Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 7 september 2011, 08:21   #221
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bulevardi Bekijk bericht
Welke technieken exact? En welke wetten overtreden ze hiermee?
Oh, gewoon het verschil tussen halal wetgeving en West Europese koeltechnische regels.

Citaat:
En waar ligt Pohasna, want Google Maps vindt dit niet eens terug.
Komt rechtstreeks van Google Earth, 44 km ten westen van Tobroek.
32°10'37.20"N 23°31'05.71"O

De Belgische wetgeving: een 18de eeuws herenhuis waar zelfverklaarde deskundigen al eeuwen aan bricoleren zodanig dat de nooduitgang in de septische put uitkomt — en alleen inertie het nog recht houdt
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2011, 08:28   #222
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Ik bedoel, "als je in Rome bent, gedraag je dan als een Romein".
Ik weet wel wat je bedoelt met "dat een vreemdeling zijn zeden en cultuur in de privé sfeer houdt, of in zijn eigen land".
Jij wil dat niet toegeven.

Citaat:
Wat is het verschil tussen "kennen", en "niet".
Misschien is het net andersom, dat " kennen", niet accepteren veroorzaakt.
Dat kan, dat je een vreemdeling niet accepteert wanneer je hem leert kennen. Maar daarvoor moet je hem wel eerst leren kennen. Dan pas kan je die vreemdeling beoordelen op zijn persoonlijke zeden en gewoonten.
Maar jij vindt dat de persoonlijke zeden en gewoonten in de privé sfeer gehouden moeten worden. Dan kan je die niet leren kennen.

Citaat:
Om een voorbeeld te geven ,ik ben niet akkoord met het cultureel-culinair gegeven van de verre oosterse volkeren dat honden en katten gewoon op't menu kunnen staan. Gelukkig dat het officieel niet mag in België.
Dit voorkomt wel niet dat dakhaas niet op't menu staat van al dan niet verre-oosterlingen. 'k ken wel een paar duivenmelkers die met gestoofde dakhaas het bewijs van thuisslachting laten verdwijnen.
De grens is dus de wet.

Citaat:
Artisjok, als U vind dat ik een probleem heb, awel, dat mag U.
Dank je.
Nu nog toegeven dat je hen niet persoonlijk kan beoordelen wanneer je hen niet wil leren kennen.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2011, 08:34   #223
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Ik weet wel wat je bedoelt met "dat een vreemdeling zijn zeden en cultuur in de privé sfeer houdt, of in zijn eigen land".
Jij wil dat niet toegeven.

Dat kan, dat je een vreemdeling niet accepteert wanneer je hem leert kennen. Maar daarvoor moet je hem wel eerst leren kennen. Dan pas kan je die vreemdeling beoordelen op zijn persoonlijke zeden en gewoonten.
Maar jij vindt dat de persoonlijke zeden en gewoonten in de privé sfeer gehouden moeten worden. Dan kan je die niet leren kennen.

De grens is dus de wet.

Dank je.
Nu nog toegeven dat je hen niet persoonlijk kan beoordelen wanneer je hen niet wil leren kennen.

U dicht me eigenschappen toe die ik niet heb, noch tentoonspreid, noch in enige vorm, grootorde of soortgelijk in in mijn dagelijks leven toelaat.

De grens is de wet.
Leuk dat U dat toegeeft, maar waarom krijg ik geen appart slachtvloertje omdat ik als beginnende satanist publiek een geit anaal wil verkrachten en dan even ga slachten op een zo gortig mogelijke wijze?

De Belgische wetgeving: een 18de eeuws herenhuis waar zelfverklaarde deskundigen al eeuwen aan bricoleren zodanig dat de nooduitgang in de septische put uitkomt — en alleen inertie het nog recht houdt
Oud 7 september 2011, 08:41   #224
Bulevardi
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Komt rechtstreeks van Google Earth, 44 km ten westen van Tobroek.
32°10'37.20"N 23°31'05.71"O
Zeg jij ook altijd Sint-Franciscus in plaats van San Francisco? Ik kom uit op Tubruq in plaat van Tobroek. En 44km ten westen daarvan heb ik enkel woestijn.

Edit: en hoe kom jij aan 71 seconden, terwijl er max 60 in een minuut zijn?

Laatst gewijzigd door Bulevardi : 7 september 2011 om 08:45.
Bulevardi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2011, 08:45   #225
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
U dicht me eigenschappen toe die ik niet heb, noch tentoonspreid, noch in enige vorm, grootorde of soortgelijk in in mijn dagelijks leven toelaat.
Je hebt zelf geschreven dat je wil dat een vreemdeling zijn zeden en cultuur in privé sfeer houdt, of in zijn eigen land.
Je kan ze dan toch niet leren kennen.

