![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() De vraag die ik me ook stel is of ouders verplicht zijn studies te betalen van meerderjarige kinderen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij heeft nog nooit iets gegeven eh Debbie! Hij mag wel wat afdragen nu, vind je ook niet? Vraag maar zoveel als je kan, als hij GOEIE redenen heeft om minder te betalen, zal de rechter daar oren naar hebben. Een auto is geen goeie reden ![]()
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Mijn vader is fabrieksarbeider en hij heeft de gelijktijdige hogere studies van 2 van zijn kinderen betaald die beide op kot zaten. Mijn moeder werkt niet.
Denk je echt dat hem dat 1000 Euro per maand heeft gekost op een inkomen van (toendertijd) om en bij de 1400 Euro? Uiteraard moesten we meehelpen en moesten we zelf ons inschrijvingsgeld en geld voor boeken etc. betalen via vakantiewerk. Maar wij moesten in ieder geval niet afkomen met een kot van 10 000 frank, 6000 was de limiet, en 1500 frank per week voor alles. Dat kwam op 12 000 frank per persoon per maand. (300 Euro). Ik weet dat ondertussen de zaken duurder geworden zijn, maar er zijn uiteraard mensen die zelfs met 1000 Euro zakgeld per maand niet toekomen, nietwaar. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet zoveel compassie mee hebben jong!
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge kunt u toch nie gewoon laten afdreigen? ![]()
![]() |
![]() |
#33 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() misschien voor het jaar erna eens kijken voor een kamer in een studentenhome?
![]() |
#35 |
Minister
|
![]() op dit moment wil ik gewoon dolgraag weer rust in mijn leven, ik ben niet opgewassen tegen zoveel stress. Dus als we gewoon een middenweg kunnen vinden heb ik dat liever. Het enige wat ik wil is dat mijn dochter kan studeren, dat we uit de kosten geraken. Dat is alles. En ja, dat hij leert zijn verantwoordelijkheid te nemen, maar dat is blijkbaar hoe dan ook teveel gevraagd. Hij ziet dit als een smerige zet om hem te pluimen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() Laat ze eens op zoek naar het delen van een appartement of huis, in mijn tijd deelde ik een flat met 2 vriendinnen. Zo kom je op een veel kleinere prijs en waarborg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik niet.
Maarjah, als ge ne kleinen hebt, moet de papaa er maar mee leren leven ![]() Bezin eer je begint ![]()
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Maar om op je vraag te antwoorden: Een menselijk bedrag lijkt mij de helft van de kosten Laatst gewijzigd door eno2 : 9 september 2011 om 11:02. |
|
![]() |
![]() |