![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#9601 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
2 Als jij wil aanklagen dat politici niet voldoende optreden tegen criminelen, start daar dan een topic over. Wat je hier wil aanklagen vind ik niet in de titel, noch in de OP. Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#9602 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2 Dat weet ik. Dat jij het niet vind is geen verassing. Idd. Dat ontken ik nergens. Nee, deze feiten zijn de waarheid want ze gebeuren dagdagelijks en daar verander ik niets aan. Nee, de feiten zelf overhalen mensen...niet de melding van deze feiten. Ik heb zelfs bewezen dat ik niemand overhaal. Komt nog bij dat IK zelf zeg dat dat mijn doel niet is. NOGMAALS, waar haal jij de pretentie om beter te weten dan mezelf wat dat ik wil doen?
![]() |
![]() |
![]() |
#9603 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
2 Toon dan waar dat weer te vinden is in je titel en/of OP. 3 Door je selectiecriteria geef je niet DE waarheid, maar EEN waarheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9604 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In heel deze topic Nee, deze feiten zijn de waarheid want ze gebeuren dagdagelijks en daar verander ik niets aan.
![]() |
![]() |
![]() |
#9605 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
2 Ach, heet deze topic is je titel en OP. Ook al niet dus. 3 Je verandert die waarheid door je selectie. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9606 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, U ziet het als een inbreuk op Uw waarheid.
Al die feiten afzonderlijk blijven feiten, en in vele gevallen perfect staafbaar en internetgedocumenteerd. Maar het woord dat U zoekt is "propaganda". Yep, Illwill voert hier propaganda. Net zoals politieke partijen propaganda voeren in de voor en door hen toegelaten periodes. Het is nu aan U om de juist tegenpropaganda te voeren, maar ik geef U nu al 1 ding mee, de door "Illwill en kompanen" aangevoerde feiten ontkennen en/of minimaliseren werkt niet. Integendeel.
![]() |
#9607 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2 Nee de titel kan iedereen zien en dat is hem niet. 3 Nee, ik copy paste 1 op 1. Ik verander niets. Ik geef feiten. Welke waarheid verander ik? Wat is die waarheid precies waar jij het over hebt?
Laatst gewijzigd door illwill : 2 september 2011 om 16:55. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9608 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijn oudste post in deze draad die de zoekfunctie weergeeft. Het gaat nu weer over moslims.http://forum.politics.be/showthread....34#post5320334 Daarin ontken ik volgens jouw dat er teveel zijn die feiten plegen en dat ze het verkloten voor iedereen. Of toch net niet? Vertel het me. 2 Neen, in de titel staat niets waaruit blijkt dat je wil aanklagen dat politici niet voldoende optreden tegen criminelen. Daarover zijn we het dan eens. 3 Je kopieert niet 1 op 1. Je maakt een selectie. De waarheid is dat allochtonen niet uitsluitend criminele feiten plegen, en dat niet alle criminele feiten uitsluitend door allochtonen gepleegd worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9609 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ja, er zijn ook Belgen die profiteren. Niemand zal dat ontkennen. Alleen heeft een Belg niet dezelfde mogelijkheden als een inwijkeling! Aan welke voorwaarden moet een Belg voldoen om steun of een vervangingsinkomen te krijgen? Hoelang moet een Belg gewerkt hebben vooraleer hij recht heeft op volwaardig stempelgeld? Asielzoekers krijgen volledige ondersteuning vanaf het ogenblik dat ze een voet op Belgische bodem gezet hebben! Sommige allochtonen krijgen volwaardig stempelgeld met slechts één dag werk op hun CV. Dat klopt niet! Wat de criminaliteit betreft, het is hier al tot in den treure herhaald dat het percentage allochtonen in de gevangenis ruimschoots het percentage allochtonen van de bevolking overschrijdt.
![]() |
![]() |
#9610 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. Als ik weet dat ik een minimumpensioentje zal hebben ondanks mijn 30-jarige loopbaan en ondanks het feit dat ik als jonge vrouw bijna 9 jaren werkloos was ZONDER stempelgeld, terwijl de eerste de beste allochtoon evenveel inkomen zal krijgen zonder er een klop voor gedaan te hebben, dan is het inderdaad wel moeilijk om niet nijdig te worden. 3. Bent u nu eigenlijk de enige Belg die nooit het nieuws volgt? http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20110901_173 http://www.demorgen.be/dm/nl/2461/De...ekerheid.dhtml 4. Nooit gehoord van familieherenigingen? Als dat geen enorme druk uitoefent op onze sociale kassen dan weet ik het niet meer! Oude mensen en masse naar hier laten komen zodat ze hier verzorgd moeten worden, en u zult toch ook wel weten dat de jaren heel wat kwaaltjes meebrengen. Al die oude mensen die hier nooit iets gedaan hebben, geen penning hebben bijgedragen tot ons welzijn, die moeten wij nu onderhouden, voeden, verzorgen? Is dat normaal? Als ik naar Marokko trek, gaan ze mij daar dan ook een volwaardig pensioen geven, denkt u? Plus al die leeflonen, onverdiende stempelgelden enzovoort ... De banken zijn geen heilige instituten maar die profiteurs uit allerlei vreemde landen zijn het helemaal niet!
