Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 2 september 2011, 14:39   #9601
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Nee, ik geef de redenen waarom er meer en meer mensen gaan discrimineren. En voor de laatste keer, mensen gaan onterecht alle allochtonen discrimineren omdat ze geen andere keuze hebben omdat mensen als jij en de politici de criminelen blijven beschermen waardoor ze het dus verkloten voor iedereen.
1 Ik bescherm geen criminelen. Laat je leugens toch eens achterwege.
2 Als jij wil aanklagen dat politici niet voldoende optreden tegen criminelen, start daar dan een topic over. Wat je hier wil aanklagen vind ik niet in de titel, noch in de OP.
Citaat:
Jij maakt er iets helemaal anders van. Wat voor een pretentie heb jij wel niet doordat je beter beweerd te weten dan mezelf wat de reden is van MIJN EIGEN topic? Is dat ook eigen aan Atheisten ofzo?
Je geeft redenen aan de hand van die selectieve lijstjes?
Citaat:
Ik ontken nergens dat het een selectie is. Dat is nogal logisch, maar het blijven feiten welke de waarheid zijn. En die waarheid is dat er teveel feiten gepleegt worden door allochtonen. Dat is de waarheid en is een waarheid. Geen enkel verschil.
Doordat het een selectie is is het niet de waarheid maar een waarheid.
Citaat:
Idd, en mensen worden overhaald door deze feiten, want dat zijn de redenen dan ook. Simpel.
Dan plaats je toch die lijstjes om mensen te overhalen.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2011, 15:02   #9602
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
1 Ik bescherm geen criminelen. Laat je leugens toch eens achterwege.
2 Als jij wil aanklagen dat politici niet voldoende optreden tegen criminelen, start daar dan een topic over. Wat je hier wil aanklagen vind ik niet in de titel, noch in de OP.

Je geeft redenen aan de hand van die selectieve lijstjes?

Doordat het een selectie is is het niet de waarheid maar een waarheid.

Dan plaats je toch die lijstjes om mensen te overhalen.
1 Je ontkent dat er teveel zijn die feiten plegen en dat ze het verkloten voor iedereen. Dat is meer dan genoeg.
2 Dat weet ik. Dat jij het niet vind is geen verassing.

Idd. Dat ontken ik nergens.

Nee, deze feiten zijn de waarheid want ze gebeuren dagdagelijks en daar verander ik niets aan.

Nee, de feiten zelf overhalen mensen...niet de melding van deze feiten. Ik heb zelfs bewezen dat ik niemand overhaal. Komt nog bij dat IK zelf zeg dat dat mijn doel niet is.

NOGMAALS, waar haal jij de pretentie om beter te weten dan mezelf wat dat ik wil doen?
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2011, 15:31   #9603
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
1 Je ontkent dat er teveel zijn die feiten plegen en dat ze het verkloten voor iedereen. Dat is meer dan genoeg.
2 Dat weet ik. Dat jij het niet vind is geen verassing.

Idd. Dat ontken ik nergens.

Nee, deze feiten zijn de waarheid want ze gebeuren dagdagelijks en daar verander ik niets aan.

Nee, de feiten zelf overhalen mensen...niet de melding van deze feiten. Ik heb zelfs bewezen dat ik niemand overhaal. Komt nog bij dat IK zelf zeg dat dat mijn doel niet is.

NOGMAALS, waar haal jij de pretentie om beter te weten dan mezelf wat dat ik wil doen?
1 Waar ontken ik dat? Graag citaat met link.
2 Toon dan waar dat weer te vinden is in je titel en/of OP.
3 Door je selectiecriteria geef je niet DE waarheid, maar EEN waarheid.
Oud 2 september 2011, 15:42   #9604
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
In heel deze topic
In heel deze topic
Oud 2 september 2011, 16:19   #9605
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
In heel deze topic
In heel deze topic
1 Niet dus.
2 Ach, heet deze topic is je titel en OP. Ook al niet dus.
3 Je verandert die waarheid door je selectie.
Oud 2 september 2011, 16:46   #9606
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Neen, U ziet het als een inbreuk op Uw waarheid.

Al die feiten afzonderlijk blijven feiten, en in vele gevallen perfect staafbaar en internetgedocumenteerd.

Maar het woord dat U zoekt is "propaganda". Yep, Illwill voert hier propaganda.
Net zoals politieke partijen propaganda voeren in de voor en door hen toegelaten periodes.

