Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 3 september 2011, 16:03   #9661
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Neen. Leg uit.
Heeft het nog nut? Zelfs al leggen we het uit met pictogrammen, dan gaat U waarschijnlijk vragen waarom de derde pixel van de elleboog van't vrouwke uitsteekt, om zo de discusie weer te laten ontsporen.
Oud 3 september 2011, 16:06   #9662
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
De discussie beste Arti , ontstond naar aanleiding van deze opmerking van je, dat bleek een ietsiepietsie leugen te zijn, proberen om dan nu de focus te verleggen naar het aantal dagen wat gewerkt moet worden in het buitenland is uw poging om te proberen alsnog de discussie naar je hand te zetten, waarom geef je niet gewoon toe dat je fout zat en onterecht een bewering deed?
Die magistraat vertelde niets anders dan de waarheid wat jou blijkbaar erg stoort, vandaar dat jij dit als demagogische praat van het Vlaams belang probeert af te schilderen.. zwak hoor...
Daar pikte jij in, in de discussie. daar ontstond de discussie niet.

Hier begon de discussie, mijn beste Alice.
http://forum.politics.be/showthread....52#post5666452

Over de magistraat schreef ik :
De letterlijke woorden waren ietsiepietsie anders.
De magistraat zei iets van 'Na een dag werken KAN ..."
Om recht te hebben op die werkloosheidsvergoeding moeten aan nog wel wat voorwaarden voldaan worden.

Is die magistraat een VB-er dat hij zo'n demagogische praat verkoopt, en de helft van de waarheid achterwege laat?
Ik blijf erbij dat hij de helft van de waarheid achterwege liet, en dat maakt van hem een demagoog.

Laatst gewijzigd door artisjok : 3 september 2011 om 16:07.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2011, 16:39   #9663
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
1. Die reactie maakt toch ook deel uit van heel dit topic. Geef dan toch maar die reactie waar ik volgens jou zou ontkennen "dat er teveel zijn die feiten plegen en dat ze het verkloten voor iedereen". Of kan je dat niet? Hoe zou dat toch komen?
2.Hier beweerde dat je dat wilde aanklagen.
http://forum.politics.be/showthread....41#post5665441
en hier laat je uitschijnen dat dit in de titel staat, maar 'alleen) ik dat niet zie.
http://forum.politics.be/showthread....35#post5666135
3 Als je een selectie maakt is dit niet 1 op 1, maar 1 op n. (waarbij "n" een geheel positief getal is)

Welke feiten probeer ik te ontkennen?
Ik ontken geen feiten, ik beweer dat jij door je selectie niet DE waarheid weergeeft.
1 Ik zeg nergens dat het om al je reacties gaat.
2 Nee dat doe ik niet. Ik heb het daar niet over de titel.
3 Ik copieer wel 1 op 1. Als ik dat niet zou doen, zou de link zelfs niet eens werken.

Criminele feiten van allochtonen.

Welke waarheid geef ik niet weer?
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2011, 16:44   #9664
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De waarheid is dat allochtonen niet uitsluitend criminele feiten plegen, en dat niet alle criminele feiten uitsluitend door allochtonen gepleegd worden.
Waar spreek ik dat dan tegen?

Als iedereen weet dat ik feiten SELECTEER, hoe kan ik deze waarheid dan tegenspreken?
Als ik zelf niet vind of geloof dat alle allochtonen crimineel zijn en dat alle feiten door allochtonen worden gepleegd...waarom zou ik dat dan gaan tegenspreken of het tegendeel proberen te beweren?
Oud 4 september 2011, 06:37   #9665
OilOnFire
Gouverneur

Standaard

Allemaal goed en wel maar; wat zijn de alternatieven?
Buiten; werken en mutualiteitsuitkeringen uiteraard.
Behoudens rekening te houden met de menselijke internationale bindende overeenkomsten word er van laatst genoemde 'vervanginkomstenbron' ook aardig wat geschoffeld.
Hetgeen absoluut niet kan en zou mogen, is; wie dan ook gewoon hulpeloos in de kou te laten staan!.

Daarom, nogmaals; welke alternatieven zijn er daadwerkelijk voorhanden?
OilOnFire is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2011, 07:01   #9666
OilOnFire
Gouverneur

Standaard

Citaat:
De waarheid is dat allochtonen niet uitsluitend criminele feiten plegen, en dat niet alle criminele feiten uitsluitend door allochtonen gepleegd worden.
Dat er langs alle kanten en in alle kampen criminele feiten worden gepleegd is duidelijk .

Het punt is wel, dat heel wat autochtonen vanuit HUN autochtonenland niets liever zouden willen dan dat de allochtonen, hun verwerpelijke wanpraktijken in HUN allochtonenland zouden gaan plegen.

Na heelwat rijksinstellingen te hebben omgevormd in 'ghettos', zou het best leuk zijn om in onze gevangenissen nog een oord te behouden waar we nog lekker 'tussen ons' zouden kunnen en mogen vertoeven.
OilOnFire is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2011, 07:16   #9667
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
1 Ik zeg nergens dat het om al je reacties gaat.
2 Nee dat doe ik niet. Ik heb het daar niet over de titel.
3 Ik copieer wel 1 op 1. Als ik dat niet zou doen, zou de link zelfs niet eens werken.

Criminele feiten van allochtonen.

Welke waarheid geef ik niet weer?
1. Over welke reactie(s) gaat het dan wel? Geef tenminste citaat met link. Of kan je dat niet, omdat ik helemaal niet ontken "dat er teveel zijn die feiten plegen en dat ze het verkloten voor iedereen".
2. Ik had het dat wel over : "Wat je hier wil aanklagen vind ik niet in de titel, noch in de OP." En daarop reageerde je. : "Dat weet ik. Dat jij het niet vind is geen verassing."
Blijkbaar vind je het zelf ook niet.
3. Dat heeft niets met werkende linken te maken.
Je selecteert. Dat is niet 1 op1 kopiëren, dat is per definitie 1 op n kopiëren.
Daardoor geef je niet DE waarheid weer, maar EEN waarheid.
Oud 4 september 2011, 09:18   #9668
Macchiavelli
Minister

Macchiavelli's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De waarheid is dat allochtonen significant bovengemiddeld scoren in het plegen van criminele feiten, en dat het vooral allochtonen met één zeer bepaalde religieuze achtergrond zijn die zich daaraan schuldig maken.

Je kan eens steekproefsgewijs op een willekeurige dag bij een willekeurige rechtbank binnenlopen en kijken naar wie waarvoor moet voorkomen.

Of de gevangenispopulatie eens wat nader bekijken. Wat dat betreft geeft het document "Buitenlanders in de Belgische gevangenissen" al een inblik. Zo lezen wij daar:
Citaat:
Een aanzienlijk deel van de penitentiaire bevolking in België heeft een vreemde nationaliteit. Voor de totale groep voorlopig gehechten en veroordeelden in Belgische gevangenissen vinden we in 2003 volgende verdeling: 55% heeft de Belgische nationaliteit en 45% heeft niet de Belgische nationaliteit.

Deze groep gedetineerden zonder Belgische nationaliteit bestaat grotendeels uit Europeanen, met een aanzienlijk deel Oost-Europeanen en Noord Afrikanen, waarbij vooral Marokko vertegenwoordigd is.
Het frappante is dat men hier klaarblijkelijk bij de "Europeanen" óók Noord-Afrikanen rekent.
Let wel: die 45% buitenlanders in de gevangenis zijn enkel degenen zonder Belgisch paspoort. Het aantal allochtonen mét een Belgisch paspoort, zoals zogenaamde "snelbelgen" e.d., is hier dus niet bij inbegrepen.

Verder lezen we:
Citaat:
Zo zijn er cultuurgebonden denkwijzen, waarvan ook andere gedragspatronen het gevolg zijn. Er wordt er bvb. een andere visie vastgesteld op bepaalde vormen van criminaliteit. Sommige delicten worden zelfs niet als criminaliteit beschouwd. Zo is een levensdelict voor de Turkse Gemeenschap in sommige gevallen een zaak van eer. Zo zijn er ook culturen waar men eerder geneigd is eigenhandig conflicten op te lossen, meestal via geweld (‘weinig woorden, maar daden’) zoals bvb. Albanezen.
"Cultuurgebonden leefwijzen" dus, en dan worden als voorbeeld Turken (islamieten) en Albanezen (grotendeel ook islamieten) aangehaald. Dat geeft samen met de al eerder genoemde Marokkanen (eveneens islamieten) ook al weer een idee in welke richting men voornamelijk dient te kijken.