Zo is 't. Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 2 september 2011 om 19:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9611 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is ook al tot in den treure herhaald (met de linken naar de wetgeving ter zake) Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wat is het punt dat je hiermee wenst te maken? |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#9612 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Bin...Oostende.dhtml
![]() |
![]() |
#9613 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. Zijn er geen Belgen die op straat slapen? Hoe langer hoe meer zelfs. Ten gevolge van … inderdaad, steeds minder geld om autochtonen te helpen. 3. Inderdaad, ik vergiste me. ’t Is nog erger, ze krijgen pensioen voor de rest van hun leven als ze één dag gewerkt hebben. http://www.nieuwsblad.be/article/det...cleid=IN37Q48E 4. Het punt dat ik wil maken? Dat het schandalig is dat er zoveel criminaliteit onder die mensen is en dikwijls gericht op de inwoners van het land dat hen zo gastvrij onthaalt (zie bovenstaande!). En ik ben blij dat u dat dan toch eindelijk toegeeft.
![]() |
![]() |
#9614 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
2. Het is juist, dat je pensioen veel te laag zal zijn. Je zou toch beter nijdig zijn op degenen die hun hele leven een dik salaris hadden en daarbovenop nog eens een dik pensioen. 3. Dat is een mening van een rechter. Waarop baseert hij zich? Heeft hij daarover enige studie uitgevoerd of onder ogen gehad? Neen, he. 4 Oude mensen en masse? Hoeveel zijn er dat. Oude mensen (behalve voor Turken met een onbeperkte verblijfsvergunning) kunnen alleen naar hier komen in het kader van de mensenrechten; Als ze in hun land geen andere familieleden meer hebben. (zo ongeveer) Van waar haal jij die "en masse"? Die oude mensen die uitzonderlijk toch mogen komen, hebben niets bijgedragen. Maar hun kinderen toch wel. Uiteraard zijn profiteurs geen heiligen, maar je gaat me toch niet wijsmaken dat alle allochtonen profiteurs zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9615 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Want in de prive is het pensioen niet vet hoor.
Heeft U ook SCHIJT aan de DIVERSITEIT? Laatst gewijzigd door Karel Martel B : 2 september 2011 om 19:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9616 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En ja, er zijn ook Belgen die profiteren. Niemand zal dat ontkennen. Alleen heeft een Belg niet dezelfde mogelijkheden als een inwijkeling! Aan welke voorwaarden moet een Belg voldoen om steun of een vervangingsinkomen te krijgen? Hoelang moet een Belg gewerkt hebben vooraleer hij recht heeft op volwaardig stempelgeld?De Belgen en niet-Belgen moeten aan dezelfde voorwaarden voldoen, Marie. Dat is ook al tot in den treure herhaald (met de linken naar de wetgeving ter zake) 2. Marie, je had het over Asielzoekers krijgen volledige ondersteuning vanaf het ogenblik dat ze een voet op Belgische bodem gezet hebben!Vertel me; op straat slapen of onderdak in een gesloten asielcentrum noem je dat volledige ondersteuning? 3 Marie, je had het over Sommige allochtonen krijgen volwaardig stempelgeld met slechts één dag werk op hun CV. Dat klopt niet!Dat klopt inderdaad niet. Allochtonen krijgen geen stempelgeld met slechts één dag werk op hun CV. 4 Marie, ik heb al talloze malen toegegeven dat ze inderdaad oververtegenwoordigd zijn in de gevangeniscijfers. Keer op keer ben jij blij dat ik dat "eindelijk" toegeef. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9617 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus als dancinguitbaters de norm hanteren van 1 op tien is allochtoon laten ze op 100 bezoekers tien allochtonen binnen om zo de perfecte weerspiegeling van de samenstelling van de bevolking te krijgen. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9618 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2) Dat is wederzijds. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9619 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zal de vraag die men jou hier al -tig maal stelde nog eens herhalen. Hoe weet jij dat een topicstarter die een topic over allochtonen start dit doet met de bedoeling haat te zaaien? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9620 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |