Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 september 2011, 18:36   #421
gehuigert
Europees Commissaris

gehuigert's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guido 007 Bekijk bericht
Wat moeten ze in Nederland dan wel niet doen om uit de kosten te geraken? Een bankoverval?
Pas maar op, straks gaat hij het nog gaan geloven ook. Om in Engeland te gaan studeren zal hij dan waarschijnlijk tegelijkertijd banken moeten overvallen en zich door mannen laten dekken (sic) om uit de kosten te geraken en in Amerika kan waarschijnlijk enkel de kinderen van de president studeren.

Ik vraag mij af wat hij wel ziet als een goede prijs om te studeren. Alles wat hoger dan 100€ gaat, kan vrouwen aanzetten zich te prostitueren om aan het geld te geraken...

]*-~{&O@o._.o@O&}~-*[
gehuigert is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2011, 18:43   #422
gehuigert
Europees Commissaris

gehuigert's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Niet studeren.
Zoals in het VK en in de VS, alleen de elite studeert verder.
http://www.stageplaza.nl/stage-nieuw...meer-studenten

117000 studerende studenten in Nederland. In het VK en de VS is het inderdaad elitair geworden, in NL niet.

http://home.tudelft.nl/index.php?id=5158&L=0

Behalve de 1000€ meer inschrijvingsgeld is er nauwelijks verschillende studiekost in Nederland in vergelijking met België. Als je de belastingvoet België-Nederland in rekening brengt, denk ik dat je die 1000€x5 jaar wel heel snel zal terugverdiend hebben daar.

]*-~{&O@o._.o@O&}~-*[
gehuigert is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2011, 19:50   #423
Effect
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Drugs-Effect begon in zijn prostitutie-draad mijn dochter te gebruiker als illustratie hoe de prostitutie haar van verkrachting redde en later noemde hij haar een hoer in deze draad omdat ze een rijke vent heeft en zich dus laat betalen voor sex. Vandaar.
Gerapporteerd wegens persoonlijke aanval Voelt eigenlijk vrij pointless.

Het spijt me dat de waarheid kwetst.
Effect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2011, 19:51   #424
Effect
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Dat is wat jouw "vergeten" persoonlijke aanval van je vriendje drugs-Effect, die mijn dochter een hoer noemde, impliceert. Als mijn dochter een hoer is, dan is haar rijke vriendje een pooier.

Nu jij weer met je onzin
Errrr... haar rijke vriendje is de klant... get your facts straight.
Oud 4 september 2011, 19:57   #425
Effect
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
Je hebt er geen probleem mee, maar je weet dat eno2's dochter dit niet is en gebruikte het woord daarvoor toch, dit was duidelijk geen compliment.

Verder weet u denk ik evenmin als mij hoe die relatie er precies uitziet.

Hoe triestig is het dat hier alles (globaal lijkt het een trend op dit forum, ik bedoel het dus zeker niet enkel op u want dit moet zowat de tweede post zijn die in m'n leven van u las, tenzij u een dubbelnick bent) super-letterlijk wordt genomen, er vervolgens een karikatuur van gemaakt wordt waardoor de inhoud belange niet meer hetzelfde is als hetgeen er werkelijk gezegd werd, en men op basis daarvan argumenten gaat zoeken die persoonlijk gaan. :-/

Op dit forum wordt hier wat veel geraast m.i. Vroeger vond je hier nog echte discussies. Die worden schaarser en schaarser. Nu is het werkelijk om te janken. Zonde eigenlijk voor het potentieel aan intellectueel dat veel meer wil en kan en dat hier her en der wel nog zit.

Je weet dat ik zelf ook slechte ervaringen heb met dat soort zaken... daarom kan ik het al zeker niet appreciëren dat hetzelfde hier gebeurd. De molentjes draaien heel traag wat mij betreft. Een week geleden hebben hier nog twee hoogopgeleiden het schip verlaten omdat het niveau van discussie voor hun werkelijk niet te harden meer was en men daarbij het niet schuwde persoonlijk te worden en de stalkerige toer op te gaan ...

Ik heb zelf net mijn negeerlijst voor het eerst in al die jaren in gebruik genomen (recente ervaringen + het onderschrift van persoon hebben me daar van overtuigd). Dat lijkt de enige uitweg. Het jammere is dat jij omgekeerd niet op de negeerlijst kan gaan staan van die persoon zodat hij of zij kan stoppen met pogingen je in een slecht daglicht te stemmen. Maarja ... iemand moet de verstandigste zijn denk ik dan.

Succes en laat het niet aan je hart komen!
Dat razen is met eno zelf begonnen. Die begint om het minste te flippen. In de drugsthread had hij echt de meest belachelijke non-argumenten, maar als je hem erop wees gebruikte hij ieder scheldwoord uit het woordenboek. En nu zou ik het nog geweest zijn.

Weet je wat ik daarmee doe? Eens goed lachen. Iemand als hem die zich zo druk maakt op een forum, en daarmee kostbare tijd van zijn leven verdoet (hij is 60+).... En als ik hem uit zijn tent kan lokken door de waarheid te zeggen (in tegenstelling tot zijn scheldwoorden) dan zal ik het echt niet laten.

Wie met mij rustig discussieert zal ik ook met respect beantwoorden, maar scheldkanon eno oogst wat hij gezaaid heeft. Tit for tat, dat is zelfs een biologische wet.

Laatst gewijzigd door Effect : 4 september 2011 om 19:57.
Oud 4 september 2011, 20:56   #426
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Niet studeren.
Zoals in het VK en in de VS, alleen de elite studeert verder.

eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be