Voorts, en dat is behoorlijk interessant:
Citaat:
De gedetineerden zijn vrij hun religie uit te oefenen en daarin bestaan in deze heterogene populatie van vreemdelingen grote verschillen. Elke religie poneert zijn eigen leefregels. Het is niet gemakkelijk om dit binnen een gesloten systeem te organiseren. In de gevangenissen gebeuren enorm veel inspanningen om dit mogelijk te maken, zoals specifieke eetgewoonten, bidmomenten e.d.

Het personeel en medegedetineerden ondervinden soms hinder van sommige religieuze gebruiken. Wanneer bvb. de oproep tot het avondgebed door de luidsprekers van heel de gevangenis galmt of wanneer men op cel met verschillende religies samen zit, waardoor de éne gedetineerde wil bidden terwijl de andere wil TV kijken.

Een bijkomend probleem bij de aanwezigheid van verschillende religies, is het feit dat het personeel onmogelijk alle leefregels en gebruiken kan kennen. Zij zijn hierin ook niet opgeleid. Vaak gebeurt het dat de gedetineerden hun religie aanhalen ter verantwoording van hun gedrag.

En in dit artikel lezen we:
Citaat:
Momenteel zitten in Belgische cellen 1.100 gevangenen van Marokkaanse afkomst. Zij vormen de grootste groep van buitenlandse gevangenen.

Zelfs met de mogelijkheid tot gedwongen terugkeer zullen maar enkele tientallen Marokkaanse gevangenen op korte termijn overgebracht kunnen worden. Onder meer mensen met dubbele nationaliteit, getrouwd met een Belg of in voorlopige hechtenis kunnen niet tot terugkeer gedwongen worden.
Ongeveer 1 op 10 gedetineerden in België is dus Marokkaan, terwijl Marokkanen niet 10% van de bevolking van België uitmaken. Het aantal Marokkanen in België bedroeg 264.974 (2006), op een totale bevolking van 10.839.905 (2010), oftewel zo'n 2,5% van de bevolking.
Anders gezegd zijn Marokkanen, die immers 2,5% van de bevolking en 10% van de gevangenispopulatie uitmaken, dus vier maal crimineler. Dat komt aardig overeen met de cijfers uit Nederland.

Wat uit dat artikel ook blijkt, is dat een zeer groot deel van die 1100 Marokkanen ook in het bezit van de Belgische nationaliteit is, en dus niet hoort bij die 45% allochtonen waarvan in het eerste artikel sprake is.
Waaruit we dus gevoeglijk kunnen concluderen dat er bij die 55% gevangenen met de Belgische nationaliteit, behalve Marokkanen ook nog een zeer aanzienlijk deel door de statistiek "verborgen" andere allochtonen zit.

Verder nog wat interessante linkjes:

http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Ne...-Rotterdam.htm

Verdacht van criminaliteit - Allochtonen en autochtonen nader bekeken (pdf)
Hier lezen we op blz. 74:
Citaat:
Van alle allochtone mannen was 3,8% in 2002 als verdachte in het HKS geregistreerd tegen 1,6% van de autochtone mannen, van allochtone vrouwen 0,7% (tegen 0,3% van de autochtone vrouwen). In absolute aantallen verdachten zijn, na de autochtonen met 102.000 personen, met elk ruim 10.000 personen de Marokkanen en Surinamers de grootste groepen, gevolgd door de Turken (7.500) en de Antillianen (6.600).

Binnen de allochtone bevolking liggen de verdachtenpercentages van de eerste generatie wat hoger dan van de tweede. In tegenstelling tot dit overall beeld laten de uitkomsten van Marokkanen en Turken en enkele in omvang kleinere herkomstgroepen echter een ander beeld zien. Bij deze herkomstgroeperingen liggen de verdachtenpercentages van de tweede generatie hoger dan van de eerste generatie.

