![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#421 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik vraag mij af wat hij wel ziet als een goede prijs om te studeren. Alles wat hoger dan 100€ gaat, kan vrouwen aanzetten zich te prostitueren om aan het geld te geraken...
![]() |
![]() |
#422 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
117000 studerende studenten in Nederland. In het VK en de VS is het inderdaad elitair geworden, in NL niet. http://home.tudelft.nl/index.php?id=5158&L=0 Behalve de 1000€ meer inschrijvingsgeld is er nauwelijks verschillende studiekost in Nederland in vergelijking met België. Als je de belastingvoet België-Nederland in rekening brengt, denk ik dat je die 1000€x5 jaar wel heel snel zal terugverdiend hebben daar.
![]() |
![]() |
#423 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Het spijt me dat de waarheid kwetst. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#424 |
Minister-President
|
![]() Errrr... haar rijke vriendje is de klant... get your facts straight.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#425 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Weet je wat ik daarmee doe? Eens goed lachen. Iemand als hem die zich zo druk maakt op een forum, en daarmee kostbare tijd van zijn leven verdoet (hij is 60+).... En als ik hem uit zijn tent kan lokken door de waarheid te zeggen (in tegenstelling tot zijn scheldwoorden) dan zal ik het echt niet laten. Wie met mij rustig discussieert zal ik ook met respect beantwoorden, maar scheldkanon eno oogst wat hij gezaaid heeft. Tit for tat, dat is zelfs een biologische wet.
Argumentvormen uit deze link zijn uit den boze. de historische figuur Jezus Christus Laatst gewijzigd door Effect : 4 september 2011 om 19:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#426 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |