Bovendien ken ik ook veel Belgen die profiteren van het systeem, zoals zovele mensen die onterecht op de ziekenkas staan of van de werkloosheidsuitkering profiteren terwijl er al iets aan had gedaan kunnen worden. Enkel criminaliteitscijfers tonen van allochtonen? Dat geeft een vertekend beeld van de samenleving, dat is als beweren dat er énkel allochtonen criminele feiten begaan en geen enkele Belg. Straks ga je nog een stap verder en zal je aantonen dat alle allochtonen criminele feiten begaan. Laatst gewijzigd door Bulevardi : 2 september 2011 om 13:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9598 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Eigenlijk geeft de titel aanleiding om zich af te vragen waarom mensen zo bevooroordeeld zijn, zo veralgemenen. Citaat:
Citaat:
De huidige crisis veroorzaakt door de banken, ook de schuld van de allochtonen? De besparingen die weer verhaald worden op ons, en niet op de banken, ook de schuld van de allochtonen? Waarom moeten degenen die al die jaren geld vergaard hebben en met de winsten gaan lopen zijn niet meebetalen? Ook de schuld van de allochtonen? Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#9599 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb al gezegt waarom mensen bevooroordelen en veralgemenen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Laatst gewijzigd door illwill : 2 september 2011 om 13:16. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9600 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door illwill : 2 september 2011 om 13:17. |
||
![]() |