Tussen westerse en niet-westerse allochtonen zijn wél grote verschillen te constateren binnen zowel de eerste als de tweede generatie. Het hoogste verdachtenpercentage heeft de groep mannelijke niet-westerse allochtone verdachten van de tweede generatie. Hiervan is 7,1% in 2002 door de politie als verdachte geregistreerd.
En:
Citaat:
Relatief lage percentages vertonen de meeste bevolkingsgroepen van West-Europese en van Aziatische afkomst.
Met Aziatische afkomst worden hier dus Indiërs, Sri Lankanen, Viëtnamezen, Thai, Chinezen, Koreanen e.d. bedoeld, en dus niet Iraki, Afghanen, Iraniërs, Syriërs e.d.

In dit artikel lezen we o.a. dit:
Citaat:
Alhoewel de cijfers laten zien dat niet-westerse allochtonen bij alle delicten (zelfs bij verkeersdelicten) oververtegenwoordigd zijn als dader, zijn de cijfers over vermogensdelicten met geweld het meest extreem in deze wanverhouding. De autochtonen plus de westerse allochtonen zijn goed voor 88,7 % van de bevolking (volgens het CBS), maar plegen slechts 39 % van de vermogensdelicten met geweld. De niet-westerse allochtonen vormen 11,3 % van de bevolking (volgens het CBS) en plegen 61 % van deze delicten.
En zo zijn er nog tal van zaken te vinden die je een idee geven wie zich aan welk soort criminaliteit schuldig maken, wie er het slachtoffer van zijn, welke percentages de allochtonen in respectievelijk gevangenissen, verdachten en totaal van de bevolking uitmaken, en ga zo maar door.
Telkens komt naar voren dat de niet-westerse allochtonen, en dan met name de islamitische en subsaharaanse Afrikanen, er met kop en schouders bovenuit steken.

Laatst gewijzigd door Macchiavelli : 4 september 2011 om 09:20.
Macchiavelli is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2011, 10:51   #9669
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door OilOnFire Bekijk bericht
Dat er langs alle kanten en in alle kampen criminele feiten worden gepleegd is duidelijk .

Het punt is wel, dat heel wat autochtonen vanuit HUN autochtonenland niets liever zouden willen dan dat de allochtonen, hun verwerpelijke wanpraktijken in HUN allochtonenland zouden gaan plegen.

Na heelwat rijksinstellingen te hebben omgevormd in 'ghettos', zou het best leuk zijn om in onze gevangenissen nog een oord te behouden waar we nog lekker 'tussen ons' zouden kunnen en mogen vertoeven.
Zeker en vast !
Oud 4 september 2011, 13:20   #9670
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
1. Over welke reactie(s) gaat het dan wel? Geef tenminste citaat met link. Of kan je dat niet, omdat ik helemaal niet ontken "dat er teveel zijn die feiten plegen en dat ze het verkloten voor iedereen".
2. Ik had het dat wel over : "Wat je hier wil aanklagen vind ik niet in de titel, noch in de OP." En daarop reageerde je. : "Dat weet ik. Dat jij het niet vind is geen verassing."
Blijkbaar vind je het zelf ook niet.
3. Dat heeft niets met werkende linken te maken.
Je selecteert. Dat is niet 1 op1 kopiëren, dat is per definitie 1 op n kopiëren.
Daardoor geef je niet DE waarheid weer, maar EEN waarheid.
1 In deze gehele topic draai je rond de pot en doe je alsof er geen probleem is. Je antwoord nooit direct op de vragen die men stelt. Je ontwijkt vragen. En zoals hier opnieuw zeg je dat ik de waarheid niet vertel. Nogmaals, je ontkent de feiten in deze hele topic. En dat weet je zelf goed genoeg en daarom ga ik niets quoten. Zie de topic...
2 Jij bent de enige die mijn woorden verdraait en zolang je dat blijft doen zul je met dit probleem blijven zitten vrees ik. Woorden in mond leggen zal je ook hier niet helpen.
3 Ik copieer de feiten 1 op 1. Ik geef wel de waarheid en dat is dat teveel allochtonen jongeren criminele feiten plegen. Door dit te ontkennen bevestig je opnieuw punt 1.
Oud 4 september 2011, 13:43   #9671
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ben benieuwd...normaal kan de kans niet groot zijn.

