![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Parlementslid
|
![]() Ik zie niet veel sociale bewogenheid bij flaminganten.
Integendeel, hoe meer ze kunnen zagen over doptrekkende werklozen en armen hoe beter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Vreemdeling
|
![]() Ik ben een Flamingant en ik ben eigenlijk best wel links. Sociale zekerheid moet zeker blijven, al mag het natuurlijk wat aangepast worden. Het is niet voor het economische dat ik separatist ben, na de scheiding zal het waarschijnlijk even heel moeilijk gaan op dat vlak.
Ik ben zelfs voorstander van een Groot-Nederland (op termijn) Wij en de Walen verschillen te veel van elkaar. We zijn 2 verschillende volkeren die in 1 land leven en dat gaat niet. Zelfbeschikkingsrecht der volkeren, anyone? Daarom pleit ik voor een confederatie met Nederland dat later misschien verder kan gaan. Dat Vlamingen en Nederlanders misschien iets te veel vervreemd zijn van elkaar is de reden dat ik niet meteen een samensmelting wil. Maar daar gaat deze draad niet over... |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() In sociale bewogenheid bestaat geen onderscheid tussen ras of volk.
Laatst gewijzigd door groene flamingant : 8 september 2011 om 00:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zowel die 'ies' als 'nekeer' (vaak aan elkaar geschreven) vind ik afschuwelijk. Die eerste uiteraard nog meer dan die laatste.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't is wel lachen wanneer iemand komt preken over sociale bewogenheid en tegelijkertijd een staat verdedigt die
- opgericht werd door bankiers - van in het begin cijnskiesrecht installeerde en de beweging voor algemeen stemrecht tegemoet trad met rijkswacht te paard - tenminste twee culturele genocides trachtte uit te voeren - een land tachtig keer groter uitzoog en daar handen liet afkappen als voorbeeld - pas iets of wat sociale zekerheid kreeg na zware strijd van de arbeidersbeweging - uitbuiting en barslechte werkomstandigheden als norm hanteerde... |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je spreekt jezelf tegen:
Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bullshit. Toon dat maar eens aan.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Minister-President
|
![]() Omdat het nationalisten zijn, tiens !
![]() Bij het Blokske zeggen ze: "Eigen volk eerst!" Bij de N-VA en de CD&V ook. Laatst gewijzigd door De Brabander : 8 september 2011 om 11:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onzin, er is geen enkele reden om dat aan te nemen.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onzin, er zijn niets dan redenen om dat wel aan te nemen.
![]() |
![]() |