Het is nu aan U om de juist tegenpropaganda te voeren, maar ik geef U nu al 1 ding mee, de door "Illwill en kompanen" aangevoerde feiten ontkennen en/of minimaliseren werkt niet. Integendeel.
Oud 2 september 2011, 16:54   #9607
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
1 Niet dus.
2 Ach, heet deze topic is je titel en OP. Ook al niet dus.
1 Jawel ,in heel de topic zoals ik al zei.
2 Nee de titel kan iedereen zien en dat is hem niet.
3 Nee, ik copy paste 1 op 1. Ik verander niets. Ik geef feiten.

Welke waarheid verander ik? Wat is die waarheid precies waar jij het over hebt?

Laatst gewijzigd door illwill : 2 september 2011 om 16:55.
Oud 2 september 2011, 19:03   #9608
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
1 Jawel ,in heel de topic zoals ik al zei.
2 Nee de titel kan iedereen zien en dat is hem niet.
3 Nee, ik copy paste 1 op 1. Ik verander niets. Ik geef feiten.

Welke waarheid verander ik? Wat is die waarheid precies waar jij het over hebt?
1 Ok check.
Mijn oudste post in deze draad die de zoekfunctie weergeeft.
Het gaat nu weer over moslims.
Ja, er zijn integratieproblemen. Ik heb geen moeite om dat te schrijven. Waar ligt nu die enorme blok om dat toch eens lezen? Want dat selectief lezen is ronduit ridicuul.

Maar de overgrote meerderheid van de allochtonen draait gewoon mee in de maatschappij. Die komen niet in de media.
Ik veroordeel geen zogenaamde groep op basis van de daden van een kleine minderheid binnen die groep.
Ik behoor niet tot degenen die iets hebben tegen de allochtonen.
http://forum.politics.be/showthread....34#post5320334
Daarin ontken ik volgens jouw dat er teveel zijn die feiten plegen en dat ze het verkloten voor iedereen.
Of toch net niet? Vertel het me.
2 Neen, in de titel staat niets waaruit blijkt dat je wil aanklagen dat politici niet voldoende optreden tegen criminelen. Daarover zijn we het dan eens.
3 Je kopieert niet 1 op 1. Je maakt een selectie.

De waarheid is dat allochtonen niet uitsluitend criminele feiten plegen, en dat niet alle criminele feiten uitsluitend door allochtonen gepleegd worden.
Oud 2 september 2011, 19:18   #9609
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bulevardi Bekijk bericht
Als er een systeem is waarbij men de kas niet kan uithollen, dan is er geen probleem. Men moet de oorzaak aanpakken, niet de gevolgen.
Het is niet noodzakelijk de fout van een allochtoon dat er geld verdwijnt, maar eerder van ons systeem dat dit toelaat.

Bovendien ken ik ook veel Belgen die profiteren van het systeem, zoals zovele mensen die onterecht op de ziekenkas staan of van de werkloosheidsuitkering profiteren terwijl er al iets aan had gedaan kunnen worden.

Enkel criminaliteitscijfers tonen van allochtonen? Dat geeft een vertekend beeld van de samenleving, dat is als beweren dat er énkel allochtonen criminele feiten begaan en geen enkele Belg. Straks ga je nog een stap verder en zal je aantonen dat alle allochtonen criminele feiten begaan.
Natuurlijk hebt u gelijk wat betreft het systeem: het functioneert niet naar behoren, het geeft vreemdelingen de kans het land binnen te komen met een minimum aan controle en direct van allerlei voordelen te genieten. Daarom moeten er onmiddellijk veel strengere richtlijnen komen, veel meer controle en een immigratiestop vanaf nu tot er orde op zaken gesteld is.
En ja, er zijn ook Belgen die profiteren. Niemand zal dat ontkennen. Alleen heeft een Belg niet dezelfde mogelijkheden als een inwijkeling! Aan welke voorwaarden moet een Belg voldoen om steun of een vervangingsinkomen te krijgen? Hoelang moet een Belg gewerkt hebben vooraleer hij recht heeft op volwaardig stempelgeld?
Asielzoekers krijgen volledige ondersteuning vanaf het ogenblik dat ze een voet op Belgische bodem gezet hebben! Sommige allochtonen krijgen volwaardig stempelgeld met slechts één dag werk op hun CV. Dat klopt niet!
Wat de criminaliteit betreft, het is hier al tot in den treure herhaald dat het percentage allochtonen in de gevangenis ruimschoots het percentage allochtonen van de bevolking overschrijdt.
Oud 2 september 2011, 19:28   #9610
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
1. Marie, in de titel staat "waarom meer mensen..." niet "waarom mensen meer en meer..."