http://www.nieuwsblad.be/article/det...MF20110904_002
Oud 4 september 2011, 13:47   #9672
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
1 In deze gehele topic draai je rond de pot en doe je alsof er geen probleem is. Je antwoord nooit direct op de vragen die men stelt. Je ontwijkt vragen. En zoals hier opnieuw zeg je dat ik de waarheid niet vertel. Nogmaals, je ontkent de feiten in deze hele topic. En dat weet je zelf goed genoeg en daarom ga ik niets quoten. Zie de topic...
2 Jij bent de enige die mijn woorden verdraait en zolang je dat blijft doen zul je met dit probleem blijven zitten vrees ik. Woorden in mond leggen zal je ook hier niet helpen.
3 Ik copieer de feiten 1 op 1. Ik geef wel de waarheid en dat is dat teveel allochtonen jongeren criminele feiten plegen. Door dit te ontkennen bevestig je opnieuw punt 1.
1 Neen, ik ontken die feiten niet. Je geeft daarvoor geen post, want dat kan je niet.
2 Het is weer van dat. Je staat blok, en dan ga je die toer op.
3 Je kopieert niet 1 op 1; je selecteert.

Laatst gewijzigd door artisjok : 4 september 2011 om 13:48.
Oud 4 september 2011, 13:59   #9673
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
1 Neen, ik ontken die feiten niet. Je geeft daarvoor geen post, want dat kan je niet.
3 Je kopieert niet 1 op 1; je selecteert.
1 Jawel. Je doet niets anders.
2 Zegt degene die niet eens op vragen durft te antwoorden en constant de woorden van anderen verdraait.
3 Ik copieer de feiten 1 op 1. Ik selecteer idd feiten.

Nogmaals, ik heb je gevraagd welke waarheid ik tegenspreek...en dan maak je er iets van dat ik nooit heb beweerd nog tegenspreek. Waarom doe je dat eigenlijk? Wat denk je daarmee te bereiken?

Laatst gewijzigd door illwill : 4 september 2011 om 13:59.
Oud 4 september 2011, 19:01   #9674
Alboreto
Perm. Vertegenwoordiger VN

Alboreto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jij wil aantonen dat mensen van een bepaalde afkomst terecht gediscrimineerd worden.
Dat zal wel voor iedereen duidelijk zijn.

Citaat:
Ze zijn niet DE waarheid, ze zijn een selectie van feiten, en daardoor EEN waarheid. Niet DE waarheid.
Als je DE waarheid wil weergeven mag je niet selecteren op aard van de feiten (criminele feiten) en op afkomst van de dader.

Citaat:
Cherry picking, suppressing evidence, or the fallacy of incomplete evidence is the act of pointing to individual cases or data that seem to confirm a particular position, while ignoring a significant portion of related cases or data that may contradict that position. It is a kind of fallacy of selective attention, the most common example of which is the confirmation bias. Cherry picking may be committed unintentionally
http://en.wikipedia.org/wiki/Cherry_..._%28fallacy%29

(fallacy = denkfout, drogreden)
Oud 4 september 2011, 19:09   #9675
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Macchiavelli Bekijk bericht
De waarheid is dat allochtonen significant bovengemiddeld scoren in het plegen van criminele feiten, en dat het vooral allochtonen met één zeer bepaalde religieuze achtergrond zijn die zich daaraan schuldig maken.

Je kan eens steekproefsgewijs op een willekeurige dag bij een willekeurige rechtbank binnenlopen en kijken naar wie waarvoor moet voorkomen.

Of de gevangenispopulatie eens wat nader bekijken. Wat dat betreft geeft het document "Buitenlanders in de Belgische gevangenissen" al een inblik. Zo lezen wij daar:

Het frappante is dat men hier klaarblijkelijk bij de "Europeanen" óók Noord-Afrikanen rekent.
Let wel: die 45% buitenlanders in de gevangenis zijn enkel degenen zonder Belgisch paspoort. Het aantal allochtonen mét een Belgisch paspoort, zoals zogenaamde "snelbelgen" e.d., is hier dus niet bij inbegrepen.

