![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Wilt u een postume draad (voor jezelf)? | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
4 | 26,67% |
neen |
![]() ![]() ![]() |
7 | 46,67% |
ik weet het nu nog niet |
![]() ![]() ![]() |
4 | 26,67% |
Aantal stemmers: 15. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() De zelfkennis is niet al te groot onder al de andere aandachtshoeren hier.
In al hun wijsheid slingeren ze dus dit clicheetje dat op iedereen die graag post van toepassing is, naar een andere aandachtshoer. Laatst gewijzigd door eno2 : 8 september 2011 om 10:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() uiteraard moet ik een postume draad hebben! en zie maar dat het een serieuze draad wordt!
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah, ge bent daar al! En, hoe is't ginder?
![]() Hoe, ge gaat me toch ni zeggen dat ge ni weet wat bier is, eno2?? ![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Minister-President
|
![]() Corrigeer me als ik verkeerd ben, maar ben je weer eens in je gat gebeten?
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Goh, dat doet me denken aan Kitty: Oh Kitty, My Darling, remember That the doom will be mine if I stay 'Tis far better to part, though it's hard to Than to rot in their prison away 'Tis far better to part, though it's hard to Than to rot in their prison away So softly he kissed her pale lips 'Twas the same story over an o'er Hush mo mhuirn�*n, the police are watching And you know that I must go, a stor Hush mo mhuirn�**n, the police are watching And you know that I must go, a stor In a day now I'll be over the mountain There'll be time enough left for to cry So good night and God guard you forever And write to me won't you, goodbye So good night and God guard you forever And write to me won't you, goodbye
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 8 september 2011 om 12:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() Tja, ik ben ook weeral eens ontsnapt, maar niet aan de politie.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Super Moderator
|
![]() Beste,
Blijkbaar heb ik de ernst van de openingspost totaal fout ingeschat, en bijgevolg ook totaal fout gerepliceerd, waarvoor mijn excuses. Voor alle duidelijkheid dan toch maar mijn echte visie over dit item, ditmaal zonder scherts: Ik zie geen enkele reden om een draad te verbieden waarin het overlijden van een forumlid meegedeeld wordt. Wanneer de reacties daarop wettelijk in orde, en conform het forumreglement zijn, dan moet zoiets kunnen. Het bezwaar als zou zoiets een 'persoonlijke topic' zijn, en dus verboden , gaat hoegenaamd niet op. Onder 'persoonlijk topic' verstaan wij immers een draad, enkel geopend om beledigend te reageren op een echt personage of forumfiguur, en niet op zijn politieke overtuigingen of handelingen. Het is b.v. niet verboden om over een politicus een thread te openen, en hierin zijn ideologische erfgoed en/of politieke daden al dan niet positief te evalueren en te bediscussiëren. Dit terzijde, hoewel het de logica zelve lijkt op een politiek forum. De consequenties van het verbieden van een overlijdenstopic, zouden trouwens veel te ver reiken. Wanneer iemand na zijn overlijden niet langer wenst deel uit te maken van discussie, zouden wij al diens topics moeten sluiten, en dat lijkt me echt te absurd. Wie zich in de virtuele wereld van fora begeeft, moet beseffen dat de mogelijkheid bestaat dat zijn figuur en ideeën na zijn dood niet noodzakelijk hoeven te verdwijnen. Dat is irl ook niet het geval. Ook daar blijft een politiek of anderszins interessant figuur vaak nog tientallen, honderden, en sommigen zelfs duizenden jaren voorwerp van discussie. Ik mag niet dromen dat zoiets ooit zou verboden worden, nog minder dat ik zou moeten deel uitmaken van een equipe om zo een verbod af te dwingen. Bij deze hoop ik mijn standpunt hieromtrent duidelijk te hebben weergegeven: geen verbod op post-mortem-threads. Wie ze niet wil blijft dus maar beter op tijd weg van fora, of rijdt low-profile. Pontifex |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Minister-President
|
![]() Of blijft eeuwig leven.
![]() |
#74 |
Partijlid
|
![]() Veronderstel dat de volledige moderatie omkomt in een vliegtuigongeval ?
Is daar al aan gedacht ?! |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Blijkbaar heb je de ernst van de openingsposter totaal fout ingeschat...en ben je nu bijgevolg ook totaal fout aan het repliceren, dit hoort thuis in de K&K speeldraad... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Minister-President
|
![]() Naar het schijnt is een van de regels dat het moderatieteam nooit samen mag reizen.
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zever, ik durf wedden dat ge na 10 pinten op 1 uur al moet buigen
![]()
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
![]() |