![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#521 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Net uit, en het klootjesvolk spreekt alweer schande op de diverse fora. Moet wel goed zijn dus. Miss V (Vieze meid) laat je haar borsten zien, haar blaffer zien, en brengt haar hoeirge ho's mee voor je. Op de befaamde Mellamel beat. 'Dik is de bitch, En de rekening is vet.' http://www.youtube.com/watch?v=QHDaSLOsUoo MissV ft Phantom - Diva Attitude (2900 hits) Augustus 2011 Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 16 augustus 2011 om 16:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#522 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.youtube.com/watch?v=Owoq0nagIDQ
Ebie-Baby - PSYCHOBITCH! (3100 hits) 2010 Deze grofgebekte dame laat zich op youtube niet scotten. Geniet van haar ordinaire scheldtirades op haatcomments! Kehba is je kankermoeder wanneer ze met haar 2 benen open ligt! Ik moest wel even reageren want dit is wel het meest orgiineel berichtje in tijden.. Maar goed je wilt mijn aandacht dus.. Heb ik je bij deze gegeven! And now get the fuck off.. Ga een leven.. Een vent of bitch zoeken... Laat je effe goed van achteren nemen dan weet ik zeker dat je je veel beter gaat voelen! Laters! loserin... je bent gewoon een bitch die een beetje aandacht zoekt ik walg van je ps : ga dood Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 1 september 2011 om 23:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#523 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 'Ik ben een psycho bitch'
'Altijd in the picture' etc. Het is toch sterk verengelst Nederlands. Beetje teleurstellend. |
![]() |
![]() |
![]() |
#524 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Die haar 'posse' lijkt wel collectief middagpauze te hebben van hun dagjob in de Wibra.
It all makes perfect sense, expressed in dollars and cents, pounds, shillings and pence. Laatst gewijzigd door backfire : 2 september 2011 om 13:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#525 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Juffrouw Vieira werd begin dit jaar vrijgelaten uit de Bijlmerbajes, en we zullen het weten ook. Miss V is gloeiend heet momenteel. Velen willen haar lichaam. Maar ze rolt alleen met harde criminelen. Hé baby, Houdt je hoofd koel, Baby bel me, Of alles safe is, Ik ben ongerust, Want je bent met de goonshit, Ja mijn baby, Is op die business Altijd druk, Op zoek en op de loer, Met zijn goons, Mijn papi is een goon for life Hij 's een gangster gangster, Weet je nog dat die nigga's een hit op je ass wilden zetten, En de popo ook op mij ging letten. http://www.youtube.com/watch?v=un7puLu1V-w MiSS V - Baby bel me (remix DJ smoke) (1200 hits) September 2011 |
![]() |
![]() |
![]() |
#526 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#527 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() [quote=Eberhard Leclerc;5671993
Juffrouw Vieira werd begin dit jaar vrijgelaten uit de Bijlmerbajes, en we zullen het weten ook. Miss V is gloeiend heet momenteel.[B] Velen willen haar lichaam[/b]. Maar ze rolt alleen met harde criminelen. De blinde en de wanhopige zeker? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#528 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarschijnlijk eerder een borstenliefhebber cq tietenfreak. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 6 september 2011 om 13:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#529 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zonder dank. ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#530 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Kan je me even verklaren in welke manier haar crimineel verleden en slechte keuze in partners één of ander positief effect zou kunnen hebben op de 'kwaliteit' (ik ben vrijgevig vandaag) van haar 'muziek'? Of bent U zo'n sujet die meer om imago maalt dan om kwaliteit?
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#531 |
Banneling
|
![]() Verwachtte je dan dank, stuk nephomo?
![]() Ik deed dat expres. Ik wou Eberhard laten toehappen, geen haatdragend extremistje zoals jou. Maar ja, jij voelt je altijd wel aangesproken, zeker? Laatst gewijzigd door Albrecht : 6 september 2011 om 14:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#532 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het enige rollen dat dat mens moet doen, is rollen in bloem om haar natte plek te vinden. Jeezes.
![]() |
![]() |
#533 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, dat deed jij niet.
En opgelet: persoonlijke aanvallen en scheldpartijen zijn niet toegelaten op dit forum.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#534 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#535 | |
Banneling
|
![]() Prachtig Raf, jij leest al de tweede keer vandaag mijn gedachten. Schitterend...
Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#536 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar heb ik jou persoonlijk aangevallen of beledigd?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#537 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Inderdaad Raf, ik ben zo doorzichtiger. I would've gotten away with it if it hadn't been for that stereotypical homosexual. ![]() Je noemde me een aanhanger van Conservapedia, een homofoob, impliceerde dat ik mijn eigen geloof verloochen enkel maar om met jou te discussiëren (terwijl ik op het aantonen van een drogargument bij Effect na mij feitelijk niet meer heb bemoeid in die hele homo-discussie na dat gedoe rond homo adoptie), ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#538 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Staat dat in de bijbel? "Gij zult u niet als agnost voorwenden op politieke internetfora"?
![]() |
![]() |
![]() |
#539 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En Jezus sprak tot hen: "Gij zult u niet als agnost voorwenden op de fora." Maar Judas kruiste zijn vingers, omdat hij bekend stond als trol. Maar serieus: Lev 19:11 Ge zult niet stelen. Ge moogt niet liegen noch elkander bedriegen. En dan is er nog de katholieke theologie. Laatst gewijzigd door Albrecht : 6 september 2011 om 14:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#540 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() nederlandse rappers (ft. West Side Crips, JLO, NiK e.a.) veroveren de states:
http://www.youtube.com/watch?v=icG2SYqTNnE (4596 hits) |
![]() |
![]() |