2. Is dat een reden om iets te krijgen tegen alle allochtonen?
Eigenlijk geeft de titel aanleiding om zich af te vragen waarom mensen zo bevooroordeeld zijn, zo veralgemenen.

3. Heb je daar een link voor? Dan kan ik lezen wat er precies beweerd wordt.

4. Dat is allemaal de schuld van de allochtonen? Kan je dat aantonen?
De huidige crisis veroorzaakt door de banken, ook de schuld van de allochtonen?
De besparingen die weer verhaald worden op ons, en niet op de banken, ook de schuld van de allochtonen?
Waarom moeten degenen die al die jaren geld vergaard hebben en met de winsten gaan lopen zijn niet meebetalen? Ook de schuld van de allochtonen?

Wij moeten eindelijk eens naar een systeem waar de economie ten dienste staat van de mensen, i.p.v. de mensen ten dienste van de economie.
1. U zoekt weer eens spijkers op laag water met uw woordspelletjes.
2. Als ik weet dat ik een minimumpensioentje zal hebben ondanks mijn 30-jarige loopbaan en ondanks het feit dat ik als jonge vrouw bijna 9 jaren werkloos was ZONDER stempelgeld, terwijl de eerste de beste allochtoon evenveel inkomen zal krijgen zonder er een klop voor gedaan te hebben, dan is het inderdaad wel moeilijk om niet nijdig te worden.
3. Bent u nu eigenlijk de enige Belg die nooit het nieuws volgt?
http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20110901_173
http://www.demorgen.be/dm/nl/2461/De...ekerheid.dhtml
4. Nooit gehoord van familieherenigingen? Als dat geen enorme druk uitoefent op onze sociale kassen dan weet ik het niet meer! Oude mensen en masse naar hier laten komen zodat ze hier verzorgd moeten worden, en u zult toch ook wel weten dat de jaren heel wat kwaaltjes meebrengen. Al die oude mensen die hier nooit iets gedaan hebben, geen penning hebben bijgedragen tot ons welzijn, die moeten wij nu onderhouden, voeden, verzorgen? Is dat normaal? Als ik naar Marokko trek, gaan ze mij daar dan ook een volwaardig pensioen geven, denkt u?
Plus al die leeflonen, onverdiende stempelgelden enzovoort ...
De banken zijn geen heilige instituten maar die profiteurs uit allerlei vreemde landen zijn het helemaal niet!

Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 2 september 2011 om 19:29.
Marie van de koster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2011, 19:33   #9611
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Natuurlijk hebt u gelijk wat betreft het systeem: het functioneert niet naar behoren, het geeft vreemdelingen de kans het land binnen te komen met een minimum aan controle en direct van allerlei voordelen te genieten. Daarom moeten er onmiddellijk veel strengere richtlijnen komen, veel meer controle en een immigratiestop vanaf nu tot er orde op zaken gesteld is.
En ja, er zijn ook Belgen die profiteren. Niemand zal dat ontkennen. Alleen heeft een Belg niet dezelfde mogelijkheden als een inwijkeling! Aan welke voorwaarden moet een Belg voldoen om steun of een vervangingsinkomen te krijgen? Hoelang moet een Belg gewerkt hebben vooraleer hij recht heeft op volwaardig stempelgeld?
De Belgen en niet-Belgen moeten aan dezelfde voorwaarden voldoen, Marie.
Dat is ook al tot in den treure herhaald (met de linken naar de wetgeving ter zake)

Citaat:
Asielzoekers krijgen volledige ondersteuning vanaf het ogenblik dat ze een voet op Belgische bodem gezet hebben!
Noem je op straat slapen of onderdak in een gesloten asielcentrum "volledige ondersteuning"?
Citaat:
Sommige allochtonen krijgen volwaardig stempelgeld met slechts één dag werk op hun CV. Dat klopt niet!
Dat klopt inderdaad niet. Allochtonen krijgen geen stempelgeld met slechts één dag werk op hun CV.
Citaat:
Wat de criminaliteit betreft, het is hier al tot in den treure herhaald dat het percentage allochtonen in de gevangenis ruimschoots het percentage allochtonen van de bevolking overschrijdt.
Dit is inderdaad al tot in de treure herhaald.
Wat is het punt dat je hiermee wenst te maken?
Oud 2 september 2011, 19:34   #9612
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
1 Ok check.
Mijn oudste post in deze draad die de zoekfunctie weergeeft.
Het gaat nu weer over moslims.
Ja, er zijn integratieproblemen. Ik heb geen moeite om dat te schrijven. Waar ligt nu die enorme blok om dat toch eens lezen? Want dat selectief lezen is ronduit ridicuul.

Maar de overgrote meerderheid van de allochtonen draait gewoon mee in de maatschappij. Die komen niet in de media.
Ik veroordeel geen zogenaamde groep op basis van de daden van een kleine minderheid binnen die groep.
Ik behoor niet tot degenen die iets hebben tegen de allochtonen.
http://forum.politics.be/showthread....34#post5320334
Daarin ontken ik volgens jouw dat er teveel zijn die feiten plegen en dat ze het verkloten voor iedereen.
Of toch net niet? Vertel het me.
2 Neen, in de titel staat niets waaruit blijkt dat je wil aanklagen dat politici niet voldoende optreden tegen criminelen. Daarover zijn we het dan eens.
3 Je kopieert niet 1 op 1. Je maakt een selectie.

De waarheid is dat allochtonen niet uitsluitend criminele feiten plegen, en dat niet alle criminele feiten uitsluitend door allochtonen gepleegd worden.
Nee, maar ze doen toch erg hun best om hoge cijfers in de criminaliteit te halen, hé.
http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Bin...Oostende.dhtml
Oud 2 september 2011, 19:43   #9613
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
1. De Belgen en niet-Belgen moeten aan dezelfde voorwaarden voldoen, Marie.
Dat is ook al tot in den treure herhaald (met de linken naar de wetgeving ter zake)

2. Noem je op straat slapen of onderdak in een gesloten asielcentrum "volledige ondersteuning"?

3. Dat klopt inderdaad niet. Allochtonen krijgen geen stempelgeld met slechts één dag werk op hun CV.

4. Dit is inderdaad al tot in de treure herhaald.
Wat is het punt dat je hiermee wenst te maken?
1. Oh ja? Krijgen Belgen ook 500 € per dag of gratis verblijf in een hotel als ze hier uit het buitenland aankomen?

2. Zijn er geen Belgen die op straat slapen? Hoe langer hoe meer zelfs. Ten gevolge van … inderdaad, steeds minder geld om autochtonen te helpen.

3. Inderdaad, ik vergiste me. ’t Is nog erger, ze krijgen pensioen voor de rest van hun leven als ze één dag gewerkt hebben.
http://www.nieuwsblad.be/article/det...cleid=IN37Q48E

4. Het punt dat ik wil maken? Dat het schandalig is dat er zoveel criminaliteit onder die mensen is en dikwijls gericht op de inwoners van het land dat hen zo gastvrij onthaalt (zie bovenstaande!). En ik ben blij dat u dat dan toch eindelijk toegeeft.
Oud 2 september 2011, 19:51   #9614
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
1. U zoekt weer eens spijkers op laag water met uw woordspelletjes.
2. Als ik weet dat ik een minimumpensioentje zal hebben ondanks mijn 30-jarige loopbaan en ondanks het feit dat ik als jonge vrouw bijna 9 jaren werkloos was ZONDER stempelgeld, terwijl de eerste de beste allochtoon evenveel inkomen zal krijgen zonder er een klop voor gedaan te hebben, dan is het inderdaad wel moeilijk om niet nijdig te worden.
3. Bent u nu eigenlijk de enige Belg die nooit het nieuws volgt?
http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20110901_173
http://www.demorgen.be/dm/nl/2461/De...ekerheid.dhtml
4. Nooit gehoord van familieherenigingen? Als dat geen enorme druk uitoefent op onze sociale kassen dan weet ik het niet meer! Oude mensen en masse naar hier laten komen zodat ze hier verzorgd moeten worden, en u zult toch ook wel weten dat de jaren heel wat kwaaltjes meebrengen. Al die oude mensen die hier nooit iets gedaan hebben, geen penning hebben bijgedragen tot ons welzijn, die moeten wij nu onderhouden, voeden, verzorgen? Is dat normaal? Als ik naar Marokko trek, gaan ze mij daar dan ook een volwaardig pensioen geven, denkt u?
Plus al die leeflonen, onverdiende stempelgelden enzovoort ...
De banken zijn geen heilige instituten maar die profiteurs uit allerlei vreemde landen zijn het helemaal niet!
1. Gezien opmerkingen in het verleden dacht ik dat je dat belangrijk vond.
2. Het is juist, dat je pensioen veel te laag zal zijn. Je zou toch beter nijdig zijn op degenen die hun hele leven een dik salaris hadden en daarbovenop nog eens een dik pensioen.
3. Dat is een mening van een rechter. Waarop baseert hij zich? Heeft hij daarover enige studie uitgevoerd of onder ogen gehad? Neen, he.
4 Oude mensen en masse? Hoeveel zijn er dat. Oude mensen (behalve voor Turken met een onbeperkte verblijfsvergunning) kunnen alleen naar hier komen in het kader van de mensenrechten; Als ze in hun land geen andere familieleden meer hebben. (zo ongeveer) Van waar haal jij die "en masse"?
Die oude mensen die uitzonderlijk toch mogen komen, hebben niets bijgedragen. Maar hun kinderen toch wel.
Uiteraard zijn profiteurs geen heiligen, maar je gaat me toch niet wijsmaken dat alle allochtonen profiteurs zijn.
Oud 2 september 2011, 19:53   #9615
Karel Martel B
Perm. Vertegenwoordiger VN