Verder lezen we:

"Cultuurgebonden leefwijzen" dus, en dan worden als voorbeeld Turken (islamieten) en Albanezen (grotendeel ook islamieten) aangehaald. Dat geeft samen met de al eerder genoemde Marokkanen (eveneens islamieten) ook al weer een idee in welke richting men voornamelijk dient te kijken.

Voorts, en dat is behoorlijk interessant:

En in dit artikel lezen we:

Ongeveer 1 op 10 gedetineerden in België is dus Marokkaan, terwijl Marokkanen niet 10% van de bevolking van België uitmaken. Het aantal Marokkanen in België bedroeg 264.974 (2006), op een totale bevolking van 10.839.905 (2010), oftewel zo'n 2,5% van de bevolking.
Anders gezegd zijn Marokkanen, die immers 2,5% van de bevolking en 10% van de gevangenispopulatie uitmaken, dus vier maal crimineler. Dat komt aardig overeen met de cijfers uit Nederland.

Wat uit dat artikel ook blijkt, is dat een zeer groot deel van die 1100 Marokkanen ook in het bezit van de Belgische nationaliteit is, en dus niet hoort bij die 45% allochtonen waarvan in het eerste artikel sprake is.
Waaruit we dus gevoeglijk kunnen concluderen dat er bij die 55% gevangenen met de Belgische nationaliteit, behalve Marokkanen ook nog een zeer aanzienlijk deel door de statistiek "verborgen" andere allochtonen zit.

Verder nog wat interessante linkjes:

http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Ne...-Rotterdam.htm

Verdacht van criminaliteit - Allochtonen en autochtonen nader bekeken (pdf)
Hier lezen we op blz. 74:

En:

Met Aziatische afkomst worden hier dus Indiërs, Sri Lankanen, Viëtnamezen, Thai, Chinezen, Koreanen e.d. bedoeld, en dus niet Iraki, Afghanen, Iraniërs, Syriërs e.d.

In dit artikel lezen we o.a. dit:

En zo zijn er nog tal van zaken te vinden die je een idee geven wie zich aan welk soort criminaliteit schuldig maken, wie er het slachtoffer van zijn, welke percentages de allochtonen in respectievelijk gevangenissen, verdachten en totaal van de bevolking uitmaken, en ga zo maar door.
Telkens komt naar voren dat de niet-westerse allochtonen, en dan met name de islamitische en subsaharaanse Afrikanen, er met kop en schouders bovenuit steken.
iets zegt mij dat hier weinig reactie zal op komen uit linkieshoek...
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2011, 19:55   #9676
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
.
De enigste die blok staat ben jij met je al dan niet bewuste leugen dat allochtonen na amper één dag werken geen werkloosheidsuitkering kunnen krijgen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok
Dat klopt inderdaad niet. Allochtonen krijgen geen stempelgeld met slechts één dag werk op hun CV.

Laatst gewijzigd door daiwa : 4 september 2011 om 19:57.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2011, 20:00   #9677
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De letterlijke woorden waren ietsiepietsie anders.
De magistraat zei iets van 'Na een dag werken KAN ..."
En jij zei dat het niet kon.
Dus ofwel liegt die magistraat ofwel lieg jij, een andere mogelijkheid is er niet.
Oud 4 september 2011, 20:03   #9678
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Is die magistraat een VB-er dat hij zo'n demagogische praat verkoopt, en de helft van de waarheid achterwege laat?
Mensen die niet in jouw multicultureel sprookje passen krijgen van jou nog al rap het etiket VB'er opgeplakt.
Oud 4 september 2011, 20:05   #9679
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
opnieuw onzin, kent u het onderscheid tussen inkomensgarantie ouderen en pensioen?
Blijkbaar niet... het eerste is namelijk een vervangingsinkomen omdat je ONVOLDOENDE pensio?*enrechten hebt opgebouwd. U vertelt dus halve waarheden hoor.
.... Of halve leugens.
Oud 4 september 2011, 20:15   #9680
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Indien die vooraanstaande magistraten willens en wetens, de indruk geven dat "slechts 1 werkdag op je CV recht geeft op stempelgeld" dan stel ik me vragen over de mogelijkheid van hun functioneren als magistraat.

De waarheid zeggen in Belgié kan soms schadelijk zijn voor je verdere loopbaan.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be