Citaat:
De grens is de wet.
Leuk dat U dat toegeeft, maar waarom krijg ik geen appart slachtvloertje omdat ik als beginnende satanist publiek een geit anaal wil verkrachten en dan even ga slachten op een zo gortig mogelijke wijze?
Wellicht dat dit niet binnen de wet kan.
Oud 7 september 2011, 08:50   #226
OilOnFire
Gouverneur

Standaard Vreemdelingen/Vluchtelingen/Immigratie in het algemeen

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door karo Bekijk bericht
Het grote probleem is onwetendheid, ze kennen de problemen van veel vreemdelingen niet en maken van de vreemdeling de oorzaak van hun probleem.
Typisch voorbeeld van de 'pot' die de ketel verweid dat ie zwart is.
Het allereerste probleem dat de vreemdelingen stellen (aan al deze die ermee geconfronteerd zijn) is wel hun overrompelend aantal, het geniepig assimileren van wooneilanden, hele wijken en zelfs gehele Dorpen. Bv.: Molenbeek. Het met alle mogelijke wettelijke en vooral onwettige middelen, de lokale Burger uit hun 'leven' verdrijven en als 'kers' op de taart: De boel behoorlijk op stelten zetten.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door karo Bekijk bericht
Hun probleem is dus niet 'het probleem', het probleem zijn de wantoestanden in de landen waar veel vluchtelingen vandaan komen. Naast de vluchtelingen heb je natuurlijk ook nog de mensen die hier na de oorlog zijn komen wonen. Deze mensen wonen hier al voor meerdere generaties, zij zijn hier dus evengoed geen probleem, zij die er problemen mee hebben zijn het probleem.
Hoe komt u er überhaupt bij om er doelgroepen bij te betrekken welke in deze threat niets te maken hebben. Hier gaat het over de onbeschrijflijke wangedragingen van (ihb.) deze horden losgelaten wilde bezettende 'moslim' Noordafrikanen' die onze Westerse gebieden aan het Islamiseren, inpalmen en de 'autochtone' bevolkingen aan het uitdrijven zijn.

Deze projectbeweging berust louter op collectief voorbereidend gemakzucht. Waarom aan wederopbouw gaan doen; als het zo makkelijk is, steunend op de 'internationale' verdragen alsook de; 'sossen-linkiewinkis' om elders aan wettelijk 'ellebogenpromotie' te gaan doen!

U dient additioneel ook indachtig te zijn, dat er heel veel, ontelbaar veel opportunistische Lansverraders bij zitten die hier (In Europa) aan de vruchten komen mee smullen, waarvoor onze voorouders (Soldaten en het verzet) in de vorige W.o.'en met honderdduizenden zijn gesneuveld.
OilOnFire is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2011, 08:51   #227
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Zeg jij ook altijd Sint-Franciscus in plaats van San Francisco? Ik kom uit op Tubruq in plaat van Tobroek. En 44km ten westen daarvan heb ik enkel woestijn.
Het is de naam die Google earth me geeft voor de stad Tobroek. En als je 44km "perfect westelijk" gaat van dat stadje, dan zit je in de Middellandse zee.

Pohasna zit een paar kilometer zuidelijk van "perfect westerlijk".

Oud 7 september 2011, 08:53   #228
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Je hebt zelf geschreven dat je wil dat een vreemdeling zijn zeden en cultuur in privé sfeer houdt, of in zijn eigen land.
Wie zegt dat ik geen veelbereisd man ben, die zich overal inpast?

Citaat:
Wellicht dat dit niet binnen de wet kan.
Waarom maken onze wetgevers dan een uitzondering voor de Moslims?

Oud 7 september 2011, 08:59   #229
OilOnFire
Gouverneur

Standaard Vreemdelingen/Vluchtelingen/Immigratie in het algemeen

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Tut, tut, tut, tut...?
Bravo 'Eber', voor de vindingrijkheid voor de titel van uw laatste 'singel'!
OilOnFire is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2011, 09:21   #230
Bulevardi
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Het is de naam die Google earth me geeft voor de stad Tobroek. En als je 44km "perfect westelijk" gaat van dat stadje, dan zit je in de Middellandse zee.

Pohasna zit een paar kilometer zuidelijk van "perfect westerlijk".
Ik weet niet waar jij aardrijkskunde geleerd hebt, maar 44km ten weste hiervan zit ik nog steeds niet in de zee. En iets ten zuiden daarvan heb ik geen enkel stadje.

Kan je me verder helpen met de correcte link in google maps, die iedereen gewoon kan aanklikken?

Laatst gewijzigd door Bulevardi : 7 september 2011 om 09:22.
Oud 7 september 2011, 09:31   #231
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik weet niet waar jij aardrijkskunde geleerd hebt, maar 44km ten weste hiervan zit ik nog steeds niet in de zee. En iets ten zuiden daarvan heb ik geen enkel stadje.

