![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#461 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#462 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben alvast daarnet naar de begrafenisondernemer geweest.
De keuze is ongelooflijk. ![]() Ik heb zelf mijn oog laten vallen op 2 plaatjes met voet: 1 die perfect bij de grafplaat past (in dezelfde marmer) met een goudkleurige eenvoudige bloem erop en 1 glazen met of zonder tekening (duif, wolk, etc), vrij te kiezen in melkglas of doorzichtig. De afmeting voorzien zou rond de 25x35 zijn ongeveer willen we de tekst van Descartes gebruiken op het gedenkplaatje. (waar ik echt wel op sta omdat het zo mooi is) Ik ga zijn vader nu mailen en horen welkeen hij het liefst zou hebben, glas of marmer. Dan ga ik ten laatste dinsdagnamiddag de bestelling overmaken. Men heeft mij verzekerd dat dit eens besteld, maximaal 1 week zou duren eer het klaar en geleverd is bij hen. Misschien kunnen we dan een datum voor dit te gaan plaatsen op het graf. Dit liefst wel in een weekend, de meesten onder ons werken, studeren of moeten opvang zoeken (zoals ik). Vermits er toch een aantal mensen hebben laten weten dat ze daar graag zouden bijzijn, wil ik hen die kans ook niet ontnemen. Ergens eind september, begin oktober? Ik weet ook wel dat het quasi onmogelijk is om voor iedereen goed te doen qua type gedenkplaat en eventuele datum om daar naar toe te gaan. Ik doe mijn best in elk geval en probeer rekening te houden met ieders wensen, maar ik handel niet zonder goedkeuren van Jaz's vader. In elk geval zal ik van zodra de bestelling klaar is, er een foto van maken en deze doorsturen aan zij die erom vragen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#463 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#464 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien moet ik die dag dan maar ineens gewoon vastzetten. Zij die meekunnen en willen kunnen iets laten weten dan nog. Dus 8-9 oktober wordt de dag dat we naar hem toe gaan dan. Ik zou het ook wel tof vinden moesten we met een paar samen kunnen gaan. ![]() Laatst gewijzigd door Duupje : 9 september 2011 om 14:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#465 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor een goede afspraak heb je twee dingen nodig. Een plaats en een tijdstip. Beslis en publiceer het. Het zal altijd wel voor iemand niet passen en dan is dat maar zo. Of iemand daar dan wil of kan zijn, is een kwestie van prioriteiten stellen voor een ieder van ons. Ieder van ons moet maar voor zichzelf uitmaken, wat hij/zij er voor over heeft. Misschien willen mensen anoniem komen en dat moet ook kunnen. Per slot van rekening gaat het niet om ons maar om Jazeker. En nogmaals; laat je niet ontmoedigen door kritiek. We kunnen ook niet te lang wachten hé?! Het moet zeker voor 1 november op zijn graf staan, gezien het traditionele groot kerkhofbezoek rond die datum. Zij die Jazeker echt konden waarderen, zullen daar wel zijn. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#466 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wil gerust erbij zijn maar het mag ook niet te ver zijn. +/- 100 km enkel wil ik nog doen. Mag in PM Guido
N-VA: De kracht van verandering! Verandering begint in je eigen gemeente of stad. Laatst gewijzigd door guido 007 : 9 september 2011 om 15:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#467 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#468 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kort samengevat dan.
8 oktober gaan we naar Jaz's graf. Wie gaat er mee? Regio Vilvoorde. Omwille van de privacy die gevraagd werd zal ik het juiste uur en plaats ruim op tijd doorsturen naar zij die mee gaan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#469 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() awel ja, stuur maar door eh.
![]() |
#470 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#471 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze vroeg naar een weekend...
![]()
![]() |
![]() |
#472 |
Minister-President
|
![]() Voor mij is dat goed. En nogmaals bedankt voor je initiatief.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
![]() |
![]() |
![]() |
#473 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dagelijks denk ik nog aan onze goede oude Jaz. Ik ben er nog steeds niet goed van. Zo onverwacht, en zo jong ...
Ik heb me bewust weggehouden uit de keuze over hoe en wat, omdat het surrealistisch en vreemd is om daar iets over te zeggen en ik denk dat er mensen beter voor geplaatst waren. Ik ben dan ook blij dat zij dit op zich hebben willen nemen.
![]() |
![]() |
#474 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Zal er niet bij zijn wegens ergens ver weg (11 uur vliegen) voor het werk ... Doe Ja-zeker de groeten van mij en allen die er niet bij kunnen zijn
![]() |
![]() |
#475 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Spijtig genoeg kan ik er waarschijnlijk ook niet bij zijn. Niet om de afstand maar om het feit dat ik moet werken. Als ik nog iets kan regelen laat ik het weten.
Bedankt iedereen die wel aanwezig zal zijn en vooral bedankt Duupje. Guido
![]() |
#476 |
Europees Commissaris
|
![]() Lukt me niet maar een fotootje was voor mij ook hoe dan ook voldoende.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#477 |
Minister-President
|
![]() Lukt me, als het in de voormiddag is.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
![]() |
![]() |
![]() |
#478 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Miguelito : 14 september 2011 om 16:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#479 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uppen, om het zeker niet te vergeten
![]() |
![]() |
#480 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wanneer komen we dat mysterieuze uur te weten?