Karel Martel B's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het is juist, dat je pensioen veel te laag zal zijn. Je zou toch beter nijdig zijn op degenen die hun hele leven een dik salaris hadden en daarbovenop nog eens een dik pensioen.
Bedoel je ambtenaren?

Want in de prive is het pensioen niet vet hoor.

Laatst gewijzigd door Karel Martel B : 2 september 2011 om 19:54.
Karel Martel B is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2011, 20:02   #9616
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
1. Oh ja? Krijgen Belgen ook 500 € per dag of gratis verblijf in een hotel als ze hier uit het buitenland aankomen?

2. Zijn er geen Belgen die op straat slapen? Hoe langer hoe meer zelfs. Ten gevolge van … inderdaad, steeds minder geld om autochtonen te helpen.

3. Inderdaad, ik vergiste me. ’t Is nog erger, ze krijgen pensioen voor de rest van hun leven als ze één dag gewerkt hebben.
http://www.nieuwsblad.be/article/det...cleid=IN37Q48E

4. Het punt dat ik wil maken? Dat het schandalig is dat er zoveel criminaliteit onder die mensen is en dikwijls gericht op de inwoners van het land dat hen zo gastvrij onthaalt (zie bovenstaande!). En ik ben blij dat u dat dan toch eindelijk toegeeft.
1. Marie, je had het over
De Belgen en niet-Belgen moeten aan dezelfde voorwaarden voldoen, Marie.

2. Marie, je had het over
Asielzoekers krijgen volledige ondersteuning vanaf het ogenblik dat ze een voet op Belgische bodem gezet hebben!
Vertel me; op straat slapen of onderdak in een gesloten asielcentrum noem je dat volledige ondersteuning?

3 Marie, je had het over
Sommige allochtonen krijgen volwaardig stempelgeld met slechts één dag werk op hun CV. Dat klopt niet!
Dat klopt inderdaad niet. Allochtonen krijgen geen stempelgeld met slechts één dag werk op hun CV.

4 Marie, ik heb al talloze malen toegegeven dat ze inderdaad oververtegenwoordigd zijn in de gevangeniscijfers.
Keer op keer ben jij blij dat ik dat "eindelijk" toegeef.
Oud 2 september 2011, 21:38   #9617
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In een dancing is dit een excuus om mensen te weigeren op basis van afkomst.

Dus als dancinguitbaters de norm hanteren van 1 op tien is allochtoon laten ze op 100 bezoekers tien allochtonen binnen om zo de perfecte weerspiegeling van de samenstelling van de bevolking te krijgen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok
Mijn voorstel was om met quota een weerspiegeling te hebben van de samenstelling van de bevolking.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2011, 21:43   #9618
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik beweer helemaal niet dat hij liegt. Gelieve je stropoppen achterwege te laten.
Ik ben je "discussie"methode beu.
.
1) Niet de waarheid weergeven komt volgens mij altijd nog overeen met liegen, en in jouw post beschuldig je Illwill daarvan.
2) Dat is wederzijds.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok
Illwill selecteert feiten op basis van de afkomst van daders.
Hij is er zich van bewust dat hij daarmee niet de waarheid, de realiteit weergeeft;
Oud 2 september 2011, 21:48   #9619
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het blijft staan omdat de moderatie niet optreedt tegen haatzaaien.
Volgens jou is dat haatzaaien.
Ik zal de vraag die men jou hier al -tig maal stelde nog eens herhalen.
Hoe weet jij dat een topicstarter die een topic over allochtonen start dit doet met de bedoeling haat te zaaien?
Oud 2 september 2011, 21:50   #9620
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nee, het is geen haatzaaien, het zijn redenen waarom meer en meer mensen iets krijgen tegen allochtonen.
Sjok verwart haat zaaien met de waarheid zeggen.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be