Kan je me verder helpen met de correcte link in google maps, die iedereen gewoon kan aanklikken?
Ik geef je de exacte locatie met coordinaten. Hoe veel meer moet je hebben?

Trouwens, het was maar een "vergelijking". Als U dan toch moedwillig Pohasna niet wil vinden.
Awel, neem de slager van de 4de stadswijk van Tobroek, en vergelijk de normen die hij moet hanteren met een willekeurige slager uit Nice.

Oud 7 september 2011, 09:48   #232
Bulevardi
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Hoe veel meer moet je hebben?
Ik heb je zonet gevraagd wat ik meer moet hebben.

Oud 7 september 2011, 09:58   #233
Bulevardi
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Of moet ik het herformuleren: een link naar de locatie van Pohasna, die exact binnen een straal van 44km van Tobroek zou liggen.
En liefst geen coordinaten die niet werken, zoals daarnet.

Laatst gewijzigd door Bulevardi : 7 september 2011 om 09:58.
Oud 7 september 2011, 10:02   #234
Macchiavelli
Minister

Macchiavelli's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Of moet ik het herformuleren: een link naar de locatie van Pohasna, die exact binnen een straal van 44km van Tobroek zou liggen.
En liefst geen coordinaten die niet werken, zoals daarnet.
Alsof de exacte coördinaten er ook maar iets toedoen voor de stelling van maddox. Zoals hij zelf al zei:
Citaat:

Trouwens, het was maar een "vergelijking". Als U dan toch moedwillig Pohasna niet wil vinden.
Awel, neem de slager van de 4de stadswijk van Tobroek, en vergelijk de normen die hij moet hanteren met een willekeurige slager uit Nice.
Daar gaat het hier om, niet om onbenullige geografische coördinaten.
Oud 7 september 2011, 10:13   #235
Bulevardi
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Macchiavelli Bekijk bericht
Daar gaat het hier om, niet om onbenullige geografische coördinaten.
Staven jullie je statistieken omtrent vreemdelingen dan ook met incorrecte onbenullige cijfertjes dan?

Ik bedoel maar: waarom zegt hij niet meteen dat het om een fictief uitgevonden stad ging om als voorbeeld te gebruiken,... in plaats van te komen aandraven met leugens om zijn fictie kracht bij te zetten.
Oud 7 september 2011, 10:24   #236
lantjes
Eur. Commissievoorzitter

lantjes's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Staven jullie je statistieken omtrent vreemdelingen dan ook met incorrecte onbenullige cijfertjes dan?

Ik bedoel maar: waarom zegt hij niet meteen dat het om een fictief uitgevonden stad ging om als voorbeeld te gebruiken,... in plaats van te komen aandraven met leugens om zijn fictie kracht bij te zetten.
er is er maar 1 die over die fictieve stad blijft doordrammen, de rest had het begrepen.
Oud 7 september 2011, 10:25   #237
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Pohasna is geen fictieve stad.
Het is waarschijnlijk nog niet eens iets wat in de beschaafde wereld een dorp zou genaamd zou durven worden.
http://www.panoramio.com/photo/35821456

En ik gebruik nergens 44 km exact. Maar om je teleur te stellen, volgens Google earth, verlaat je het strand van Pohasna op exact 43.2 km perfect westelijk. En ga je zwemmen in de Middellandse zee.

Indien mijn monitor een pixel verkeerd zou weegeven, kan dat natuurlijk 100m schelen nietwaar.

Natuurlijk, met deze afwijking hebt U weerom een paar postings de aandacht van de essentie van het topic afgetrokken, en lijkt het dat U een iets verser aftreksel van artisjok bent.

De coordinaten die ik opgeef zijn juist volgens Google earth.

Laatst gewijzigd door maddox : 7 september 2011 om 10:29.
Oud 7 september 2011, 10:31   #238
Macchiavelli
Minister

Macchiavelli's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

"Jullie"?
Ik kan alleen voor mezelf spreken, en zeggen dat ik altijd mijn aangedragen cijfermateriaal onderbouw.

Overigens heb je op deze website een foto van Pohasna in Libië, en daarnaast een kaartje met zowel de plassering op google earth als op google maps. Op beide kaartjes op de plusjes en minnetjes klikken om in te zoomen en uit te zoomen, en je zult zien dat Pohasna ten westen van Tobroek ligt.

Heb je verder nog iets ontopic te zeggen?
Oud 7 september 2011, 10:32   #239
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Wie zegt dat ik geen veelbereisd man ben, die zich overal inpast?
Je moet nu niet proberen om je er op die manier uit te klappen.

Citaat:
Waarom maken onze wetgevers dan een uitzondering voor de Moslims?
In welke wet staat er "uitgezonderd voor moslims"?
Oud 7 september 2011, 10:35   #240
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:

Wat heeft dit te maken met dit topic?
Als die slager zich in Nice of hier houdt aan de geldende wetgeving; wat is je probleem?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be